Miksi vesibussi ei pysähdy Mukkulassa?

Anonyymi-ap

Lahti ja Hollola harkitsevat vesibussiliikenteen käynnistämistä Vesijärvellä.
Pysähtymispaikkoja olisivat Lahden satama, Moottoripyörämuseo, Enonsaari, Messilä ja Hollolan kirkonkylä.
Maksutapana olisivat joukkoliikenteen lipputuotteet. Muualta saatujen kokemusten perusteella vuorovälin tulisi olla melko tiheä. Näin vesibussit palvelisivat niin lyhytmatkalaisten liikkumista vesillä kuten pidempiä päiväristeilyjäkin.
Kuluja se aiheuttaisi kesäkautta kohden 150 000 euroa. Ne jaettaisiin Lahden ja Hollolan kesken. Lisäksi kokeilun valmistelu maksaisi 20 000 – 25 000 euroa.

Samoin Myllysaarikin olisi hyvä saada pysäkiksi kuten myös Lokin ranta jossa on linja-autopysäkki vieressä. Moottoripyörämuseon parkki on vähän turha, sinne pääsee Mukkulasta jos joku sinne haluaa. Toinen juttu on se miten konkurssikypsältä kaupungilta löytyy rahaa tälläiseen kun maauimalaan ei riittänyt rahat, ei sitten millään.

3

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mukkulan kartanonrantaan pysäkki ilman muuta.

• Anonyymi

Tyhmyyden huippu jos tuollainen vesibussi tulisi eikä pääsisi sillä Mukkulan rantaan. Myllysaareenkin olisi lähes pakko saada pysäkki. Sinänsä jos sen haluttaisiin palvelevan asukkaita bussimaisesti niin pysäkkejä pitäisi olla paljon enemmänkin. Ruoriniemi, Jalkaranta ym.

• Anonyymi

Saisivat edes paikallisbussit kulkemaan järkevästi ettei tarvitse valita meneekö työhön puolituntia ennen vai myöhästyykö sen puoli tuntia! Toimi vielä vuosia sitten ennen nykyisiä älyttömiä linjamuutoksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4233
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2935
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2838
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2623
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      333
      2580
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2159
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1895
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe