Nykysuomen tyyliin, kopterikentät on väärin suunniteltuja.
https://yle.fi/a/74-20152190
Sairaaloiden helikopterikentät menee miljoonaremonttiin tai käyttökieltoon!
4
248
Vastaukset
- Anonyymi
Taasen näitä lukutaidottomien koulupudokkaiden rupatuksia!!!
Kentät on rakennettu vanhojen sääntöjen mukaa aikoinaan, uudet säännöt tuli vuoden alussa,,, - Anonyymi
Tämähän koskee vain niitä laskeutumispaikkoja joilleka on haettu ilmailulaitoksen virallista laskeutumispaikka statusta ja ne ovat saaneet nelikirjaimisen rekisteritunnuksen. Esimerkiksi Meilahden sairaalan kopterikenttä Helsingissä on EFHY.
Muut pienemmät laskeutumispaikat joita on ympäri maata terveyskeskuksien ja pienten sairaaloiden pihoilla, ei tarvitse tehdä muutoksia. Vaikka laskeutumispaikkaan olisi asennettu lähestymisvalot ja kenttään maalattu virallisen helikopterikentän tarvittavat merkinnät. - Anonyymi
" Nyt viereisen kolmiosairaalan katolla sijaitseva sairaalan lentopaikka vaatii HUSin mukaan puolestaan arviolta kahdeksan miljoonan euron remontin.""
Minä sanon Bullshit! 👉🐂💩 Joku vetää nyt välistä!
Edes kokonaan uuden kentän hinta ei ole tuon suuruinen! - Anonyymi
Sairaaloita uudisrakennetaan kovalla vimmalla ja miljardeilla euroilla ja vanhaa toimivaa puretaan.
Niiden suunnittelussa ja rakentelussa ei paljon kysellä lattiatason porukan mielipiteitä.
Eräässäkin rakentelevassa sairaalassa hyvinvointijohtaja valtiotieteilijä SDP:stä piti naurettavana vaatimusta, että johtoryhmässä pitäisi olla myös lääketieteellistä tietämystä.
Liki kaikissa uudisrakennuksissa joudutaan tekemään miljoonien eurojen korjauksi osastoilla, koska ei ole ymmärretty suunnitellessa lattiatason työstä mitään, mutta on luultu ymmärrettävän, koska ollaan itsetehdyssä organisaatiokaaviossa
Nyt sitten tuli tämä kopterikenttäfarssi.
Vasta oli HUS:n Apottifarssi, joka maksoi yli miljardin eikä toimi.
OYS teki itse lattiatason porukalla ja parilla miljoonalla toimivan ohjelman ja sai vielä lentokentänkin toimimaan.
Kalliiksi tulee pelkkä jäsenkirjapätevyys, iso ego ja vasemmistoideologian kateus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244