Alma ja Jenny Show

Anonyymi-ap

Sehän se paras on! Kyllä ylellä osataan ja on laatutekijät. Ei mitään turhaa muka hauskaa läpänheittoa kuten kaupallisten lähes kaikki 2 tai useamman juontamat ohjelmat.

23

279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole ikinä kuullutkaan näistä :D Mikä radio on edes kyseessä? Valaise hieman muillekin.

• Anonyymi
        UUSI

Alma ja Jenni: Kikattavat pissikset!

• Anonyymi

Tästä on tullut oma lempiohjelma Radio Suomessa. Alma ja Jenny olleet aina suosikkijuontajia ja nyt samassa ohjelmassa. Parasta lauantain aamunavausta.

• Anonyymi

Testaan ohjelman, palaan asiaan.

• Anonyymi

Hienoa, että Radio Suomi on panostanut näihin nuoriin naisiin.

• Anonyymi

Joka tykkää niin tykkää, minä en. Turhanaikaista tyhmää "kälätystä" tuntitolkulla. Avaan radion vasta kun tuo on ohi.

• Anonyymi

Olen aloittajan kanssa hieman eri mieltä tästä asiasta. Kyseisessä ohjelmassa oli naureskelua, joka ei ainakaan minulle auennut. Minua ärsyttää myös juontajien kehotuksen "ehdottamasti pitää tehdä" sitä sun tätä. Yhden juonnon aikana tämä kaksikko sanoi kuuntelijoille kolmeen otteeseen, mitä pitää "ehdottomasti tehdä". En tarvitse ainakaan itse kehotuksia keneltäkään, joten tämmöinen radiojuontajissa ärsyttää todella paljon.
      Jos ohjelman antaa valua toisesta korvasta ulos, niin se ei suurelta osin ehkä ärsytä. Välillä tuli asiaa, mutta pääasiassa ohjelma oli pinnallista ja viihteellistä jutustelua. Sitä on tarjolla jo aivan liikaa.
      Ja, näin aktiivisena radion kuuntelija en voi ymmärtää, että valtakunnallisessa radiossa ei nimenomaan ole riittävästi sitä osaamista, että esimerkiksi kellon ajat pyöristellään välillä. Jos kello on 11.16, niin radiossa ei enää kerrota sen olevan 11.15. Jos radio ei osaa pysyä ajassa, niin sitten kannattaa pitää suu kiinni.
      Ohjelma tuli testattua, mutta en usko kuuntelevani toisten. Jos ei sitten jossakin taustalla satu soimaan, kun kävelee ohi. Liian hyvään kuunteluaikaan liian kevyttä hömppää. Sopisi paremmin sunnuntaiaamuun klo 6.00-8.00.

• Anonyymi

Lisään sen, että ohjelma pesee luonnollisesti esimerkiksi useiden radioiden juontajat, mutta yleltä odottaa enemmän. Autiolla saarella valitsisin kuitenkin tämän kuin minkä tahansa juontajan vaikka jostakin pookiradiosta. Sieltä se ammattitaito vasta puuttuukin, jossa juontajien suutkin lotkuu. Ihme, kun ei työpaikka tarjoa edes uusia tekohampaita.

• Anonyymi

Täähän on parasta Radio Suomea. Hauska show, missä ei turhan naurantaa.

• Anonyymi

Alma ja Jenny on paras uudistus mitä Yle teki sen jälkeen kun irtisanoi maakuntaradiosta hyvät juontajat ja lopetti koko paikallisen tekemisen. Tämän ohjelman voisi lähettää myös uusintana iltapäivisin, sen umpisurkean taaplaajaan Pauliina Puurilan tilalla.

• Anonyymi

Hyvä ohjelma. Sopivan ronskia juttua irtoaa nuorilta naisilta.

• Anonyymi

Alma ja Jenni alkaneet mainostamaan ohjelmaansa Suomi24:ssä. Alas on Ylellä vajottu, kun näin typerää touhua pitää tehdä. Osoittaa vaan, kuinka ala-arvoista lässytystä ja kikattelua he tuottavat eetteriin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Alma ja Jenni alkaneet mainostamaan ohjelmaansa Suomi24:ssä. Alas on Ylellä vajottu, kun näin typerää touhua pitää tehdä. Osoittaa vaan, kuinka ala-arvoista lässytystä ja kikattelua he tuottavat eetteriin.

Niinpä. Just lueskelin fb.n ylen sivuja ja jos jostain moitetta tulee, niin juuri tästä kälätysshow'sta. Liian teiniä, liian tyhjäpäistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Just lueskelin fb.n ylen sivuja ja jos jostain moitetta tulee, niin juuri tästä kälätysshow'sta. Liian teiniä, liian tyhjäpäistä.

Persu taas olevinaan niin intellektuelli. Kaikki mitä Yle tekee on sulle persu kuuntelematta skeidaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Persu taas olevinaan niin intellektuelli. Kaikki mitä Yle tekee on sulle persu kuuntelematta skeidaa.

En minä ole persu hyvänen aika. Vasemmiston aktiivi ja kulttuuriammattilainen.
        Siksi saan sanoa, olenhan kriittinen kaikessa mitä kuulen tai näen. Itse taidat olla valkoista roskaa kun sätit keskustelijaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää tulleen myös kuuntelijoita Radio Suomen lauantaihin tuoreimman KRT-lukujen mukaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää tulleen myös kuuntelijoita Radio Suomen lauantaihin tuoreimman KRT-lukujen mukaan.

Tytöt tekevät paljastuksia omista elämistään pitkin ohjelmaa. Taitavat uudet kuuntelijat olla vain uteliaita. itse teen töitä juuri nuo tunnit lauantaina ja että nyppii joutavat jorinat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tytöt tekevät paljastuksia omista elämistään pitkin ohjelmaa. Taitavat uudet kuuntelijat olla vain uteliaita. itse teen töitä juuri nuo tunnit lauantaina ja että nyppii joutavat jorinat.

Joku siinä vetää. Nousut on aika harvinaisia nykyradiossa, niitä kuitenkin joka kanava yrittää saada. Maakuntaradion lopettaminen ja juontajien irtisanominen näkyy Radio Suomen luvuissa melko karusti jo nyt. Nova on vetänyt iltapäivän kuuntelijoita tuon KRT mukaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ole persu hyvänen aika. Vasemmiston aktiivi ja kulttuuriammattilainen.
        Siksi saan sanoa, olenhan kriittinen kaikessa mitä kuulen tai näen. Itse taidat olla valkoista roskaa kun sätit keskustelijaa.

Moni persuhan on talouspoliittisestit vasemalla, että sikäli. Ihme öyhötystä vain vassari saaa sanoa :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Moni persuhan on talouspoliittisestit vasemalla, että sikäli. Ihme öyhötystä vain vassari saaa sanoa :D

Miksi käytät sanaa öyhötys? Jos en pidä Alma ja Jenny-ohjelmasta enkä mistään samankaltaisista, öyhötän? En kuuntele nuorisokanavia, en Novaa, mutta en persujen tolloa Järviradiotakaan.
        Olen seniori-ikää ja tottunut Radio Suomen hyvään linjaan ja asiaohjelmiin.
        Maksan, joten saan sanoa.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä ohjelma ja ainut hyvä mitä viitsii enää kuunnella.

• Anonyymi
      UUSI

En kestä, että puhutaan ajan tappamiseksi.

• Anonyymi
      UUSI

Max tunti viikossa riittää. Sama Pirkkalaiselle, Ylönen saa jatkaa useampia. Muutoin kaikki ns. show-teemat voi heittää romukoppaan. Peep.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      300
      7468
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      79
      5822
    3. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      158
      3745
    4. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      151
      3453
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1857
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      183
      1806
    7. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      43
      1421
    8. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1401
    9. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      64
      1374
    10. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      15
      1325
    Aihe