Virkavallan tietoon on tullut huijauksia, joissa on hyödynnetty qr-koodeja

Anonyymi-ap

Poliisin tietoverkkoavusteisten rikosten tutkintayksikkö törmää yhä useammin qr-koodien avulla toteutettuihin petoksiin.

Puhelimella ei pidä sohia ihan mihin qr-koodeihin tahansa.

6

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

virkavallan tietoon on tullut ...
        mikä vitsi

katso alla finanssivalvonnan viivyttelyä

• Anonyymi

kun olette köhiä pskiaisaisia ettekä saa penninpuremaa sorkkiessanne kännykkää
      qr -koodiin niin vilttuako työntelelette?
      miksi täytyy koko ajan pelleillä jonkin teknologian kanssa josta ei ole mitään oleellista
      hyötyä?

sen ymmärrä hyvin että tällä viihdepalstalla voi keskustella ihan mistä vain
      miksi sormeni jäin oven väliin
      miksi näen unia
      miksi en näe unia
      maksavatko ne

aatelkaa, millainen pimitys tehin kohdistuu

finanssivalvonta ei tutki mitään vääryyksiä ennen kuin niitä on jauhettu vuosia
      itse sain ensimmäiset varoitukset omasp:stä reilusti yli vuosi sitten vaikka se oli juhlittu silloin

nyt äsken fiva puhuu 5 vuotta vanhoista tapahtumista hunajapreseet
      vuosia vanhoista jutuista johto on tienasi tuona aikana milljoonia jne

"Valvojan arvion mukaan luottohallinnon ohjeen mukaista raportointia lähipiiriluotoista hallitukselle ei ole tehty vuosina 2021–2024, eikä tehtyjä päätöksiä ole raportoitu riskienvalvontatoiminnolle."

• Anonyymi

En ole asentanut kyseisen koodin lukijaa puhelimeen , niin voin sohia mihin haluan :D :D

• Anonyymi

Näin siinä käy, kun otetaan käyttöön kaikenmaailman uudistuksia. Niitä hehkutetaan aina varmoina ja turvallisina, mutta mikään ei ole niin varma kuin epävarma. Jos jokin toimii helposti, niin herää epäilys sen turvallisuudesta.

• Anonyymi

Käyttäjällä on itsellä vastuu, eli pitää ymmärtää mitä tekee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      183
      3495
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      375
      2197
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2176
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2042
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      429
      1163
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      984
    Aihe