Kaikki alkoi jo terminaalista kun näin tämän erittäin hyvännäköisen vanhemman naisen. (Itse olen 25). Hän näki kun katselin ja vastasi hymyllä.
Illal näin saman naisen tanssilattialla. Outi intoitui hieromaan pyllyään minua vasten ja tunsin kun housuissa alkoi kovettumaan. Niin tunsi hänkin, kääntyi, otti hellästi kovasta etumuksestani kiinni ja suuteli.
Otin häntä kädestä kiinni ja lähdimme kohti hyttiä. Matkalla ja hississä koskettelimme toisiamme intohimoisesti.
Hytissä jatkoimme suutelua ja koskettelua kunnes työnsin Outin sängyn reunalle pyllistämään. Nostin häneen hamettaan ylös ja puristelin pyöreää ja yllättävän kiinteää peppua. Reivin sukkahousut auki pepun kohdalta ja siirsin seksikkään punaiset stringit sivuun ja näin karvattoman ja märän pillun ja ihanan näköisen peppureijän.
Aloin nuolemaan lämmintä ja märkää pillua pitkin vedoin ja työnsin kieltä sisälle. Outi kiermurteli ja voihki äänekkäästi samalla työntäen peppuaan naamaani vasten.
Lopetin ja nostin Outin ylös ja riisuin hänet ja itseni alastomaksi.
Outi asettui polvilleen eteeni ja alkoi hyväilemään kivikovaa kaluani. Otti terskan varovasti suuhunsa ja katsoi silmiini. Hän aloitti kunnon imemisen ja se tuntui taivaalliselta. Sanoin etten kestä enää kauaa ja hän lopetti.
Outi meni selälleen sängylle ja levitti haaransa. Työnnyin hitaasti sisään lämpimään ja märkään pilluun. Outi käski koventaa tahtia ja huusi nautinnosta. En kestänyt enää ja laukesin hänen vatsan ja rintojen päälle.
Outi kävi pesulla ja tuli haarojeni väliin kun makasin sängyllä. Alkoi taas imemään kaluani ja se kovettuikin taas äkkiä. Outi nuoli vartta alempaa sekä myös imi pallejani. Hän nosti jalkani koukkuun ja alkoi nuolemaan peppuani samalla kun runkkasi minua. Sitten hän nousi päälleni ja aloitti raihallisen ratsastamisen.
Outi nousi ja meni pyllistämään ja käski naimaan takaapäin. Läpsin samalla hänen ihanaa peppuaan.
Outi nuolaisi sormiaan samalla ja alkoi hyväilemään peppureikäänsä samalla kun nussin häntä takaa päin. Outi kysyi haluisinko naida häntä peppuun. Asetuin peppureijälle ja aloin työntymään sisään. Se oli todella kireä mutta löyseni pikkuhiljaa. Outi sai valtavan orgasmin ja huusi kovaa kun paukutin häntä perseeseen. Hetken päästä vetäisin kullin pois pepusta ja laukesin avonaisen reijän päälle.
Vamhempaa naista laivalla
Anonyymi-ap
0
610
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096