Mitä yleensä tulee jos bommaa stageja? Eli niille ketä ei tajuu mitä kirjotan ni maalaa spray maalilla sellasen "merkkin" yleiseen paikkaan ni paljo siit tulee sakkoja?
Bommauksesta. Spray maalauksesta.
14
4218
Vastaukset
- sä sit
haluut tuhota yhteistä omaisuutta niinku teinipelle?
- 16 prosenttia korko
Sakkoja tulee, niistä selviää, mutta jos joutuu maksamaan korvauksia puhdistuskuluista, voipi mennä pidempikin sentti ;)
- pitäisi...
...tulla, perkele. 98% ihmisistä ei kiinnostaa hevonperseen vertaa teidän "taiteenne", jota pakkosyötätte yksityiseen ja julkiseen omaisuuteen ihan kuin se olisi jotakin vitun hienoa kulttuuria olevinaan. Kyllä teidänkin pitäisi tosissanne hankkia elämä, mikäli mulkkunne ponnahtaa pystyyn jonkun seinän vandalisoimisesta yön pimeydessä ja tuon vandalisoinnin julkistamisesta netissä kuvien muodossa.
Vituttaa vain, kun usein teidän korvauksianne sovitellaan. Täydet korvaukset vaan korkoineen kehiin, vaikka se tietäisi teille ulosottoa loppuiäksi. Ja sakkojen sijasta ehdotonta vankeusrangaistusta jo heti 1. kerrasta!
Perkele, kyllä te idiootit 4 vuoden linnareissun uhasta tokenisitte tajuamaan, että toisen omaisuuden loukkaaminen on erittäin halveksuttava
rikos!- Kyllä
Nyt on tosimiehen puhetta noin juuri 4 vuotta linnaa eikä mitään mahdollisuutta armahdukseen eikä mitään lomia ja jos ei ekalla kerralla opi niin seuraavaks vietäs saunan taakse.............
- Munakokkelodd
Mä nousen ton edellisen kirjoittajan selkään ja työnnän mun paksun bambuparrun sen pakoputkeen. Tai sit lähen bommaa
- Anonyymi
Aika ikävää kielenkäyttöö, ei mekään esitetä mitään tekopyhiä enkeleitä kun joku perussuomalainen puhuu pahaa maahanmuuttajista. Ja muuten, onko sellaset masentavat betoniseinät paljon hienompii ku hyvin tehdyt graffitit ja hienot tagit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ikävää kielenkäyttöö, ei mekään esitetä mitään tekopyhiä enkeleitä kun joku perussuomalainen puhuu pahaa maahanmuuttajista. Ja muuten, onko sellaset masentavat betoniseinät paljon hienompii ku hyvin tehdyt graffitit ja hienot tagit?
Tervetuloa vuosikausia vanhaan keskusteluun.
Mutta mennään silti asiaan. Milloin viimeksi olet jossain nähnyt hienon tagin?
Itse en ole sellaista nähnyt ikinä.
Hienot, luvan kanssa tehdyt graffitit toki piristävät maisemaa. Huomaathan ehdon: "luvan kanssa tehdyt".
Tuskin sinäkään tykkäisit, jos minä toteaisin, että sinun keittiösi seinä on tylsä, ja tulisin siihen piirtämään hienon graffitini ilman sinun lupaasi.
- 9l87u6yht
Turpaas saat jos minä tai joku muu yhteisestä tai toisen omaisuudesta vähääkään välittävä mies sattuu paikalle.
Tai no, kyllähän teille säälittäville rääpäleille antaa moni nainenkin turpaan. - Nimierkki-2
Kannattaisiko hankkia joku fiksumpi harrastus, jolla purkaa teinipojan adrealiinivirtaa ja saisi tasokkaampaa seuraakin kuin se pössyttelevät lökäpöksylapsigangsterit? Teitä pidetään niiiiin pelleinä. :D Hanki vaikka mopo ja lopeta muiden omaisuuden tärveleminen sillä shitillä...
- etrhwerth
Älä ny saatana mopoa ehdottele. Ne on ihan samanlaisia pellejä ne housut märkänä kahvaa kääntävät teinitunarit. Omasta mielestään varmaan ihan ultracooleja mutta kuitenkin liian nöösejä tajuamaan kuinka niille nauretaan... Ihan kuten noi housut puolitangossa haamuilevat bommaajatkin.
- Anonyymi
Tää on vähän samaa sarjaa ku " hei faija, vittu kuulin just hyvän bändin musaa yoytubessa, sellanen ku metallica! " . T Jonne 25v.
Stageja maalaamaan! Buhahahahahhhhah.... STAGEJA!
Auttakaa jammut, neuvokaa mua miten niitä STAGEJA mennään piirtelee! Otanko mukaan lyijykynän vai liidun! Hahahahahahahhahahahhahahahahhahh.
Huvittava sukupolvi tää sanotaanko nyt vaikka nyt alle 30 vuotiaiden sukupolvi. Kertoo tosissan Maidenista ja Metallicasta kun ei ollut itse syntynytkään silloin kun esim minä em. Bändejä teininä kuuntelin ja kävin keikoilla! Kaiffarit on bongannut ne 2010 luvulla, netistä! Nuo 80-90 luvun bändit ja jutut! Ja sit selittää mun ikäluokalle et " hei oox koskaan kuullut " . Mee sää zonne 25 v kuuntelee sun musiikkias eli robinia ja mitä näit on valmaa eiku almaa ( keltahiuksinen, yhtäkään biisiä en rehellisesti sanottuna tiedä, enkä haluakaan tietäää, sori vaan ) ! - Anonyymi
Kannattaa tehä tussilla. Sillon se on vaa lievä vahingonteko.
- Anonyymi
Täällä 25 v satunnaisesti bommailua nimenomaan harrastava ja joka kerta vaikka pyrin bommaamaan muutakin ku tikkukirjaimia nii teen sitä puhtaasti provosoidakseni Teitä kellä se menee tunteisiin. Ite katon mielelläni seiniä jotka täynnä tägejä ku tottunut ett se kuuluu katukuvaan. Avarnin lisäks ei oo tullu puuttumaan kukaan eikä puuttuis nekään jos ei olis pippurikaasuu. Kaikille bommaajille rautakuula-ase joka ampuu tarpeeks ihoon uppoovia kuulia nii eipä tuu avarnipelletkää lähelle. Tukareiden kanssa oon niin valmis vääntämään aina ketkä haluu leikkii jotai kansalaispoliisii
- Anonyymi
Äitiski bommas kun sua teki. Isäs bommaa vieläkin Mummoskin yritti, mutta jäi oven väliin.
Nojoo, ihan rehellisesti, älä välitä. Kaikki ei ole menetetty. Olet vasta 25-vuotias. Ehdit vielä kasvaa aikuiseksi ihan suhteellisen normaalissa ajassa, jos jossain välissä vaivaudut vähän yrittämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731582Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1701097Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1711094Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964