Olen etsinyt isoa imettävää itäsuomesta muualtaki käy 60v bii
Tosi isoa imettävää vaikka tallissa
8
1040
Vastaukset
- Anonyymi
Tere! Kiinnostaako savottamiestä tallissa asuva ori-Eri Aaroni?
Sillä olisi kookas ja komea liki seiväs takajalkojen mahan alla! Sitäkö haussa siis?- Anonyymi
Kyllä kiinnostais missä päin
- Anonyymi
Niitä yhteystietoja ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä yhteystietoja ?
Missä päin ite joensuussa
- Anonyymi
Laita numero tai s posti , isoo haluava
- Anonyymi
Tässä olisi hirmuisen iso Rölli ja housuissan on iso kulli, sitä minä mä heiluttelen, tilpitappi tilpitappi......
haluis myös itse imee kookkaan laukeamiseen asti
- Anonyymi
Ei täällä Kuopion suunnalla tunnu isoakalua olevan kellään miehellä ja vielä tulisi näyttämään ja esittelemään.jos on laita sähköpostia [email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3791713- 841704
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3871690- 931576
Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀501307Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht491245Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆2851149Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak43965vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli164962Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?86949