Miksi ihmeessä tämä firma on poistanut nettisivuiltaan tiedot puhelimien myymäläsaatavuudesta? Ei kukaan viitsii erikseen lähteä myymälään kysymään, että löytyykö puhelinta varastosta.
DNA puhelimien myymäläsaatavuus
4
228
Vastaukset
- Anonyymi
Arvelet, että tältä foorumilta saat varmemmin vastauksen kuin DNA:n myymälästä?
- Anonyymi
Myös käteisen kanssa on turha lompsia Dna-kauppoihin - maksutavaksi kun kelpaa vain kortit. Vaimo yritti tässä taannoin Itäkeskuksen Dna:sta ostaa puhelimeen kuoret, niin myyjä paukautti päin naamaa, ettei raha kelpaa - no, mikäs siinä sitten, kiitos palvelusta ja hyvästi - samanlaiset kuoret sai kuitenkin viereisestä kilpailevasta liikkeestä heti ilman mutinoita ihan käteisellä rahalla.
- Anonyymi
Gamalaa asioida dna liikkeessä, kyselevät ihan kaikkea + pitkä myynti puhe.
- Anonyymi
Sama se on Elisan kivijalassakin. Karmeat kuulustelut. Stoppia vaan sille
ja sanot että maksan heti, ilman lisäkrumeluureja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890