Vaimo tunnusti uskottomuutensa mikä neuvoksi?

Anonyymi-ap

Vaimo tuli aamuyöstä kotiin, vaikka piti tulla kymmenen mennessä illalla. Oli ollut vieraan miehen nussittavana ja tunnusti että tällä oli ollut isompi kuin minulla ja tuntui paremmalta sisällä. Kun kysyin, myönsi että oli saanut kaikkiin reikiin ja erilaisista asennoista mitä me olemme koskaan käyttäneet.
Nyt vaimo nukkuu ja minä mietin mitä pitäisi tehdä. Tämä on ensimmäinen kerta kun kumpikaan pettää. On kuvottava olo, mutta vähän kiihottaakin. Onko normaalia?

36

7414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on ihan normaalia että kiihottaa

• Anonyymi

Minä ottaisin eron.

• Anonyymi

Sinua varmasti kiihottasi vielä enemmän kun näkisit sen Aktin.

• Anonyymi

Näytä ovea kun herää!

• Anonyymi

Pettävä vosu!

• Anonyymi

Eihän se siitä kulu.

• Anonyymi

Tuli taas myöhään kotiin ja vei heti pikkarit pyykkikoriin . Kävin katsomassa ja spermassahan ne olivat. Menin keittiöön ja nykäisin sen hameen ylös. Paljas pettävä pylly kiihotti mua niin paljon että nussin sitä väkisin tiskipöytää vasten ja haukuin samalla. Vaimo väitti mun raiskanneen hänet ja eroavansa. Ei ainakaan tänään ole papereita hankkinut. Mutta kai tästä ero tulee. Sekin taisi eilen saada kun nain sitä. No, ei tästä enää mitään tule.

• Anonyymi

Harvoin siitä enää mitään tulee...

• Anonyymi

Yksi tyttöystävä oli samanlainen. Minulla oli viikonloppuisin aika usein töitä ja baarissa tuli oltua vähemmän. Tyttöystävä taas tykkäsi käydä juhlimassa ja tanssimassa ja oli siellä usein tavannut erään minun baaritutun. Kyseinen tyyppi oli sellainen jonka ainoastaa baarista tunsin mutta muuten en tiennyt hänestä mitään. Tyttöystävä kertoi kuitenkin suht avoimesti että oli usein baarista tullessa kävellyt tämän tyypin kanssa joen vartta kotiamme kohden ja siellä puiston penkillä sitten hyväilleet toisiaan. Tyttöystävä oli ajatellut että kun tyyppi oli minun hyvä kaveri, niin kaverille voisi antaa, kun olin kertonut että ennen häntä ollut tyttöystävä oli ollut kolmenkimpassa minun ja toisen minun kaverin kanssa. Olin kyllä huomannut sen että kotiin tullessa ensimmäinen kohde kenkien ja takin riisumisen jälkeen oli mennä heti vessaan ja suihkuun ja epäilin ettei se johtunut pelkästä tupakansavusta ja hyväilyistä. Sitä jatkui aika pitkään senkin jälkeen kun tyttöystävä oli paljastanut että odottaa "minulle" lasta.

• Anonyymi

Juurihan tunnustit itsekin hänet raiskanneesi tuo sana väkisin eli et siis kysynyt lupaa niin kuin nyky laki edellyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurihan tunnustit itsekin hänet raiskanneesi tuo sana väkisin eli et siis kysynyt lupaa niin kuin nyky laki edellyttää

Pitääkö lupa olla kirjallisena vai riittääkö väite että kyllä lupasi antaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö lupa olla kirjallisena vai riittääkö väite että kyllä lupasi antaa?

Jos olisi antanut luvan niin ei olisi syytellyt sinua! Älä enää koske vaimosi ilman että hän pyytää sinua sänkyyn. Seksistä voit hänen kanssaan jutella mutta et oleta mitään j tämän myös sanot hänelle heti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole lakikirjaa kotona. Minäkin nussin tyttöystävää väkisin, kun se flirttaili bileissä vieraiden kanssa. Hame ylös, pikkupöksyt sivuun Ei mene kauaa kun se alkaa läähättämään ja puhumaan rumia. Sitten saa imeä minua ja lopuksi panen takaapäin pilluun, ja runkkaan mällit pitkin selkää ja tukkaa.

• Anonyymi

Niinku sanotaan että ei järvi soutamalla kulu. Jos vaimosi olisi epärehellinen niin se olisi eri asia. Itse olen isokullisena miehenä pannut useita varattuja naisia eikä ole johtanut eroihin. Useimmat kylläkin olleet luvalla vieraissa. Joidenkin kanssa olen jutellut jälkeen niin ovat kertoneet petipuuhien piristyneen kotona.
      JTG.

• Anonyymi

Ole onellinen että on saanut muutakin kun sinua.Aisurin tehtävä on ihana. Se on hyvän itsetunnon omaavan merkki.Kutsukaa kotiin isokyrpänen pääset näkemään ja liukaile. On onnea.

• Anonyymi

Kostoksi vieraisiin ilman kumia!

• Anonyymi

Tuosta kannatttaa puhua vaimon kanssa, jos molempia kiihoittaa voi jatkaa, mutta täytyy sopia molemmille. Mun vaimoa välillä kaduttaa vierasnussimiset, välillä ei. Minä niistä kiihotun.
      Joskus kun on ollut pahalla päällä JS lähtee baariin, kehotan antamaan vittuansa vieraalle.
      Helpottaa jos saa nussittua kunnolla.

• Anonyymi

Samanlainen tapaus sattui myös minulla ja pakoitin näyttämään pilluansa ja jotenki se kiihoittikin kun oli justiinsa taloyhtiön saunassa antanut kahdelle äijälle, oli ollut aikamoiset siivoustalkoot.
      Pillu oli vieläkin aivan turvoksissa ja häpyhuulet hohkasivat tummanpunaisina, availin sitä varovasti ja spermaahan sieltä vieläkin ulos valahti, vedin samantien pikaiset ja kaluni oli kuin kanki ja ikinä en ollut tullut niin nopeesti.

• Anonyymi

Kiihotus on normaalia ja tervettä. Kuvottava olo johtuu pelosta että onko vaimosi jättämässä sinut. Pelko johtuu aina epätiedosta tuntematonta kohtaan. Ei sinun vaimosi ole sinua jättämässä. Joskus seksi toisen ihmisen kanssa on vain ylipääsemättömänä kiihottavaa. Anna vaimollesi luo nauttia. Seksi ei ole sama kuin rakastuminen. Vaimosi voi ehkä ihastua, mutta sekään ei ole sama kuin rakastuminen. Nauti siitä että vaimosi kohdussa ui vieraita siittiöitä ja nauti siitä riskistä minkä ne ajoittain tarjoavat.

• Anonyymi

No jopas osui! Meillä eilen vaimo oli vieraamme kanssa eivätkä kortsua käyttäneet joten nyt saan sitten "nauttia" tuosta vieraiden siittiöiden tarjoamasta riskistä. Oli jo toinen kerta meillä tuo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jopas osui! Meillä eilen vaimo oli vieraamme kanssa eivätkä kortsua käyttäneet joten nyt saan sitten "nauttia" tuosta vieraiden siittiöiden tarjoamasta riskistä. Oli jo toinen kerta meillä tuo.

Meillä vaimo ei tullutkaan sovitusti mökille, vaan laittoi viestin että jää kotiin jussiksi kun ontullut kipeäksi. Minä ajoin 300 kilometria kotiin katsomaan mistä on kyse ja siellä oli koti tyhjä, mutta meidän sänky myllättynä ja seksihepeniä useita pitkin lattiaa, oli harsomaisia minimittaisia yöpukuja, pienenpieniä stringejä ja kaikkea mikä paljastaa enemmän kuin peittää. Spermaa löytyi lakanoista .
        Seuraavana päivänä tuli vaimokin ja joutui tunnustamaan että oli ollut jo kuukausia suhteessa työkaveriinsa. Väitti että se on vaan seksiä mutta enpä tiedä. Kyllä minäkin nussia osaan ja nussinkin vaimoa rangaistukseksi. Ensin takaapäin pilluun ja toisen kerran pakotin sen antamaan pyllyreikää edestä. Jussi meni kuitenkin pilalle ja asiat on selvittämättä.

• Anonyymi

Olet oikeassa, kuvottava olo on pelkoa siitä että vaimo on löytänyt paremman ja rakastunut tähän. Asiaan liittyy myös se, että ei ole selvillä tilanteesta missä mennään. Minulla oli tuollainen tilanne yli kolmekymmentä vuotta sitten.
        Pääsimme vaiheesta yli ja olemme edelleen naimisissa. Mutta kyllä se aikanaan koville otti ja pakotti muuttamaan tapojakin. Vaimoa nussin silloin aluksi todella huolella, nuolla lipotin ja työntelin kyrpääni hitaasti ja huolellisesti, kunnes vaimo melkein itkien vaati lisää, nopeammin, kovemmin ja syvemmälle. Ostin hänelle seksihepeniä ja järjestelin tuhmia pikku-yllätyksiä, kunnes olin varma että olin voittaja.
        Sitten tuli takapakkia, kun olin polttanut haluni loppuun tuolla teennäisellä, jätetyksi tulemisen pelosta johtuneella yli-innokkuudellani. Asiasta puhuttiin vasta tässä vaiheessa ja suhteen normaaliksi asettuminen vei muutaman vuoden. Sen jälkeen on elämä ollut uomissaan.

• Anonyymi

On normaalia,jatkakaa niin,että vieras tulee teille kotiin. Pääset näkemään ison kyrvän vaiosi kauniissa vitussa. Se on nautinto.

• Mulla ei ole pettämiskokemuksia niin ei osaa sanoa.. ..itse tuskin pitäisin vieraasta mulkusta nauttimista kovinkaan pahana…ne asiaan liittyvät lieveilmiöt olisivat ongelma.. ..mielestäni molemminpuolinen luottamus on parisuhteen jopa tärkein asia ja se kärsisi pahasti…toinen ongelma olisi se miksi en riitä hänelle.. ..tuo epätodennäköinen, koska kaikissa parisuhteissani ollut loista seksi…uskoakseni molemmille kun ei mitään orgasmiongelmia ja seksiä aina tarjolla tarvittaessa.. ..naisilla pääosin niitä ongelmia laukeamisessa..johtuvat päästä..parisuhdestatus ja tunteet poistavat ongelman..

• Anonyymi

Mitä ne ”asiaan liittyvät lieveilmiöt” ovat?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ne ”asiaan liittyvät lieveilmiöt” ovat?

..toistan heti kunhan opettelet lukemaan ensin.. xD

• Anonyymi
        o_0a kirjoitti:

..toistan heti kunhan opettelet lukemaan ensin.. xD

,.,.,.opettelisit,,,, ,.,.,.Kirjoittamaan.,,,,!

• Anonyymi kirjoitti:

,.,.,.opettelisit,,,, ,.,.,.Kirjoittamaan.,,,,!

TOISTO ei tainnut olla riittävä vihje…sorge, ei pysty parempaan.. ..mennee sun piikkiin..

• Anonyymi
        o_0a kirjoitti:

TOISTO ei tainnut olla riittävä vihje…sorge, ei pysty parempaan.. ..mennee sun piikkiin..

Taisit.,,.,.,. hajottaa ..,.,,.aivosi siinä.,,.,.., kolarissa.,.,., kun et ,.,..,osaa ,.,.,.kirjoittaa ymmärrettävää ,..,,..,.,,.suomea?

• Anonyymi

Kiihottuminen asiasta on normaalia, näin kävi minullekin. Vaimo antoi tuttumme nussia ja kertoi siitä minulle. Olin aikaisemmin sanonut että hänen alastomuus,näkeminen vieraan toimesta kiihottaa minua ja myös ajatus että vieras työntää kalunsa hänen ihanaan vittuun kiihottaa. Nyt kun näin oli tapahtunut vaimoni kysyi että mitkä ajatukset minulla on asiasta. Kaluni seisoi kuin kanki ja aloin hyväillä ja nuolla vaimoani, sanoin että kiihottaa tosi paljon kun tietää että hetki sitten vieraan sormet, kieli ja kalu on nauttinut hänen paikoistaan. Vaimo oli hieman yllättynyt kuinka paljon juttu minua kiihotti ja alkoi jutuillaan kiihottamaan minua lisää kun naimme. Tästä alkoi meidän uusi seksuaalinen retkemme monineen kokemuksineen.

• Anonyymi

Vaimot kaipaa aika ajoin vähän kovempaa käsittelyä, se uskottomuus voi olla keino houkutella liian pehmeää aviomiestä sellaiseen. Otappa vaimo polvellesi hame ylös ja pöksyt alas ja annat piiskaa tai läimit kädelläsi pakaroita. Saa osua myös pilluun.
      Ei mene kuin hetki kun vaimo uikuttaa että on rangaistuksensa ansainnut, silloin kyrpä esiin ja panet sitä lujasti molempiin reikiin.

• Anonyymi

Minulla kävi vähän samalla tavalla,pantu oli ja viellä tutun kanssa järkytys oli ensimmäinen tunne ja kiihottuminen toinen ,vaimo huomasi seisokkini ja pääsin liukkaille .Kiihotus voitti aisuri minusta tuli .

• Anonyymi

Miten eka kerta sulle selvis?

• Anonyymi

Kannattaa nauttia ensitunteista, vaikka se tuskallista silloin onkin. Aitoa kyrvänseisotusta mustasukkaisuuden voimalla!

• Anonyymi

Kyllä vsimo paranee kun vieraat miehet käsittelee hieroo tai muuten nai.
      Meillä oli niin kuuma että käytä poltti.
      Aina sain monta viikkoo Kiinasta liukasta.
      Kerran oli vieraissa tunnin orgun saana silloin vähä huomasi kun alkavat saada jumissa mut jo yöllä nuolin

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1390
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1076
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 65
      744
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      727
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe