Kuinkas paljon porukka on saanut pisteitä SAMKin valintakursseista?
Itsellä Tuotantotalous 81 pistettä ja Konetekniikka 94,64 pistettä. Liiketalous, Rauma ja Sähkö- ja aitomaatiotekniikka pisteet ei vielä näy
SAMK Valintakurssi 2025
86
3772
Vastaukset
- Anonyymi
75 ensikertalainen. Tuotantotalous. Jää kyllä niin hilkulle pääseekö sisään... Senverran paljon hakijoita. Noh, olisi pitänyt valmistautua paremmin. Ens vuonna sitten...
- Anonyymi
65 tuotantotalous, viimeisessä tentissä epäonnistuminen...
- Anonyymi
Minkä verran tuonne tuotantotalouteen on ollut hakijoita?
- Anonyymi
Hakijoita ihan älyttömästi, tyyliin 600-700.
- Anonyymi
1070 joista 580 ensikertalaisia
- Anonyymi
Onko täällä sosionomin valintakurssin suorittaneita? Joko teillä näkyy pisteet?
- Anonyymi
Ei näy ainakaan itselläni vielä. Tuleeko pisteet näkyviin opintopolkuun vai sinne kurssitietoihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näy ainakaan itselläni vielä. Tuleeko pisteet näkyviin opintopolkuun vai sinne kurssitietoihin?
Onko vielä näkyvissä? Joku sano että näkyis jo osa?
- Anonyymi
Ensikertalainen 77 pistettä. Siinä ja tässä, tuleeko paikka. Viime vuonna olisi riittänyt helposti.
- Anonyymi
Näkeekö jostain mikä oli alin pistemäärä millä viime vuonna päästiin sisälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkeekö jostain mikä oli alin pistemäärä millä viime vuonna päästiin sisälle?
Viime vuonna 71, toissa vuonna 74.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime vuonna 71, toissa vuonna 74.
Selvä kiitos👍
- Anonyymi
88 tuotantotaloudesta, sormet ristissä venailua sit ikuisuudelta tuntuva aika :D
- Anonyymi
Ja ensikertalainen, ensimmäistä kertaa tuli opiskeltua mihinkään ikinä 8)
- Anonyymi
No onnittelut opiskelupaikasta. Noilla pisteillä tosin varmasti olisi potentiaalia yliopistoonkin.
- Anonyymi
Rupee jännittää jo tässä kun teidän pisteitä kattelee että riittääköhän tuo minun 81p 😅
- Anonyymi
Mulla kans 81pistettä ja oon ensikertalainen. Hirvee jännitys pääsenkö sisään. Tää koulu olis mun unelma.
- Anonyymi
Todennäköisesti tänne postataan niitä kovimpia pisteitä suhteessa enemmän. Ei ole kiva postata huonoja pisteita tai huonoa palkkaa.
Ei se toki sitä muuta että kova kilpailu on verkkokurssista.- Anonyymi
Mä sain 81 pistettä ja ensikertalainen. Toisaalta hyvät pisteet, mut kilpailu on tosi kova. Pelkään ettei mun pisteet riitä.
- Anonyymi
Tulis jo ne kusiset tulokset
- Anonyymi
Joo aamen, perkele. Pitävät hulluja jännityksessä 8(
- Anonyymi
Viikon sisällä tulee jos vanhat merkit pitää paikkansa. Ensikertalainen ja yli 80p hikoilee kyllä ihan turhaan, melkein varmasti sisällä.
- Anonyymi
Pitää huomioida, että hakijamäärä on ihan hullu ja vain 40 otetaan sisään. Eli ite 81 pisteellä en vielä huokase mitenkään helpotuksesta. Voi olla että pisteraja on todella paljon korkeempi kuin aiempina vuosina.
- Anonyymi
Tuotantotalous 85 pistettä ja konetekniikka 98 pisteen paikkeilla (en muista tarkkaan ja hävisivät jo moodlesta). Olen ei-ensikertalainen.
- Anonyymi
Oho, sä sait molemmista hyvät pisteet!
- Anonyymi
Ei näy vieläkään tuloksia. Oon ihan hermona kun jännittää niin paljon.
- Anonyymi
eiköhän ne taas tule siinä 30 päivä näkyviij
- Anonyymi
Kuntoutuksen ohjaajaksi hakeneet, millaisia pisteitä tullut?
- Anonyymi
Onko niihin tullut jo kaikki pisteet? Minulla ei näy monivalinnan tuloksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monivalintaa en itsekkään nää vielä. Muista pisteitä tullut nyt 51
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monivalintaa en itsekkään nää vielä. Muista pisteitä tullut nyt 51
Mulla 68p nyt, monivalinta tosiaan puuttuu vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla nyt 71 pistettä, ei vielä monivalinnan tuloksia näy.
- Anonyymi
Nyt oli opintopolkuun tullut tulokset!
- Anonyymi
Nyt oli tuotantotalouden kohdalle ilmestynyt lisätiedot kohta 😁 Eiköhän ne tulokset sieltä sit kohta tuu 😅
- Anonyymi
Oho nyt jännittää, varmaan maanantaina sit tulokset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho nyt jännittää, varmaan maanantaina sit tulokset
Voikohan ne tulla viikonlopun aikana jo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voikohan ne tulla viikonlopun aikana jo?
Mä luulin että opintopolku päivittyy vaa arkisin
- Anonyymi
Lisätiedot -kohta tosiaan ilmesty ja torstaiaamuna sain hakijapalveluilta mailia kun tiedustelin: "Tarkkaa päivää emme osaa sanoa, mutta muutamien päivien sisällä tulokset saadaan julkaistua Opintopolussa."
Jännäri! 😬😬 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisätiedot -kohta tosiaan ilmesty ja torstaiaamuna sain hakijapalveluilta mailia kun tiedustelin: "Tarkkaa päivää emme osaa sanoa, mutta muutamien päivien sisällä tulokset saadaan julkaistua Opintopolussa."
Jännäri! 😬😬Paljon sulla on pisteitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon sulla on pisteitä?
88/100.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
88/100.
Ootko ensikertalainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko ensikertalainen
Joo ✌️
- Anonyymi
Pitääks täällä jollain palkkiteoria paikkansa?
- Anonyymi
Meikällä 95 ja ensikertalainen👍 toivottavasti pääsen
- Anonyymi
Miltä kurssilta sait noin hyvät pisteet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä kurssilta sait noin hyvät pisteet?
Samk tutaan hain. Kuulin huhua että pisterajat tänä vuonna tulevat olemaan lähemmäs 90
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samk tutaan hain. Kuulin huhua että pisterajat tänä vuonna tulevat olemaan lähemmäs 90
No ei ainakaa enskojen alimmat hyväksytyt pisteet oo 90 :D ihan max 80
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ainakaa enskojen alimmat hyväksytyt pisteet oo 90 :D ihan max 80
Olin väärässä :(
- Anonyymi
Onko muita jotka teki sosionomi monimuoto/verkko (essee,video ja tentti), mulla näkyy kaikki muut paitsi tentin tulokset. Tulispa jo lopulliset arvioinnit!
- Anonyymi
Täällä hep. Aika kehnot pisteet tuli esseestä ja videosta, odotin parempia. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä hep. Aika kehnot pisteet tuli esseestä ja videosta, odotin parempia. :(
Millaisia pisteitä? Mulla essee ja video molemmat oli 23, tenttiä vielä odotellessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisia pisteitä? Mulla essee ja video molemmat oli 23, tenttiä vielä odotellessa
18 pistettä. Olis mielenkiintoista saada palautetta niin tietäisi miten parantaa seuraavaa kertaa ajatellen.
Tentti meni mielestäni hyvin mutta niin luulin noidenkin menneen :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
18 pistettä. Olis mielenkiintoista saada palautetta niin tietäisi miten parantaa seuraavaa kertaa ajatellen.
Tentti meni mielestäni hyvin mutta niin luulin noidenkin menneen :DTarkoitatko että video ja essee molempien pistemäärä oli 18, vai yhteensä 18?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko että video ja essee molempien pistemäärä oli 18, vai yhteensä 18?
Piti vielä tarkistaa, videosta 18 ja esseestä 15. Esseen osasin odottaakin menneen pipariks kun opiskeluajoista sen verran aikaa että hyvä kun osasin lähteet merkitä.
Vaikka tentistä saisi täydet niin se ei silti riittäisi sisälle pääsyyn mikäli oikein ymmärsin että vaaditaan suunnilleen 90/100 pistettä sisään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti vielä tarkistaa, videosta 18 ja esseestä 15. Esseen osasin odottaakin menneen pipariks kun opiskeluajoista sen verran aikaa että hyvä kun osasin lähteet merkitä.
Vaikka tentistä saisi täydet niin se ei silti riittäisi sisälle pääsyyn mikäli oikein ymmärsin että vaaditaan suunnilleen 90/100 pistettä sisään.Ne voi vielä muuttua! Mulla oli ensin 22 ja 23 mut tänää yhtäkkiä toinen nousi yhdellä pisteellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne voi vielä muuttua! Mulla oli ensin 22 ja 23 mut tänää yhtäkkiä toinen nousi yhdellä pisteellä!
Oho no täytyykin pitää sormet ja varpaat ristissä 😁🤞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka tentistä saisi täydet niin se ei silti riittäisi sisälle pääsyyn mikäli oikein ymmärsin että vaaditaan suunnilleen 90/100 pistettä sisään.Mistä tuo tieto, että olisi 90 pistettä raja? Täällä kans jännätään tuloksia..
- Anonyymi
Joko näkyy pisteet? Minulla ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tuo tieto, että olisi 90 pistettä raja? Täällä kans jännätään tuloksia..
Ei oo tieto, tuli vaan jossain keskusteluissa vastaan tuo luku, mutta saattoi olla kyllä monimuotototeutuksesta kyse. Vipusesta vois löytyä millaset rajat ollut aiemmin noissa valintakursseissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videosta 15 pistettä, muut tulokset eivät ole tulleet
- Anonyymi
Tulokset tuli ja 84 oli alaraja ensikertalaiselle😬
- Anonyymi
Ja 91 ei-ensikertalaisille. Ei taida varasijatkaan verkkototeutuksiin yleensä hirveesti liikkua
- Anonyymi
Varasija 26. Tutaan
- Anonyymi
Paljonko sulla oli pisteitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko sulla oli pisteitä?
81
- Anonyymi
133 varasija :))))))
- Anonyymi
84/100 mut varasijoille jäätiin ei-ensikertalaisena 😭
- Anonyymi
Nyt oli konetekniikkaan sekä sähkö- ja automaatiotekniikkaan ilmestynyt lisätiedot kohta. Samalla oli häipynyt tuotantotaloudesta tieto varasijasta. 🤔 Tarkoittaakos tämä nyt, että olisi jompaan kunpaan noista ylemmistä hakutoiveista pääsemässä? 😅
- Anonyymi
Eikös tää ollut se joku palkkiteoria, eli menisi juuri noin että oot hyväksytty ylempiin. Tuu ihmeessä kertoon miten kävi 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tää ollut se joku palkkiteoria, eli menisi juuri noin että oot hyväksytty ylempiin. Tuu ihmeessä kertoon miten kävi 😄
Nyt oli konetekniikan tulokset tullu ja sinne oli hyväksytty 😁 Eli palkkiteoria piti paikkansa. Tuon sähkö- ja automaatiotekniikan olin laittanu ykkösvaihtoehdoks, ni viel jännään et kuinka sen kanssa käy. Sit saa tietää mitäs sitä sit syksellä aletaan opiskelee 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli konetekniikan tulokset tullu ja sinne oli hyväksytty 😁 Eli palkkiteoria piti paikkansa. Tuon sähkö- ja automaatiotekniikan olin laittanu ykkösvaihtoehdoks, ni viel jännään et kuinka sen kanssa käy. Sit saa tietää mitäs sitä sit syksellä aletaan opiskelee 😁
Mäkin pääsin konetekniikkaan!! Mulla ei pitänyt palkkiteoria paikkansa, siellä roikkuu edelleen alempi varasija.
- Anonyymi
Nyt oli sähkö- ja automaatiotekniikan tuloksetkin tullu, sinne varasijalla 1. Luulis et ne varasijat ton yhden verran liikkiu 😅 Jos ei, ni sit kutsuu konetekniikka
- Anonyymi
Mikä mahtaa kestää sairaanhoitajan valinnoissa
- Anonyymi
Nyt tuli myös sosionomi, vitsit, en olis uskonut mut sisässä ollaan!
- Anonyymi
Minä en ole saanu tuloksia.. osalla ne tuli jo ennen 12. Turhauttavaa! Paljonko oli pisteraja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole saanu tuloksia.. osalla ne tuli jo ennen 12. Turhauttavaa! Paljonko oli pisteraja?
80
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkään en ole saanut tuloksia! Sosionomi.
- Anonyymi
SAMK tuta hakijat, ensikertalaisen onko teidän opintopolussa tällainen teksti ”Valintatavalla ei varasijoja käytössä. Nämä rajoitukset varasijoihin astuvat voimaan viimeistään kun kaikki haun tulokset ovat julkaistu ” ?? Meinaaks tää, että joudun odottamaan 3.7 asti, jotta tota varasija otetaan käyttöön ?
- Anonyymi
Paljon sait pisteitä yhteensä ja palautitko kaikki valintakurssin tehtävät? Että voisitko ees ns olla hyväksytty ja saada varasijaa?
- Anonyymi
83 pistettä
- Anonyymi
Kyllä sul sit varmaan joku varasija näkyy opintopolus jossain kohtaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sul sit varmaan joku varasija näkyy opintopolus jossain kohtaa?
1 varasija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1 varasija
Ootko päässyt sisään?
- Anonyymi
Sosionomi SAmK valintakurssi, 2.varasija!Tulenkohan pääsemään sisään... :(
- Anonyymi
Siinä ja siinä, ei voi yhtää tietää vapautuuko yhtää paikkaa
- Anonyymi
Sosionomi, tulokset eivät näy vieläkään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082376
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809