Niin ettei matot ja lattiapinnat ole täynnä kynsisilppua?
Miten ja missä leikkaat kyntesi?
18
176
Vastaukset
- Anonyymi
Varpaan kynnet vessassa pyyhkeen päällä , siitä kynsisilppu helppo laittaa roskiin. Sormien kynsiä viilatessa ei tule silppua.
- Anonyymi
Viilaten jahöyläten myös.
- Anonyymi
Nostan varpaat pytyn reunalle, jossa loksin kynnet leikkurilla suoraan pyttyyn ja viemäriin. Kätevää.
- Anonyymi
Samoin, pytyn reunalla leikkaan, ja sormet keittiön altaan päällä, kerään sieltä kynnen palat roskikseen.
- Anonyymi
Ei sellainen materiaali kuulu viemäriin, missä järki taas seisoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellainen materiaali kuulu viemäriin, missä järki taas seisoo?
Ei se haittaa tee.
- Anonyymi
Ennen varpaankynsien leikkuuta liotan jalkoja vesivadissa koska kynnet on niin kovaa sorttia. Sitten kynnenpalaset vain vatiin ja vesi WC:hen.
Sormenkynsiä voin viilailla vaikka telkkaria katsellessa. Pientä tomua. - Anonyymi
Lattialla on yksi isompi kohta ilman mattoa, tila jossa jumppaan ja venyttelen uutisten tai muun kotimaisen ohjelman aikana. Siihen kyykistyn, sitten kerään harjalla rikkalapioon. Ei tietenkään mitkään sakset hyvin pysty ilman liotusta, niinpä uimahallikäynnin jälkeen siihen ensimmäiseksi.
- Anonyymi
On kait se hyvä joskus siivota edes kerran kuukaudessa ilman kynsisilppuakin.
Mun luokseni pyrki kunnan asiakasohjaaja. Määräsi tai tilasi mulle siivouspalvelua tekevän naishenkilön.
- Ei minulla kyllä rahaa ole, mutta kahvit kyllä keitän.
Se alkas etsimään käsilaukustas puhelinta kun jo löysinkin kahvipannun alta 50 euron setelin. An viä 20 ekuu niin pääsen täältä raithiisen ilmaan, sai ja häippäs.
vanhempa räisäin. Ei tule varpaankynsistä silppua minun lattioilleni, kun käyn joka toinen kuukausi jalkahoitajalla leikkuuttamassa ne.
Sormien kynnet leikkaan kylppärin pesualtaan päällä, mutta ensin peitän sen reiän vessapaperin kappaleella, ettei ne silput mene viemäriin. Sitten sillä samalla paperilla pyyhkäisen ne nätisti ja laitan roskiin.- Anonyymi
Hyvähän se on kun pystyy itse vielä leikkaamaan kyntensä.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvähän se on kun pystyy itse vielä leikkaamaan kyntensä.
Minulla on toinen pottuvarpaan kynsi sellainen, joka kasvaa niin paksuna, että pitäisi olla kirves, jos aion sen itse leikata. Toisekseen se meinaa kääntyä vielä rullalle varpaan sisään, mikä tekee kipeetä kävellessä.
Ammattilainen sen osaa hoidella hyvin ja siinä samalla sitten leikkaa ja hoitaa muutkin varpaankynnet taitavasti hyvillä välineillään.
- Anonyymi
Nut tuli iso ongelma...itse leikkaan kynnet lankkulattialla ja harjaan palat perinteisesti rikkakihveliin ja nostan roskiin.
- Anonyymi
Hyi kamala ajatuskin kynsi silpusta ällöttää. Ei kai kukaan nyt niin toope voi olla että leikkoo kynsiään niin että että kynsi silppua on joka paikassa.
- Anonyymi
Miten niin ällöttää, ei kynnet mitään ulostetta sentään ole....
- Anonyymi
Onko joku sellaista väittänyt, muutama pieni kynnenpala ei silppua muodosta.
Silppua tehtiin aiemmin hevosille...
- Anonyymi
Muistan, kun eräs ikämies leikkasi puukolla näppärästi käppyräisiä varpaankynsiään.
- Anonyymi
Tosi terävällä se onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815