Mitra Management suunnittelee...https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8527884
Vai tällästä se
17
510
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan niillä rahaa!
- Anonyymi
Tuntuu olevan. Ei puutu kauppojen jälkeen kuin ilmoitus Nano Nordicilta että ei tullakaan Imatralle ja itse asiassa ollaan menossa nurin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu olevan. Ei puutu kauppojen jälkeen kuin ilmoitus Nano Nordicilta että ei tullakaan Imatralle ja itse asiassa ollaan menossa nurin.
Myö hoidetaan!
T:Mitra
- Anonyymi
Helppoahan se kun ei tarvi omilla rahoilla pelata upporikasta tai rutiköyhää
- Anonyymi
Sanos muuta. Voi huoletta ottaa riskejä.
- Anonyymi
Onkohan tuo laillista
- Anonyymi
Osakkeiden ostaminen on ihan laillista. Tässä tapauksessa säätiöltä ostetaan 922 kappaletta Kiinteistö Oy Pietarintien osakkeita kauppahinnaltaan 401 070 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osakkeiden ostaminen on ihan laillista. Tässä tapauksessa säätiöltä ostetaan 922 kappaletta Kiinteistö Oy Pietarintien osakkeita kauppahinnaltaan 401 070 euroa.
Tuon liiterin käypä pohjahinta on 334 t€.
- Anonyymi
Yhtiö tarvitsee 20 miljoonan investoinnit massatuotannon käynnistämiseen ja tavoitteena on viiden vuoden päästä lähes 400 milj. liikevaihto.
Vertailun vuoksi Ovako Oy Ab:n liikevaihto oli 193,2 milj. vuonna 2024.
Tuohon nähden kovat on tavoitteet pojilla Teppanalassa. - Anonyymi
Tämmösille haihattelijoille annetaan puol miljoonaa ihan vaan hyvän tahdon eleenä. Tuo ei tule toteutumaan ja kaupunki saa uuden toimitilan lisää. Laittasivat omat yksityiset rahansa peliin. Niin myö muutkin tehdään jos jotain meinataan saada aikaseksi. Taitaa ollakkin kokoomuksen väkeä kun kaupungin raha hanat helposti aukeaa.
- Anonyymi
Demareista puhumattakaan, mutta omat bisnekset hoidetaan ensin.
- Anonyymi
Uv lehti kirjoitti viime vuoden lokakuussa että toiminta pitäisi alkaa keväällä 2025 ja massatuotanto talvella 2026. On tainut tontilla olla hiljaista?
Itse en usko tähän projektiin. 20 miljoonan investointien rahoitus on liian iso haaste järjestettäväksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uv lehti kirjoitti viime vuoden lokakuussa että toiminta pitäisi alkaa keväällä 2025 ja massatuotanto talvella 2026. On tainut tontilla olla hiljaista?
Itse en usko tähän projektiin. 20 miljoonan investointien rahoitus on liian iso haaste järjestettäväksi.Haiskahtaa rahan pesulta koko homma, pyöritetään vuosi ja ajetaan alas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en usko tähän projektiin. 20 miljoonan investointien rahoitus on liian iso haaste järjestettäväksi.Siellä oo pyöriny ku misukka teinibemarissa
- Anonyymi
Eiko näitten kiinteistöjen hintataso voisi seurata paikkakunnan asuntojen hintoja
- Anonyymi
Eihän rajapatsaan kiinteistöillä ole sen kummempaa arvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän rajapatsaan kiinteistöillä ole sen kummempaa arvoa.
Mitralla on edullisia vuokra-asuntoja ja liiketiloja ja käyttöaste kova😂😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635