Sehän se paras on! Kyllä ylellä osataan ja on laatutekijät. Ei mitään turhaa muka hauskaa läpänheittoa kuten kaupallisten lähes kaikki 2 tai useamman juontamat ohjelmat.
Alma ja Jenny Show
23
279
Vastaukset
- Anonyymi
En ole ikinä kuullutkaan näistä :D Mikä radio on edes kyseessä? Valaise hieman muillekin.
- AnonyymiUUSI
Alma ja Jenni: Kikattavat pissikset!
- Anonyymi
Tästä on tullut oma lempiohjelma Radio Suomessa. Alma ja Jenny olleet aina suosikkijuontajia ja nyt samassa ohjelmassa. Parasta lauantain aamunavausta.
- Anonyymi
Testaan ohjelman, palaan asiaan.
- Anonyymi
Hienoa, että Radio Suomi on panostanut näihin nuoriin naisiin.
- Anonyymi
Joka tykkää niin tykkää, minä en. Turhanaikaista tyhmää "kälätystä" tuntitolkulla. Avaan radion vasta kun tuo on ohi.
- Anonyymi
Olen aloittajan kanssa hieman eri mieltä tästä asiasta. Kyseisessä ohjelmassa oli naureskelua, joka ei ainakaan minulle auennut. Minua ärsyttää myös juontajien kehotuksen "ehdottamasti pitää tehdä" sitä sun tätä. Yhden juonnon aikana tämä kaksikko sanoi kuuntelijoille kolmeen otteeseen, mitä pitää "ehdottomasti tehdä". En tarvitse ainakaan itse kehotuksia keneltäkään, joten tämmöinen radiojuontajissa ärsyttää todella paljon.
Jos ohjelman antaa valua toisesta korvasta ulos, niin se ei suurelta osin ehkä ärsytä. Välillä tuli asiaa, mutta pääasiassa ohjelma oli pinnallista ja viihteellistä jutustelua. Sitä on tarjolla jo aivan liikaa.
Ja, näin aktiivisena radion kuuntelija en voi ymmärtää, että valtakunnallisessa radiossa ei nimenomaan ole riittävästi sitä osaamista, että esimerkiksi kellon ajat pyöristellään välillä. Jos kello on 11.16, niin radiossa ei enää kerrota sen olevan 11.15. Jos radio ei osaa pysyä ajassa, niin sitten kannattaa pitää suu kiinni.
Ohjelma tuli testattua, mutta en usko kuuntelevani toisten. Jos ei sitten jossakin taustalla satu soimaan, kun kävelee ohi. Liian hyvään kuunteluaikaan liian kevyttä hömppää. Sopisi paremmin sunnuntaiaamuun klo 6.00-8.00.- Anonyymi
Lisään sen, että ohjelma pesee luonnollisesti esimerkiksi useiden radioiden juontajat, mutta yleltä odottaa enemmän. Autiolla saarella valitsisin kuitenkin tämän kuin minkä tahansa juontajan vaikka jostakin pookiradiosta. Sieltä se ammattitaito vasta puuttuukin, jossa juontajien suutkin lotkuu. Ihme, kun ei työpaikka tarjoa edes uusia tekohampaita.
- Anonyymi
Täähän on parasta Radio Suomea. Hauska show, missä ei turhan naurantaa.
- Anonyymi
Alma ja Jenny on paras uudistus mitä Yle teki sen jälkeen kun irtisanoi maakuntaradiosta hyvät juontajat ja lopetti koko paikallisen tekemisen. Tämän ohjelman voisi lähettää myös uusintana iltapäivisin, sen umpisurkean taaplaajaan Pauliina Puurilan tilalla.
- Anonyymi
Hyvä ohjelma. Sopivan ronskia juttua irtoaa nuorilta naisilta.
- Anonyymi
Alma ja Jenni alkaneet mainostamaan ohjelmaansa Suomi24:ssä. Alas on Ylellä vajottu, kun näin typerää touhua pitää tehdä. Osoittaa vaan, kuinka ala-arvoista lässytystä ja kikattelua he tuottavat eetteriin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Alma ja Jenni alkaneet mainostamaan ohjelmaansa Suomi24:ssä. Alas on Ylellä vajottu, kun näin typerää touhua pitää tehdä. Osoittaa vaan, kuinka ala-arvoista lässytystä ja kikattelua he tuottavat eetteriin.
Niinpä. Just lueskelin fb.n ylen sivuja ja jos jostain moitetta tulee, niin juuri tästä kälätysshow'sta. Liian teiniä, liian tyhjäpäistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Just lueskelin fb.n ylen sivuja ja jos jostain moitetta tulee, niin juuri tästä kälätysshow'sta. Liian teiniä, liian tyhjäpäistä.
Persu taas olevinaan niin intellektuelli. Kaikki mitä Yle tekee on sulle persu kuuntelematta skeidaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persu taas olevinaan niin intellektuelli. Kaikki mitä Yle tekee on sulle persu kuuntelematta skeidaa.
En minä ole persu hyvänen aika. Vasemmiston aktiivi ja kulttuuriammattilainen.
Siksi saan sanoa, olenhan kriittinen kaikessa mitä kuulen tai näen. Itse taidat olla valkoista roskaa kun sätit keskustelijaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää tulleen myös kuuntelijoita Radio Suomen lauantaihin tuoreimman KRT-lukujen mukaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää tulleen myös kuuntelijoita Radio Suomen lauantaihin tuoreimman KRT-lukujen mukaan.
Tytöt tekevät paljastuksia omista elämistään pitkin ohjelmaa. Taitavat uudet kuuntelijat olla vain uteliaita. itse teen töitä juuri nuo tunnit lauantaina ja että nyppii joutavat jorinat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tytöt tekevät paljastuksia omista elämistään pitkin ohjelmaa. Taitavat uudet kuuntelijat olla vain uteliaita. itse teen töitä juuri nuo tunnit lauantaina ja että nyppii joutavat jorinat.
Joku siinä vetää. Nousut on aika harvinaisia nykyradiossa, niitä kuitenkin joka kanava yrittää saada. Maakuntaradion lopettaminen ja juontajien irtisanominen näkyy Radio Suomen luvuissa melko karusti jo nyt. Nova on vetänyt iltapäivän kuuntelijoita tuon KRT mukaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole persu hyvänen aika. Vasemmiston aktiivi ja kulttuuriammattilainen.
Siksi saan sanoa, olenhan kriittinen kaikessa mitä kuulen tai näen. Itse taidat olla valkoista roskaa kun sätit keskustelijaa.Moni persuhan on talouspoliittisestit vasemalla, että sikäli. Ihme öyhötystä vain vassari saaa sanoa :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Moni persuhan on talouspoliittisestit vasemalla, että sikäli. Ihme öyhötystä vain vassari saaa sanoa :D
Miksi käytät sanaa öyhötys? Jos en pidä Alma ja Jenny-ohjelmasta enkä mistään samankaltaisista, öyhötän? En kuuntele nuorisokanavia, en Novaa, mutta en persujen tolloa Järviradiotakaan.
Olen seniori-ikää ja tottunut Radio Suomen hyvään linjaan ja asiaohjelmiin.
Maksan, joten saan sanoa.
- AnonyymiUUSI
Hyvä ohjelma ja ainut hyvä mitä viitsii enää kuunnella.
- AnonyymiUUSI
En kestä, että puhutaan ajan tappamiseksi.
- AnonyymiUUSI
Max tunti viikossa riittää. Sama Pirkkalaiselle, Ylönen saa jatkaa useampia. Muutoin kaikki ns. show-teemat voi heittää romukoppaan. Peep.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3007468Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne795822Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1583745Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1513453Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321857Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831806- 431421
- 221401
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan641374Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san151325