Saaran kanssa saunomista

Anonyymi-ap

Tapahtui muutama vuosi sitten. Olimme kaveriporukan kanssa kaverin mökillä. Mökki on iso hirsimökki korkean kallion nokassa, järven rantaan vie useampi sata porrasta ja rannassa on saunamökki, palju sekä pieni venelaituri. Kaverilla on eräs kaveri, olkoon nyt nimeltään vaikka Saara (nimi muutettu), joka on minun silmääni jo ensitapaamisesta miellyttänyt. Tapahtuma-aikaan juuri 21v täyttänyt, reilu 160cm, hoikka ja ruskeat lantiolle saakka ylettyvät hiukset.

Itse ollut jo oman avokin kanssa useita vuosia, suhteeseen kuulunut ala sekä ylämäkiä. Elettiin tuolloin melkoisen alamäen aikaa.

Mennään itse iltaan. Saavuin kaverin mökille tuttuun tapaani ilmoitettua kellonaikaa hieman ennen. Hetkeä myöhemmin kaveri saapuukin täpötäydellä autollaan mukanaan pari vanhaa kaveria sekä Saara. Hetkeä myöhemmin myös toinen autokunta saapui paikalle.

Ilta etenee ja juomia kuluu. Istahtakaa hetkeksi Saaran kanssa mökin "olohuoneen" sohvalle ja jutelkaa mukavia. Saara kertoo, miten on eronnut hetki sitten pitkäaikaisesta poikaystävästään ja mieli maassa. Samalla hetkellä kaveri paukkaa sisään ja huutaa että sauna on kuumana. Päättäkää mennä saunomaan muun porukan kanssa. Kamat kantoon, portaat alas ja siellähän odottikin iloinen joukko, osa paljussa, osa laiturilla. Liittykää joukkoon ja hetken päästä päätykää muun porukan kanssa paljuttelemaan. Paljussa huomaa, että Saara istahtaa viereesi ja istuu puoliksi sylissä, vaikka tilaa olisi reilusti..

Ilta kuluu yön pikkutuntien puolelle, muutama tuossa kohtaa vielä läsnä ollut kaveri menee saunaan ja jääkää Saaran kanssa kahden paljuun. Hei, sullahan jäi juttu kesken tuolla mökissä totesin hänelle. Niin mulla jäi, Saara sanoi ja jatkoi kertomustaan edelleen istuen puoliksi sylissä muuten tyhjässä paljussa. Hetken päästä Saara valitteli jumista yläselkäänsä. Ei siinä voinut muuta olla kuin auttamatta ja ohjasin tytön haaroväliini istumaan. Kädet tekivät työtänsä ja hetkeä myöhemmin ohjasin bikinien yläosan olkaimet alas "saadakseni paremman otteen". Saara oli hekomoissaan. Hei mulla on myös reidet tosi jumissa eilisestä salitreenistä sanoi Saara. Totesin, että enköhän myös niihin voi auttaa. Saara heitti jalkansa syliini ja kävin töihin alhaalta ylöspäin. Hetkeä myöhemmin käteni ohjautuivat sisäreisille aina välillä hipaisten kaikkein pyhimpää bikinien päältä joka kerta käden koskiessa klittaan Saara vapisi nautinnosta. Olin juuri hivuttamassa kättäni alaosan alle, kun viimeiset kaverit paukkaavat saunan ovesta ulos tuottaen melkoisen säikähdyksen meihin kahteen. Saara pomppasi melkoisella vauhdilla viereeni istumaan ja molemmilla posket punoittivat. Moi me mennään nyt ylös, teillä näyttää olevan juttu kesken mutta varmistakaa, että palju ja sauna sammuu ennen kuin lähdette kaveri tuumasi. Totesin hänelle, että näin tehdään! Kaverien käveltyä portaita jonkun matkaa ylös Saara tuumasi, että olisiko meidänkin aika mennä saunaan, josta olin samaa mieltä.

Saunassa ei oikeastaan mitään seksuaalista tapahtunut, vaan saunoimme tovin jutellen kaikkea maan ja taivaan väliltä. Saara tuumasi, että menee pesulle ja minä jäin hetkeksi vielä löylyihin. Hetken kuluttua astelin saunasta ulos ja Saara oli alasti peseytymässä. Timmi, hoikka kroppa, kauniit C-kupin rinnat ja jalkovälissä tarkasti siistitty karvakolmio. Näky hiveli silmiä ja oli melkoinen haaste hillitä miehyyden nousua uimahousuissa. En kai häiritse ja sopiiko liittyä seuraan kysyin Saaralta. Häntä ei häirinnyt. Peseydyimme ja siirryimme pukuhuoneeseen. Saara tarttui kädestä ja ohjasi saunamökin toiseen huoneeseen (tilassa takka, sohva sekä yleistä roinaa). Siinä kohtaa annoin vaistojen viedä, tartuin Saaraa leuasta ja suutelimme. Ohjasin Saaran sohvalle selällään ja levitin hänen haaransa. Aloin nuolemaan tuota kaunista ja tiukkaa pillua, Saara sai hetken päästä orgasmin ja tärisi nautinnosta. Nousin ylös ja ohjasin oman kivikovan kyrpäni Saaran huulille ja työnnyin sisään. Saaran pillu oli yhtä tiukka kuin olin ajatellut. Sulla on paljon isompi kuin Timolla (Saaran exä, nimi muutettu) Saara voikersi. Hetken päästä käänsin Saaran kontilleen ja aloin panna takaa. Kovin kauan en kestänyt vaan laskin kaiken Saaran sisään hänen samaan aikaan täristen orgasmin kourissa. En ole koskaan ennen saanut pannessa Saara totesi. Olihan muuten sulla pillerit kysyin. Ei, ei mulla oo Saara vastasi huohottaen selällään sohvalla maaten spermojeni samaan aikaan valuen hänen pillustaan sohvan pehmusteisiin. Mutta käyn huomenna hakemassa jälkiehkäisyn, lupaan sen. Menimme uudelleen pesulle, pukeuduimme ja kiipesimme portaat mökille. Kaveri kysyi mikä teillä kesti, tuumasin hänelle vain, että oli niin hyvät jutut kesken, että ei huomattu ajan kulkua.

0

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        68
        2630
      2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        62
        2582
      3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
        Ikävä
        68
        1762
      4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
        Ikävä
        24
        1597
      5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
        Ikävä
        20
        1510
      6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
        Ikävä
        9
        1450
      7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
        Ikävä
        15
        1372
      8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
        Ikävä
        38
        1223
      9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
        Ikävä
        8
        1177
      10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
        Ikävä
        25
        1096
      Aihe