Äänensä ne ovat huijanneet hyväuskoisilta tietämättömiltä pienituloisilta
hölmöiltä ja muilta heikossa asemassa olevilta päästäkseen juuri heidät pettämään
ja juuri heitä kurittamaan ja heidän elämäänsä kurjistamaan.
Se on tullut todistetuksi mm. Suomessa 2023 vaalien jälkeen.
Oikeistohallitukset ovat rikkaitten pelastus
7
74
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ihminen on suistunut raiteiltaan se äänestää Perussuomalaisia.
- Anonyymi
Rikkaitten kelpaa nyt Suomessa, hallitus pistää lisäbonusta.
- Anonyymi
Rikkaat hurraavat, vappumiljardeja tippuu niille. Saavatkohan ne
juhannukseksikin miljardin ja mistä se vohkitaan ? - Anonyymi
Jouluksi ainakin ja jouluna puolueet saavat "joululahjamiljoonat",
joita ne voivat lahjoittaa kelle haluavat. Persu lahjoitti isänsä
järjestölle ja Essayah varakkaalle lestadiolaisyrityksen johtajalle,
joka sattui olemaan Päivi Räsäsen puoliso.- Anonyymi
PS ja KD toimivat samalla aatteella. Kaikki mikä on minun on minun ja mikä on sinun
sekin on minun.
- Anonyymi
Persuhallitus on Suomen valtion tuhoaja.
- Anonyymi
Miksi persut sitä äänestää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815