Lahti ja Hollola harkitsevat vesibussiliikenteen käynnistämistä Vesijärvellä.
Pysähtymispaikkoja olisivat Lahden satama, Moottoripyörämuseo, Enonsaari, Messilä ja Hollolan kirkonkylä.
Maksutapana olisivat joukkoliikenteen lipputuotteet. Muualta saatujen kokemusten perusteella vuorovälin tulisi olla melko tiheä. Näin vesibussit palvelisivat niin lyhytmatkalaisten liikkumista vesillä kuten pidempiä päiväristeilyjäkin.
Kuluja se aiheuttaisi kesäkautta kohden 150 000 euroa. Ne jaettaisiin Lahden ja Hollolan kesken. Lisäksi kokeilun valmistelu maksaisi 20 000 – 25 000 euroa.
Samoin Myllysaarikin olisi hyvä saada pysäkiksi kuten myös Lokin ranta jossa on linja-autopysäkki vieressä. Moottoripyörämuseon parkki on vähän turha, sinne pääsee Mukkulasta jos joku sinne haluaa. Toinen juttu on se miten konkurssikypsältä kaupungilta löytyy rahaa tälläiseen kun maauimalaan ei riittänyt rahat, ei sitten millään.
Miksi vesibussi ei pysähdy Mukkulassa?
Anonyymi-ap
3
268
Vastaukset
- Anonyymi
Mukkulan kartanonrantaan pysäkki ilman muuta.
- Anonyymi
Tyhmyyden huippu jos tuollainen vesibussi tulisi eikä pääsisi sillä Mukkulan rantaan. Myllysaareenkin olisi lähes pakko saada pysäkki. Sinänsä jos sen haluttaisiin palvelevan asukkaita bussimaisesti niin pysäkkejä pitäisi olla paljon enemmänkin. Ruoriniemi, Jalkaranta ym.
- Anonyymi
Saisivat edes paikallisbussit kulkemaan järkevästi ettei tarvitse valita meneekö työhön puolituntia ennen vai myöhästyykö sen puoli tuntia! Toimi vielä vuosia sitten ennen nykyisiä älyttömiä linjamuutoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307