Paskalla koulussa

Anonyymi-ap

Oletko käynyt paskalla koulussa?

18

1233

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käyn usein paskalla koulussa. Ruokailun jälkeen saattaa olla melkoinen paskan haju kun toisetkin yhtäaikaa paskalla.

• Anonyymi

Yhtäaikaa paskantaminen toisten poikien kanssa on kivaa

• Anonyymi

Kyllä, käyn paskalla koulussa jos paskattaa

• Anonyymi

Koulun vessa ei oo ehkä miellyttävin paikka käydä paskalla mutta joskus on pitänyt käydä.

• Anonyymi00020

Mieti miksi se ei ole miellyttävä paikka? Olisko se käyttäjien itsensä luoma mielyttävä paikka?
        Ennen osattiin jopa koulussa käyttäytyä, mutta nykyisin siellä onkin vain idiootteja apinoita.
        Tuskin siellä käy krapulaisia puliukkoja/akkoja paskalla? Uskon, että hekin osaisivat käyttäytyä paremmin kuin nyky koululaiset.

• Anonyymi

Kyllä kun paskattaa ja pierettää ja ei kehtaa paljon piereskellä toisten kuullen. Jos on äänetön pieru niin sitten voi vaan päästää pierut ja antaa toisten haistella sitä.

• Anonyymi

Tottakai. Mikä sen hauskempaa kuin paskantaminen koulussa. Asiaan kuuluu jättää paskapökäleet ja paskapaperit pönttöön vetämättä jotta toiset pääsee ihailemaan tuotoksia.

• Anonyymi

Koulun vessassa on melkoinen paskanhaju

• Anonyymi

Äsken olin lenkillä ja iski paskahätä. Onneksi sattui uimarannan paskahuussi matkan varrelle. Kävin paskantamassa pökäleet siellä olevien paskojen päälle.

• Anonyymi

Oliko iso pyramidi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko iso pyramidi?

Olihan se mutta siihen päälle mahtui pökäleet ja paskapaperit

• Anonyymi

Paskalla olo on hienoa. Mukava tunne kun paska on työntymässä ulos ja kuuluu kunnon plomps kun se putoaa pönttöön

• Anonyymi

Kuka haluaisi katso kun olen kyykkypaskalla?

• Anonyymi

Voisin tulla katsomaan ja nuuhkimaan

• Anonyymi00019

Kyykkypaska on hieno juttu.

• Anonyymi

Soon ihmisellä niin, kun kakka pyytää, pönttöä ,tai jotain muutapaikkaa on kateltava välittömästi, varsinkin jos vatsa oikein pehmeämmällä mouruaa, muuten on vaaransa , et on "haisuli eikä nii mukavalta tunnu vetelä housuuskaan.

• Anonyymi00021

Olen.
      En kyllä mielelläni käy, mutta pakon takia on tosiaan muutaman kerran joutunut käymään.
      En tiedä, mikä siinä on, mutta en mielelläni käy yleisissä vessoissa.
      Ala-asteella kylläkin koulun vessoissa, ainakin poikien puolella, haisi pahalle tai todella epämiellyttävälle ainakin.
      Eikä ollut mitään ulosteiden tms hajua, vaan ihan joku rakennuksesta/tilasta itsestään johtuva haju.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      153
      1353
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      122
      1085
    3. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      33
      862
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      829
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      792
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      762
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      143
      754
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      47
      696
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      632
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      63
      593
    Aihe