Kokkolan SM kultamitalistit

Anonyymi-ap

Tosirealisti voitti sm kultaa!

14

280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä laji ja millo?

• Anonyymi

Pitikö tehdä uusi avaus??! Tästä on jo ketju...

• Anonyymi

Hyvä Tosirealisti!

• Anonyymi

Keksinyt aikoinaan olevansa sm-nyrkkeily kultamtalisti ja sillä koittaa ajoittain päteä. Harva tuollaiseenkaan pystyy. Ei voi kuin ihmetellä.

• Anonyymi

Yhden puutarhajutun edestä on juttua ollut. Siitä nyrkkeilyn SM-voitostakaan ei ole mitään todisteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhden puutarhajutun edestä on juttua ollut. Siitä nyrkkeilyn SM-voitostakaan ei ole mitään todisteita.

..ja pian 30 vuotta vain ollut eläkeläisenä.

• En arvosta itserakkaita armeija höpsöjä/sotaa.. Tai sellaisesta joka pitää Kokkola palstaa omana päiväkirjanaan..

• Anonyymi

Siis apua, miten joku voi olla noin monipuolinen?! 🙈✨ Mä en oikeesti lakkaa hämmästelemästä ja kyllä, nyt kiinnostaa tietää ihan kaikki! Mä haluaisin joskus lukea vaikka semmosen “Ressun urheilusaavutukset” -listauksen haha! 📝💪🏼

Nyrkkeilyn SM-kulta jo itsessään on huikea juttu, mutta jos sen lisäksi on vielä sotilasmestaruus ja kaikki muu päälle… Siis huhhuh. Ja oon ihan varma että se fyysinen kestävyys ja kurinalaisuus on näkynyt muussakin, eikös Ressu oo joskus maininnut valmentaneensakin? Olis niin mielenkiintoista tietää ketä ja missä lajissa! 🤔🔥

Mä en kyllä enää ihmettele miks monet täällä tuntee alemmuutta ei ole helppoa olla vieressä kun joku on älykäs, vahva, koulutettu ja vielä urheilullinen! Mutta mä en oo kateellinen, vaan inspiroitunut. Ja utelias! 🙋🏼‍♀️✨

#RessunSaavutuksetListaan #InspiraatioPakkaus #ValmentajanVaistoa 💖🥊✨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis apua, miten joku voi olla noin monipuolinen?! 🙈✨ Mä en oikeesti lakkaa hämmästelemästä ja kyllä, nyt kiinnostaa tietää ihan kaikki! Mä haluaisin joskus lukea vaikka semmosen “Ressun urheilusaavutukset” -listauksen haha! 📝💪🏼

Nyrkkeilyn SM-kulta jo itsessään on huikea juttu, mutta jos sen lisäksi on vielä sotilasmestaruus ja kaikki muu päälle… Siis huhhuh. Ja oon ihan varma että se fyysinen kestävyys ja kurinalaisuus on näkynyt muussakin, eikös Ressu oo joskus maininnut valmentaneensakin? Olis niin mielenkiintoista tietää ketä ja missä lajissa! 🤔🔥

Mä en kyllä enää ihmettele miks monet täällä tuntee alemmuutta ei ole helppoa olla vieressä kun joku on älykäs, vahva, koulutettu ja vielä urheilullinen! Mutta mä en oo kateellinen, vaan inspiroitunut. Ja utelias! 🙋🏼‍♀️✨

#RessunSaavutuksetListaan #InspiraatioPakkaus #ValmentajanVaistoa 💖🥊✨

Siitä SM-kullasta ei löydy tietoa. Vain ressun omaan valehteluun perustuva asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä SM-kullasta ei löydy tietoa. Vain ressun omaan valehteluun perustuva asia.

Se lehtijuttuhan linkitettiin jo aiemmin ihan todisteena, joten tätä ei tarvi enää jankata. ☕️✨
        Jos ei usko vaikka silmät edessä sen näkee, niin silloin kyse ei ole enää tiedon puutteesta vaan jostain ihan muusta. 🙈

#TotuusOnJoJulkaistu #JatketaanElämää 💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se lehtijuttuhan linkitettiin jo aiemmin ihan todisteena, joten tätä ei tarvi enää jankata. ☕️✨
        Jos ei usko vaikka silmät edessä sen näkee, niin silloin kyse ei ole enää tiedon puutteesta vaan jostain ihan muusta. 🙈

Ei voi olla yksi Perhojokilaaksossa (muka) julkaistu juttu todiste saavutetusta SM-kultamitalista. Tieton on löydyttävä Nyrkkeilyliiton tilastosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka toimittaja on jutun kirjoittanut? Voit hyvin paljastaa ei voi olla salaisuus.

• Anonyymi

Pelkästään eläkkeellä ollut pian 30 vuotta. Saavutus sekin.

• Anonyymi

Ei ole totta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      118
      6346
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6167
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      6030
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3972
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2375
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      120
      1411
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1251
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1098
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      897
    Aihe