Niin ettei matot ja lattiapinnat ole täynnä kynsisilppua?
Miten ja missä leikkaat kyntesi?
18
167
Vastaukset
- Anonyymi
Varpaan kynnet vessassa pyyhkeen päällä , siitä kynsisilppu helppo laittaa roskiin. Sormien kynsiä viilatessa ei tule silppua.
- Anonyymi
Viilaten jahöyläten myös.
- Anonyymi
Nostan varpaat pytyn reunalle, jossa loksin kynnet leikkurilla suoraan pyttyyn ja viemäriin. Kätevää.
- Anonyymi
Samoin, pytyn reunalla leikkaan, ja sormet keittiön altaan päällä, kerään sieltä kynnen palat roskikseen.
- Anonyymi
Ei sellainen materiaali kuulu viemäriin, missä järki taas seisoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellainen materiaali kuulu viemäriin, missä järki taas seisoo?
Ei se haittaa tee.
- Anonyymi
Ennen varpaankynsien leikkuuta liotan jalkoja vesivadissa koska kynnet on niin kovaa sorttia. Sitten kynnenpalaset vain vatiin ja vesi WC:hen.
Sormenkynsiä voin viilailla vaikka telkkaria katsellessa. Pientä tomua. - Anonyymi
Lattialla on yksi isompi kohta ilman mattoa, tila jossa jumppaan ja venyttelen uutisten tai muun kotimaisen ohjelman aikana. Siihen kyykistyn, sitten kerään harjalla rikkalapioon. Ei tietenkään mitkään sakset hyvin pysty ilman liotusta, niinpä uimahallikäynnin jälkeen siihen ensimmäiseksi.
- Anonyymi
On kait se hyvä joskus siivota edes kerran kuukaudessa ilman kynsisilppuakin.
Mun luokseni pyrki kunnan asiakasohjaaja. Määräsi tai tilasi mulle siivouspalvelua tekevän naishenkilön.
- Ei minulla kyllä rahaa ole, mutta kahvit kyllä keitän.
Se alkas etsimään käsilaukustas puhelinta kun jo löysinkin kahvipannun alta 50 euron setelin. An viä 20 ekuu niin pääsen täältä raithiisen ilmaan, sai ja häippäs.
vanhempa räisäin. Ei tule varpaankynsistä silppua minun lattioilleni, kun käyn joka toinen kuukausi jalkahoitajalla leikkuuttamassa ne.
Sormien kynnet leikkaan kylppärin pesualtaan päällä, mutta ensin peitän sen reiän vessapaperin kappaleella, ettei ne silput mene viemäriin. Sitten sillä samalla paperilla pyyhkäisen ne nätisti ja laitan roskiin.- Anonyymi
Hyvähän se on kun pystyy itse vielä leikkaamaan kyntensä.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvähän se on kun pystyy itse vielä leikkaamaan kyntensä.
Minulla on toinen pottuvarpaan kynsi sellainen, joka kasvaa niin paksuna, että pitäisi olla kirves, jos aion sen itse leikata. Toisekseen se meinaa kääntyä vielä rullalle varpaan sisään, mikä tekee kipeetä kävellessä.
Ammattilainen sen osaa hoidella hyvin ja siinä samalla sitten leikkaa ja hoitaa muutkin varpaankynnet taitavasti hyvillä välineillään.
- Anonyymi
Nut tuli iso ongelma...itse leikkaan kynnet lankkulattialla ja harjaan palat perinteisesti rikkakihveliin ja nostan roskiin.
- Anonyymi
Hyi kamala ajatuskin kynsi silpusta ällöttää. Ei kai kukaan nyt niin toope voi olla että leikkoo kynsiään niin että että kynsi silppua on joka paikassa.
- Anonyymi
Miten niin ällöttää, ei kynnet mitään ulostetta sentään ole....
- Anonyymi
Onko joku sellaista väittänyt, muutama pieni kynnenpala ei silppua muodosta.
Silppua tehtiin aiemmin hevosille...
- Anonyymi
Muistan, kun eräs ikämies leikkasi puukolla näppärästi käppyräisiä varpaankynsiään.
- Anonyymi
Tosi terävällä se onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2702282En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831001Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55979- 108960
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81921- 42854
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684- 33677