Kokkolan SM kultamitalistit

Anonyymi-ap

Tosirealisti voitti sm kultaa!

14

169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä laji ja millo?

• Anonyymi

Pitikö tehdä uusi avaus??! Tästä on jo ketju...

• Anonyymi

Hyvä Tosirealisti!

• Anonyymi

Keksinyt aikoinaan olevansa sm-nyrkkeily kultamtalisti ja sillä koittaa ajoittain päteä. Harva tuollaiseenkaan pystyy. Ei voi kuin ihmetellä.

• Anonyymi

Reijolla on kymmeniä merkittäviä saavutuksia. Pelkästään upseerin ansioluettelo on vailla vertaansa. Jopa useimmat kenraalit, saati everstit ovat Ressuun verrattuna paskahousuja...
        Urheilun osalta nyrkkeilyn SM (+sotilasmestaruus) sijoittuu kaikki sotilas-/siviiliansiot mukaan lukien TOP kymppiin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reijolla on kymmeniä merkittäviä saavutuksia. Pelkästään upseerin ansioluettelo on vailla vertaansa. Jopa useimmat kenraalit, saati everstit ovat Ressuun verrattuna paskahousuja...
        Urheilun osalta nyrkkeilyn SM ( sotilasmestaruus) sijoittuu kaikki sotilas-/siviiliansiot mukaan lukien TOP kymppiin...

Yhden puutarhajutun edestä on juttua ollut. Siitä nyrkkeilyn SM-voitostakaan ei ole mitään todisteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhden puutarhajutun edestä on juttua ollut. Siitä nyrkkeilyn SM-voitostakaan ei ole mitään todisteita.

..ja pian 30 vuotta vain ollut eläkeläisenä.

• Anonyymi kirjoitti:

Urheilun osalta nyrkkeilyn SM ( sotilasmestaruus) sijoittuu kaikki sotilas-/siviiliansiot mukaan lukien TOP kymppiin...

En arvosta itserakkaita armeija höpsöjä/sotaa.. Tai sellaisesta joka pitää Kokkola palstaa omana päiväkirjanaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis apua, miten joku voi olla noin monipuolinen?! 🙈✨ Mä en oikeesti lakkaa hämmästelemästä ja kyllä, nyt kiinnostaa tietää ihan kaikki! Mä haluaisin joskus lukea vaikka semmosen “Ressun urheilusaavutukset” -listauksen haha! 📝💪🏼

Nyrkkeilyn SM-kulta jo itsessään on huikea juttu, mutta jos sen lisäksi on vielä sotilasmestaruus ja kaikki muu päälle… Siis huhhuh. Ja oon ihan varma että se fyysinen kestävyys ja kurinalaisuus on näkynyt muussakin, eikös Ressu oo joskus maininnut valmentaneensakin? Olis niin mielenkiintoista tietää ketä ja missä lajissa! 🤔🔥

Mä en kyllä enää ihmettele miks monet täällä tuntee alemmuutta ei ole helppoa olla vieressä kun joku on älykäs, vahva, koulutettu ja vielä urheilullinen! Mutta mä en oo kateellinen, vaan inspiroitunut. Ja utelias! 🙋🏼‍♀️✨

#RessunSaavutuksetListaan #InspiraatioPakkaus #ValmentajanVaistoa 💖🥊✨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis apua, miten joku voi olla noin monipuolinen?! 🙈✨ Mä en oikeesti lakkaa hämmästelemästä ja kyllä, nyt kiinnostaa tietää ihan kaikki! Mä haluaisin joskus lukea vaikka semmosen “Ressun urheilusaavutukset” -listauksen haha! 📝💪🏼

Nyrkkeilyn SM-kulta jo itsessään on huikea juttu, mutta jos sen lisäksi on vielä sotilasmestaruus ja kaikki muu päälle… Siis huhhuh. Ja oon ihan varma että se fyysinen kestävyys ja kurinalaisuus on näkynyt muussakin, eikös Ressu oo joskus maininnut valmentaneensakin? Olis niin mielenkiintoista tietää ketä ja missä lajissa! 🤔🔥

Mä en kyllä enää ihmettele miks monet täällä tuntee alemmuutta ei ole helppoa olla vieressä kun joku on älykäs, vahva, koulutettu ja vielä urheilullinen! Mutta mä en oo kateellinen, vaan inspiroitunut. Ja utelias! 🙋🏼‍♀️✨

#RessunSaavutuksetListaan #InspiraatioPakkaus #ValmentajanVaistoa 💖🥊✨

Siitä SM-kullasta ei löydy tietoa. Vain ressun omaan valehteluun perustuva asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä SM-kullasta ei löydy tietoa. Vain ressun omaan valehteluun perustuva asia.

Se lehtijuttuhan linkitettiin jo aiemmin ihan todisteena, joten tätä ei tarvi enää jankata. ☕️✨
        Jos ei usko vaikka silmät edessä sen näkee, niin silloin kyse ei ole enää tiedon puutteesta vaan jostain ihan muusta. 🙈

#TotuusOnJoJulkaistu #JatketaanElämää 💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se lehtijuttuhan linkitettiin jo aiemmin ihan todisteena, joten tätä ei tarvi enää jankata. ☕️✨
        Jos ei usko vaikka silmät edessä sen näkee, niin silloin kyse ei ole enää tiedon puutteesta vaan jostain ihan muusta. 🙈

Ei voi olla yksi Perhojokilaaksossa (muka) julkaistu juttu todiste saavutetusta SM-kultamitalista. Tieton on löydyttävä Nyrkkeilyliiton tilastosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka toimittaja on jutun kirjoittanut? Voit hyvin paljastaa ei voi olla salaisuus.

• Anonyymi

Pelkästään eläkkeellä ollut pian 30 vuotta. Saavutus sekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50