Harry, Ron ja Hermione

Tar

Mitä mieltä olette Harry-Ron-Hermione -kuviosta?
Tulevatko he kaikki pysymään vain ystäväni? Ja jos tulevat, miksi?
Alkaako Hermione seurustella jommankumman pojan kanssa, ja jos alkaa, niin miksi?
Kunnon perustelut!

Minun mielestä heidän kaikkien tulisi pysyä vain ystäväni. Ainaskin Harry ja Hermione tulevat pysymään, sen näkee. Hermionesta ja Ronista en tiedä, heille on voitu kehitellä jotain. Näkeehän sen vähän heidän käyttäytymisestä. Vähän luotu sellaista..hhmm..pariskunnan eripuraa, muttei kuitenkaan.

Mutta (kuitenkin siitä huolimatta, että heidän välille olisi luoto jotain pientä), minun mielestä heidän ei pitäisi mennä yhteen, se olisi jo liian kliseistä. Niin monessa elokuvissa ja kirjoissa käy niin, että ystävykset, jotka ehkä vähän riitelevät/väittelevät (kuten He&Ron), mutta lopulta heistä tulee pari. Se olisi kliseistä, ennalta-arvattavaa ja suoraansanoen: tyhmää.
Ja lopulta eivät he olisi hyvä pari. He ovat enemmän kuitenkin sisko ja veli, kuin pariskunta.

Mitäs mieltä te olette?

18

1581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jennyemilia

      Samaa mieltä olen kanssasi.

      • L.A.M.B

        Musta Ron ja Hermione olisi suloinen pari ja nehän on "aina" ollu toisiinsa ihastuneita... Niin ku 3 leffassakin ne otti huomaamatta käsistä kii ja ne ei siin yhes leffas halannu ,koska niit nolotti kai... Mut Hermionellehan löytyi poikaystävä ja luulen, että ron ja hermione ei ikinä mene yhteen,koska ne tietää että se oli hölmöä ja pilais niitten ystävyyden.. Luulen ja toivon, että kolmikko pysyy ystävinä.:) Ennen kun joku niist kuolee, jos kuolee... Uskotteko te että harry kuolee lopussa?


      • kentauri
        L.A.M.B kirjoitti:

        Musta Ron ja Hermione olisi suloinen pari ja nehän on "aina" ollu toisiinsa ihastuneita... Niin ku 3 leffassakin ne otti huomaamatta käsistä kii ja ne ei siin yhes leffas halannu ,koska niit nolotti kai... Mut Hermionellehan löytyi poikaystävä ja luulen, että ron ja hermione ei ikinä mene yhteen,koska ne tietää että se oli hölmöä ja pilais niitten ystävyyden.. Luulen ja toivon, että kolmikko pysyy ystävinä.:) Ennen kun joku niist kuolee, jos kuolee... Uskotteko te että harry kuolee lopussa?

        mä en tiiä mistä se johtuu mut jotenkin musta tuntuu että harry kuolee lopussa...:( ehkä se kumminkin on silleen paras loppu potter-kirjoille (siis MUN mielestä) mitä muuten luulette, tuleekohan sirius takaisin ja jos tulee niin missä muodossa...? jostain oon kuullu että rowlingilla oli omat syynsä tappaa sirius, joten voisikohan olla mahdollista, ettei sirius lähtenytkään lopullisesti, vaan tulis takaisin ei ihmisenä mutta jonain muuna..?


      • juu
        kentauri kirjoitti:

        mä en tiiä mistä se johtuu mut jotenkin musta tuntuu että harry kuolee lopussa...:( ehkä se kumminkin on silleen paras loppu potter-kirjoille (siis MUN mielestä) mitä muuten luulette, tuleekohan sirius takaisin ja jos tulee niin missä muodossa...? jostain oon kuullu että rowlingilla oli omat syynsä tappaa sirius, joten voisikohan olla mahdollista, ettei sirius lähtenytkään lopullisesti, vaan tulis takaisin ei ihmisenä mutta jonain muuna..?

        eikös sirius ollu animaagi ja muistaakseni animagit voi muuntautua miksi tahansa. sirius han olisi voinut muuntautua vaikka linnux


      • Kuutamo
        juu kirjoitti:

        eikös sirius ollu animaagi ja muistaakseni animagit voi muuntautua miksi tahansa. sirius han olisi voinut muuntautua vaikka linnux

        Mut eikö Siriuksen animaagi muoto ollut koira? Tai siis on edelleenkin. Miksi edes kysyn??!! Tai siis kysyin.. (:


      • mie vuan
        juu kirjoitti:

        eikös sirius ollu animaagi ja muistaakseni animagit voi muuntautua miksi tahansa. sirius han olisi voinut muuntautua vaikka linnux

        Animaagi on ihminen (noita/velho), joka muuttuu vain ja ainoastaan yhdeksi eläimeksi.


      • Surmanger
        mie vuan kirjoitti:

        Animaagi on ihminen (noita/velho), joka muuttuu vain ja ainoastaan yhdeksi eläimeksi.

        "Animaagi on ihminen (noita/velho), joka muuttuu vain ja ainoastaan yhdeksi eläimeksi."

        Joo, ja "metaformimaagi" pystyy muuttamaan kehonsa osia erilaisiksi, mutta oletkos kuullut "polymaageista?"
        Sellainen pystyy muuttumaan joko moneksi eri eläimeksi, tai monen eri eläimen yhdistelmäksi, jolloin tuloksena on yliluonnollinen ja lähes voittamaton superpeto.


      • Mike Hunt
        Surmanger kirjoitti:

        "Animaagi on ihminen (noita/velho), joka muuttuu vain ja ainoastaan yhdeksi eläimeksi."

        Joo, ja "metaformimaagi" pystyy muuttamaan kehonsa osia erilaisiksi, mutta oletkos kuullut "polymaageista?"
        Sellainen pystyy muuttumaan joko moneksi eri eläimeksi, tai monen eri eläimen yhdistelmäksi, jolloin tuloksena on yliluonnollinen ja lähes voittamaton superpeto.

        Saanko minäkin ehdottaa muutamaa maagia:

        Matemaagi. Pystyy muuttamaan itsensä autistiseksi neroksi, joka muistaa ulkoa piin likiarvon 10 000 ensimmäistä numeroa ja osaa laskea päässälaskuna logaritmeja eri kantaluvuista.

        Pyromaagi. Pystyy säätelemään ruumiinlämpöään äärettömyyksiin saakka.

        Kleptomaagi. Muuttuu kansallispukua 24/7 käyttäväksi, Volvoa ohjastavaksi ravivalmentajaksi.

        Audiomaagi. Pystyy muuntautumaan niin kovaääniseksi, että jos hän keskustelee kerrostalon A-rapun huoneistossa, D-rapussakaan ei voida nukkua. (Temppu on siinä, että audiomaagi pystyy tähän myös selvin päin.)

        Eiköhän siinä ollut maagista juttua kerrakseen. Keksi itse lisää.


    • shipulina

      Minä olen aivan varma, että Ron ja Hermione menevät yhteen! Niinhän se J.K.Rowlinkin on vihjaillut... x)

      Ja niissä elokuvissa ne kohdat on just ihania missä tapahtuu jotain pientä säpinää niitten välillä... (siis tarkoitan Hermionea ja Ronia, en Emmaa ja Rupertia, en ikinä!)

      • Tar

        Mutta ne ovat vain elokyuvissa. Itse en ainaskaan muista tälläisiä kädestä-pitämis-kohtauksia kirjasta. Sama se mitä elokuvassa tapahtuu.


      • Hermione on lesbo

        TOIVOTTAVASTI HERMIONESTA JA RONISTA EI TULE PARIA!!! HERMIONE ON NIIN SAATANAN MÄÄRÄILEVÄ JA EI SOVI YHTÄÄN RONIN KANSSA!!!! EI SIINÄ VÄLTTÄMÄTTÄ KÄY NIIN ET NE MENIS YHTEEN!!! NIIN VAAN SANOTAAN JA SIT ROWLING EI KIRJOTAKAAN NIIN!!! SITÄPAITSI EI LIITY KIRJOIHIN MUT ELOKUVIIN KYLLÄ: RUPERT ON SANONUT ETTÄ EI HALUA TEHDÄ MITÄÄN ROMANTTISIA KOHTAUKSIA EIKÄ HÄN HALUA ETTÄ RON JA HERMIONE PÄÄTYVÄT YHTEEN!!!!!!!!!! NIIN ET REPIKÄÄ SIITÄ!!!!!


    • roxien_mcwolflady

      Hermione ja Harry sopis yhteen....Harryn äiti näyttää vähän Hermionelta ja Harry näyttää omalta isältää....se olis niinku jatkoo Pottereiden suvulle?

      • samwise-fani

        mä oon samaa mieltä sun kaa :)

        mutta valitettavasti hermione menee varmaan yhteen ronin kaa :| toivottavasti ne ei ois kauaa yhdessä xB *oon ilkee ja tiedän sen*


      • jennyemilia
        samwise-fani kirjoitti:

        mä oon samaa mieltä sun kaa :)

        mutta valitettavasti hermione menee varmaan yhteen ronin kaa :| toivottavasti ne ei ois kauaa yhdessä xB *oon ilkee ja tiedän sen*

        ... Hermionen ja Ronin ei kannattais mennä yhteen, vaa mielummin Hermionen ja Harryn vaikkapa.
        Mut sit taas jos ajattelee, niin Hermionehan kirjottelee sen Krumin kanssa, joten ehkä niillä on/tulee olemaan jotain säpinää.... Hmm... Vaikeaa arvailla :P (Ja aika sekavia ja turhia mä taas selittelin xD xD )


      • L.A.M.B
        jennyemilia kirjoitti:

        ... Hermionen ja Ronin ei kannattais mennä yhteen, vaa mielummin Hermionen ja Harryn vaikkapa.
        Mut sit taas jos ajattelee, niin Hermionehan kirjottelee sen Krumin kanssa, joten ehkä niillä on/tulee olemaan jotain säpinää.... Hmm... Vaikeaa arvailla :P (Ja aika sekavia ja turhia mä taas selittelin xD xD )

        Musta Harry ja Hermione olisi hyvä pari, mutta musta kirja menis pilalle, jos Harry ja Hermione menis yhtee. Olisi parempi, jos ne pysyis vaan kavereina. Muuten toi kirja alkais menee liikaa ihmissuhde kirjaksi, mutta se on vaan mun mielipide.


    • -ChoChang-

      Ehkä Row laittaa jotkut niistä pieneen suhteeseen mutta tuskin pitkään. Luulenpa että seiska kirjan lopussa he ovat vain ystäviä. Sen kyllä huomaa et Hermy ja Harry ovat vain ystäviä mutta entä jos Row yllättää meidät kaikki tekemällä heistä parin? Eihän sitä koskaan voi tietää. Mutta Ron ja Hermione olisivat söötti pari. :)

    • Talvikko

      Joo, Hermione ja Ron on ilmeisempi pari ku Hermione ja Harry. En vaa tiiä mix, mut niin mä ainaki epäilen.
      Ystävinä Hermione=Ron=Harry ois paljo parempi, sillä jos Hermionesta ja Ronista tulee pari, ni senhän ois arvannu ihan heti...

    • Anonyymi

      Samaa mieltä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe