Vai tällästä se

Anonyymi-ap

18

696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan niillä rahaa!

• Anonyymi

Tuntuu olevan. Ei puutu kauppojen jälkeen kuin ilmoitus Nano Nordicilta että ei tullakaan Imatralle ja itse asiassa ollaan menossa nurin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu olevan. Ei puutu kauppojen jälkeen kuin ilmoitus Nano Nordicilta että ei tullakaan Imatralle ja itse asiassa ollaan menossa nurin.

Myö hoidetaan!
        T:Mitra

• Anonyymi

Helppoahan se kun ei tarvi omilla rahoilla pelata upporikasta tai rutiköyhää

• Anonyymi

Sanos muuta. Voi huoletta ottaa riskejä.

• Anonyymi

Onkohan tuo laillista

• Anonyymi

Osakkeiden ostaminen on ihan laillista. Tässä tapauksessa säätiöltä ostetaan 922 kappaletta Kiinteistö Oy Pietarintien osakkeita kauppahinnaltaan 401 070 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osakkeiden ostaminen on ihan laillista. Tässä tapauksessa säätiöltä ostetaan 922 kappaletta Kiinteistö Oy Pietarintien osakkeita kauppahinnaltaan 401 070 euroa.

Tuon liiterin käypä pohjahinta on 334 t€.

• Anonyymi

Yhtiö tarvitsee 20 miljoonan investoinnit massatuotannon käynnistämiseen ja tavoitteena on viiden vuoden päästä lähes 400 milj. liikevaihto.

Vertailun vuoksi Ovako Oy Ab:n liikevaihto oli 193,2 milj. vuonna 2024.
      Tuohon nähden kovat on tavoitteet pojilla Teppanalassa.

• Anonyymi

Tämmösille haihattelijoille annetaan puol miljoonaa ihan vaan hyvän tahdon eleenä. Tuo ei tule toteutumaan ja kaupunki saa uuden toimitilan lisää. Laittasivat omat yksityiset rahansa peliin. Niin myö muutkin tehdään jos jotain meinataan saada aikaseksi. Taitaa ollakkin kokoomuksen väkeä kun kaupungin raha hanat helposti aukeaa.

• Anonyymi

Demareista puhumattakaan, mutta omat bisnekset hoidetaan ensin.

• Anonyymi

Uv lehti kirjoitti viime vuoden lokakuussa että toiminta pitäisi alkaa keväällä 2025 ja massatuotanto talvella 2026. On tainut tontilla olla hiljaista?

Itse en usko tähän projektiin. 20 miljoonan investointien rahoitus on liian iso haaste järjestettäväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uv lehti kirjoitti viime vuoden lokakuussa että toiminta pitäisi alkaa keväällä 2025 ja massatuotanto talvella 2026. On tainut tontilla olla hiljaista?

Itse en usko tähän projektiin. 20 miljoonan investointien rahoitus on liian iso haaste järjestettäväksi.

Haiskahtaa rahan pesulta koko homma, pyöritetään vuosi ja ajetaan alas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä oo pyöriny ku misukka teinibemarissa

• Anonyymi

Eiko näitten kiinteistöjen hintataso voisi seurata paikkakunnan asuntojen hintoja

• Anonyymi

Eihän rajapatsaan kiinteistöillä ole sen kummempaa arvoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän rajapatsaan kiinteistöillä ole sen kummempaa arvoa.

Mitralla on edullisia vuokra-asuntoja ja liiketiloja ja käyttöaste kova😂😂😂

• Anonyymi

No mutta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5067
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      17
      3416
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2720
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1780
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1352
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      239
      1275
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1048
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      932
    Aihe