Niin se olisi jo Megapetos ! PS vastustakaa tätä hulluutta, ja pelastakaa surkea tilanteenne.. Olkaa nyt edes kerrankin Suomalaisen köyhän puolella ! siis -50% jo valmiiksi kaiksita köyhimmille.. kohtuutonta.. Löytyykö PS porukasta puolustamaan suomen köyhää...
Jos tämäkin leikkaus.. -50% menee läpi..!
14
128
Vastaukset
- Anonyymi
PS on oikeistolainen puolue, joka nauttii köyhän kyykyttämisestä
- Anonyymi
Ota huikkaa ja voikkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota huikkaa ja voikkaa
Tuskin se Persujen politiikkaa saa näyttämään sen paremmalta.
Sinua tuo tuntuu auttavan, kokovartalo puudutus autaa sinua sietämään, rikkaitten pönkittämisen.
Aika kummallista, aina kun Persut hallituksessa rikkailla menee hyvin.
Viimeksi Halla-Aho päästi valheen, PS:ten politiikkaa ei ole oikeistopolitiikkaa, vaan Soinin porukan. - Anonyymi
Juuri näin. Persut saavat nautintoa ja iloa köyhien tuskasta.
- Anonyymi
Omaa tyhmyyttä kun ette osaa äänestää
- Anonyymi
Ei kai persutkaan oo niin tyhmiä että tähän suostuis. jos suostuvat niin noin 80% heistä putoo pois eduskunnasta !!
- Anonyymi
Tuohan on jo toteutumassa.
- Anonyymi
Kuinka ulkona pitää olla, että ei tajua, että Persut ovat jatkossa pien puolue.
- Anonyymi
SMP oli OMAN kansan pienten ja köyhien puolta. Jos PS tänkin lisäleillauksen hyväksyy.. siis -50% niin se on ääripetos.. ja ps porukasta 99% putoo pois eduskunnasta ! En usko että edes ps on niin hölmä ja tätä lakia puolustaa..
- Anonyymi
Persut ovat ihmisvastainen ihmissusien puolue. Ovat tuhonneet ja tuhoamassa koko sosiaaliturvan Suomessa. Köyhyys ja asunnottomuus ovat suorastaan räjähtäneet käsiin.
- Anonyymi
Tärkein tavoitteemme on ajaa sosialiturva Suomessa aivan minimiin ja saada ihmiset tekemään jotakin omaksi hyväkseen. Oli se sitten mitä hyvänsä! Tämä asia on fakta ja sen ruikuttaminen on punikeilta vain itsensä kiusaamista.
Näillä mennään koppuun saakka, meni miten meni.- Anonyymi
"saada ihmiset tekemään jotakin omaksi hyväkseen."
Eli jahtaamaan ja tappamaan sadistisia poliitikkoja kansan nimissä!
- Anonyymi
Niin, ei punaisten kannata käyttää hermojaan sen jankuttamiseen miten persut pienenee. Se on valittu linja ja me tiedämme sen. Elämä on!
- Anonyymi
Hahahoho luuletko että Persut auttaa...älä unta näe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418