Lahti ja Hollola harkitsevat vesibussiliikenteen käynnistämistä Vesijärvellä.
Pysähtymispaikkoja olisivat Lahden satama, Moottoripyörämuseo, Enonsaari, Messilä ja Hollolan kirkonkylä.
Maksutapana olisivat joukkoliikenteen lipputuotteet. Muualta saatujen kokemusten perusteella vuorovälin tulisi olla melko tiheä. Näin vesibussit palvelisivat niin lyhytmatkalaisten liikkumista vesillä kuten pidempiä päiväristeilyjäkin.
Kuluja se aiheuttaisi kesäkautta kohden 150 000 euroa. Ne jaettaisiin Lahden ja Hollolan kesken. Lisäksi kokeilun valmistelu maksaisi 20 000 – 25 000 euroa.
Samoin Myllysaarikin olisi hyvä saada pysäkiksi kuten myös Lokin ranta jossa on linja-autopysäkki vieressä. Moottoripyörämuseon parkki on vähän turha, sinne pääsee Mukkulasta jos joku sinne haluaa. Toinen juttu on se miten konkurssikypsältä kaupungilta löytyy rahaa tälläiseen kun maauimalaan ei riittänyt rahat, ei sitten millään.
Miksi vesibussi ei pysähdy Mukkulassa?
Anonyymi-ap
3
301
Vastaukset
- Anonyymi
Mukkulan kartanonrantaan pysäkki ilman muuta.
- Anonyymi
Tyhmyyden huippu jos tuollainen vesibussi tulisi eikä pääsisi sillä Mukkulan rantaan. Myllysaareenkin olisi lähes pakko saada pysäkki. Sinänsä jos sen haluttaisiin palvelevan asukkaita bussimaisesti niin pysäkkejä pitäisi olla paljon enemmänkin. Ruoriniemi, Jalkaranta ym.
- Anonyymi
Saisivat edes paikallisbussit kulkemaan järkevästi ettei tarvitse valita meneekö työhön puolituntia ennen vai myöhästyykö sen puoli tuntia! Toimi vielä vuosia sitten ennen nykyisiä älyttömiä linjamuutoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527