Nykysuomen tyyliin, kopterikentät on väärin suunniteltuja.
https://yle.fi/a/74-20152190
Sairaaloiden helikopterikentät menee miljoonaremonttiin tai käyttökieltoon!
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
Taasen näitä lukutaidottomien koulupudokkaiden rupatuksia!!!
Kentät on rakennettu vanhojen sääntöjen mukaa aikoinaan, uudet säännöt tuli vuoden alussa,,, - Anonyymi
Tämähän koskee vain niitä laskeutumispaikkoja joilleka on haettu ilmailulaitoksen virallista laskeutumispaikka statusta ja ne ovat saaneet nelikirjaimisen rekisteritunnuksen. Esimerkiksi Meilahden sairaalan kopterikenttä Helsingissä on EFHY.
Muut pienemmät laskeutumispaikat joita on ympäri maata terveyskeskuksien ja pienten sairaaloiden pihoilla, ei tarvitse tehdä muutoksia. Vaikka laskeutumispaikkaan olisi asennettu lähestymisvalot ja kenttään maalattu virallisen helikopterikentän tarvittavat merkinnät. - Anonyymi
" Nyt viereisen kolmiosairaalan katolla sijaitseva sairaalan lentopaikka vaatii HUSin mukaan puolestaan arviolta kahdeksan miljoonan euron remontin.""
Minä sanon Bullshit! 👉🐂💩 Joku vetää nyt välistä!
Edes kokonaan uuden kentän hinta ei ole tuon suuruinen! - Anonyymi
Sairaaloita uudisrakennetaan kovalla vimmalla ja miljardeilla euroilla ja vanhaa toimivaa puretaan.
Niiden suunnittelussa ja rakentelussa ei paljon kysellä lattiatason porukan mielipiteitä.
Eräässäkin rakentelevassa sairaalassa hyvinvointijohtaja valtiotieteilijä SDP:stä piti naurettavana vaatimusta, että johtoryhmässä pitäisi olla myös lääketieteellistä tietämystä.
Liki kaikissa uudisrakennuksissa joudutaan tekemään miljoonien eurojen korjauksi osastoilla, koska ei ole ymmärretty suunnitellessa lattiatason työstä mitään, mutta on luultu ymmärrettävän, koska ollaan itsetehdyssä organisaatiokaaviossa
Nyt sitten tuli tämä kopterikenttäfarssi.
Vasta oli HUS:n Apottifarssi, joka maksoi yli miljardin eikä toimi.
OYS teki itse lattiatason porukalla ja parilla miljoonalla toimivan ohjelman ja sai vielä lentokentänkin toimimaan.
Kalliiksi tulee pelkkä jäsenkirjapätevyys, iso ego ja vasemmistoideologian kateus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222