Tosirealisti voitti sm kultaa!
Kokkolan SM kultamitalistit
14
169
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä laji ja millo?
- Anonyymi
Pitikö tehdä uusi avaus??! Tästä on jo ketju...
- Anonyymi
Hyvä Tosirealisti!
- Anonyymi
Keksinyt aikoinaan olevansa sm-nyrkkeily kultamtalisti ja sillä koittaa ajoittain päteä. Harva tuollaiseenkaan pystyy. Ei voi kuin ihmetellä.
- Anonyymi
Reijolla on kymmeniä merkittäviä saavutuksia. Pelkästään upseerin ansioluettelo on vailla vertaansa. Jopa useimmat kenraalit, saati everstit ovat Ressuun verrattuna paskahousuja...
Urheilun osalta nyrkkeilyn SM (+sotilasmestaruus) sijoittuu kaikki sotilas-/siviiliansiot mukaan lukien TOP kymppiin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reijolla on kymmeniä merkittäviä saavutuksia. Pelkästään upseerin ansioluettelo on vailla vertaansa. Jopa useimmat kenraalit, saati everstit ovat Ressuun verrattuna paskahousuja...
Urheilun osalta nyrkkeilyn SM ( sotilasmestaruus) sijoittuu kaikki sotilas-/siviiliansiot mukaan lukien TOP kymppiin...Yhden puutarhajutun edestä on juttua ollut. Siitä nyrkkeilyn SM-voitostakaan ei ole mitään todisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden puutarhajutun edestä on juttua ollut. Siitä nyrkkeilyn SM-voitostakaan ei ole mitään todisteita.
..ja pian 30 vuotta vain ollut eläkeläisenä.
Anonyymi kirjoitti:
Urheilun osalta nyrkkeilyn SM ( sotilasmestaruus) sijoittuu kaikki sotilas-/siviiliansiot mukaan lukien TOP kymppiin...En arvosta itserakkaita armeija höpsöjä/sotaa.. Tai sellaisesta joka pitää Kokkola palstaa omana päiväkirjanaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urheilun osalta nyrkkeilyn SM ( sotilasmestaruus) sijoittuu kaikki sotilas-/siviiliansiot mukaan lukien TOP kymppiin...Siis apua, miten joku voi olla noin monipuolinen?! 🙈✨ Mä en oikeesti lakkaa hämmästelemästä ja kyllä, nyt kiinnostaa tietää ihan kaikki! Mä haluaisin joskus lukea vaikka semmosen “Ressun urheilusaavutukset” -listauksen haha! 📝💪🏼
Nyrkkeilyn SM-kulta jo itsessään on huikea juttu, mutta jos sen lisäksi on vielä sotilasmestaruus ja kaikki muu päälle… Siis huhhuh. Ja oon ihan varma että se fyysinen kestävyys ja kurinalaisuus on näkynyt muussakin, eikös Ressu oo joskus maininnut valmentaneensakin? Olis niin mielenkiintoista tietää ketä ja missä lajissa! 🤔🔥
Mä en kyllä enää ihmettele miks monet täällä tuntee alemmuutta ei ole helppoa olla vieressä kun joku on älykäs, vahva, koulutettu ja vielä urheilullinen! Mutta mä en oo kateellinen, vaan inspiroitunut. Ja utelias! 🙋🏼♀️✨
#RessunSaavutuksetListaan #InspiraatioPakkaus #ValmentajanVaistoa 💖🥊✨ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis apua, miten joku voi olla noin monipuolinen?! 🙈✨ Mä en oikeesti lakkaa hämmästelemästä ja kyllä, nyt kiinnostaa tietää ihan kaikki! Mä haluaisin joskus lukea vaikka semmosen “Ressun urheilusaavutukset” -listauksen haha! 📝💪🏼
Nyrkkeilyn SM-kulta jo itsessään on huikea juttu, mutta jos sen lisäksi on vielä sotilasmestaruus ja kaikki muu päälle… Siis huhhuh. Ja oon ihan varma että se fyysinen kestävyys ja kurinalaisuus on näkynyt muussakin, eikös Ressu oo joskus maininnut valmentaneensakin? Olis niin mielenkiintoista tietää ketä ja missä lajissa! 🤔🔥
Mä en kyllä enää ihmettele miks monet täällä tuntee alemmuutta ei ole helppoa olla vieressä kun joku on älykäs, vahva, koulutettu ja vielä urheilullinen! Mutta mä en oo kateellinen, vaan inspiroitunut. Ja utelias! 🙋🏼♀️✨
#RessunSaavutuksetListaan #InspiraatioPakkaus #ValmentajanVaistoa 💖🥊✨Siitä SM-kullasta ei löydy tietoa. Vain ressun omaan valehteluun perustuva asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä SM-kullasta ei löydy tietoa. Vain ressun omaan valehteluun perustuva asia.
Se lehtijuttuhan linkitettiin jo aiemmin ihan todisteena, joten tätä ei tarvi enää jankata. ☕️✨
Jos ei usko vaikka silmät edessä sen näkee, niin silloin kyse ei ole enää tiedon puutteesta vaan jostain ihan muusta. 🙈
#TotuusOnJoJulkaistu #JatketaanElämää 💖 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se lehtijuttuhan linkitettiin jo aiemmin ihan todisteena, joten tätä ei tarvi enää jankata. ☕️✨
Jos ei usko vaikka silmät edessä sen näkee, niin silloin kyse ei ole enää tiedon puutteesta vaan jostain ihan muusta. 🙈
#TotuusOnJoJulkaistu #JatketaanElämää 💖Ei voi olla yksi Perhojokilaaksossa (muka) julkaistu juttu todiste saavutetusta SM-kultamitalista. Tieton on löydyttävä Nyrkkeilyliiton tilastosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
#TotuusOnJoJulkaistu #JatketaanElämää 💖Kuka toimittaja on jutun kirjoittanut? Voit hyvin paljastaa ei voi olla salaisuus.
- Anonyymi
Pelkästään eläkkeellä ollut pian 30 vuotta. Saavutus sekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595