Bommauksesta. Spray maalauksesta.

Seoonmä.

Mitä yleensä tulee jos bommaa stageja? Eli niille ketä ei tajuu mitä kirjotan ni maalaa spray maalilla sellasen "merkkin" yleiseen paikkaan ni paljo siit tulee sakkoja?

12

3812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sä sit

      haluut tuhota yhteistä omaisuutta niinku teinipelle?

    • 16 prosenttia korko

      Sakkoja tulee, niistä selviää, mutta jos joutuu maksamaan korvauksia puhdistuskuluista, voipi mennä pidempikin sentti ;)

    • pitäisi...

      ...tulla, perkele. 98% ihmisistä ei kiinnostaa hevonperseen vertaa teidän "taiteenne", jota pakkosyötätte yksityiseen ja julkiseen omaisuuteen ihan kuin se olisi jotakin vitun hienoa kulttuuria olevinaan. Kyllä teidänkin pitäisi tosissanne hankkia elämä, mikäli mulkkunne ponnahtaa pystyyn jonkun seinän vandalisoimisesta yön pimeydessä ja tuon vandalisoinnin julkistamisesta netissä kuvien muodossa.

      Vituttaa vain, kun usein teidän korvauksianne sovitellaan. Täydet korvaukset vaan korkoineen kehiin, vaikka se tietäisi teille ulosottoa loppuiäksi. Ja sakkojen sijasta ehdotonta vankeusrangaistusta jo heti 1. kerrasta!

      Perkele, kyllä te idiootit 4 vuoden linnareissun uhasta tokenisitte tajuamaan, että toisen omaisuuden loukkaaminen on erittäin halveksuttava
      rikos!

      • Kyllä

        Nyt on tosimiehen puhetta noin juuri 4 vuotta linnaa eikä mitään mahdollisuutta armahdukseen eikä mitään lomia ja jos ei ekalla kerralla opi niin seuraavaks vietäs saunan taakse.............


      • Munakokkelodd

        Mä nousen ton edellisen kirjoittajan selkään ja työnnän mun paksun bambuparrun sen pakoputkeen. Tai sit lähen bommaa


      • Anonyymi

        Aika ikävää kielenkäyttöö, ei mekään esitetä mitään tekopyhiä enkeleitä kun joku perussuomalainen puhuu pahaa maahanmuuttajista. Ja muuten, onko sellaset masentavat betoniseinät paljon hienompii ku hyvin tehdyt graffitit ja hienot tagit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ikävää kielenkäyttöö, ei mekään esitetä mitään tekopyhiä enkeleitä kun joku perussuomalainen puhuu pahaa maahanmuuttajista. Ja muuten, onko sellaset masentavat betoniseinät paljon hienompii ku hyvin tehdyt graffitit ja hienot tagit?

        Tervetuloa vuosikausia vanhaan keskusteluun.
        Mutta mennään silti asiaan. Milloin viimeksi olet jossain nähnyt hienon tagin?
        Itse en ole sellaista nähnyt ikinä.

        Hienot, luvan kanssa tehdyt graffitit toki piristävät maisemaa. Huomaathan ehdon: "luvan kanssa tehdyt".

        Tuskin sinäkään tykkäisit, jos minä toteaisin, että sinun keittiösi seinä on tylsä, ja tulisin siihen piirtämään hienon graffitini ilman sinun lupaasi.


    • 9l87u6yht

      Turpaas saat jos minä tai joku muu yhteisestä tai toisen omaisuudesta vähääkään välittävä mies sattuu paikalle.
      Tai no, kyllähän teille säälittäville rääpäleille antaa moni nainenkin turpaan.

    • Nimierkki-2

      Kannattaisiko hankkia joku fiksumpi harrastus, jolla purkaa teinipojan adrealiinivirtaa ja saisi tasokkaampaa seuraakin kuin se pössyttelevät lökäpöksylapsigangsterit? Teitä pidetään niiiiin pelleinä. :D Hanki vaikka mopo ja lopeta muiden omaisuuden tärveleminen sillä shitillä...

    • etrhwerth

      Älä ny saatana mopoa ehdottele. Ne on ihan samanlaisia pellejä ne housut märkänä kahvaa kääntävät teinitunarit. Omasta mielestään varmaan ihan ultracooleja mutta kuitenkin liian nöösejä tajuamaan kuinka niille nauretaan... Ihan kuten noi housut puolitangossa haamuilevat bommaajatkin.

    • Anonyymi

      Tää on vähän samaa sarjaa ku " hei faija, vittu kuulin just hyvän bändin musaa yoytubessa, sellanen ku metallica! " . T Jonne 25v.

      Stageja maalaamaan! Buhahahahahhhhah.... STAGEJA!

      Auttakaa jammut, neuvokaa mua miten niitä STAGEJA mennään piirtelee! Otanko mukaan lyijykynän vai liidun! Hahahahahahahhahahahhahahahahhahh.

      Huvittava sukupolvi tää sanotaanko nyt vaikka nyt alle 30 vuotiaiden sukupolvi. Kertoo tosissan Maidenista ja Metallicasta kun ei ollut itse syntynytkään silloin kun esim minä em. Bändejä teininä kuuntelin ja kävin keikoilla! Kaiffarit on bongannut ne 2010 luvulla, netistä! Nuo 80-90 luvun bändit ja jutut! Ja sit selittää mun ikäluokalle et " hei oox koskaan kuullut " . Mee sää zonne 25 v kuuntelee sun musiikkias eli robinia ja mitä näit on valmaa eiku almaa ( keltahiuksinen, yhtäkään biisiä en rehellisesti sanottuna tiedä, enkä haluakaan tietäää, sori vaan ) !

    • Anonyymi

      Kannattaa tehä tussilla. Sillon se on vaa lievä vahingonteko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe