Vaimo tunnusti uskottomuutensa mikä neuvoksi?

Anonyymi-ap

Vaimo tuli aamuyöstä kotiin, vaikka piti tulla kymmenen mennessä illalla. Oli ollut vieraan miehen nussittavana ja tunnusti että tällä oli ollut isompi kuin minulla ja tuntui paremmalta sisällä. Kun kysyin, myönsi että oli saanut kaikkiin reikiin ja erilaisista asennoista mitä me olemme koskaan käyttäneet.
Nyt vaimo nukkuu ja minä mietin mitä pitäisi tehdä. Tämä on ensimmäinen kerta kun kumpikaan pettää. On kuvottava olo, mutta vähän kiihottaakin. Onko normaalia?

15

3876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on ihan normaalia että kiihottaa

• Anonyymi

Minä ottaisin eron.

• Anonyymi

Sinua varmasti kiihottasi vielä enemmän kun näkisit sen Aktin.

• Anonyymi

Näytä ovea kun herää!

• Anonyymi

Pettävä vosu!

• Anonyymi

Eihän se siitä kulu.

• Anonyymi

Tuli taas myöhään kotiin ja vei heti pikkarit pyykkikoriin . Kävin katsomassa ja spermassahan ne olivat. Menin keittiöön ja nykäisin sen hameen ylös. Paljas pettävä pylly kiihotti mua niin paljon että nussin sitä väkisin tiskipöytää vasten ja haukuin samalla. Vaimo väitti mun raiskanneen hänet ja eroavansa. Ei ainakaan tänään ole papereita hankkinut. Mutta kai tästä ero tulee. Sekin taisi eilen saada kun nain sitä. No, ei tästä enää mitään tule.

• Anonyymi

Harvoin siitä enää mitään tulee...

• Anonyymi

Yksi tyttöystävä oli samanlainen. Minulla oli viikonloppuisin aika usein töitä ja baarissa tuli oltua vähemmän. Tyttöystävä taas tykkäsi käydä juhlimassa ja tanssimassa ja oli siellä usein tavannut erään minun baaritutun. Kyseinen tyyppi oli sellainen jonka ainoastaa baarista tunsin mutta muuten en tiennyt hänestä mitään. Tyttöystävä kertoi kuitenkin suht avoimesti että oli usein baarista tullessa kävellyt tämän tyypin kanssa joen vartta kotiamme kohden ja siellä puiston penkillä sitten hyväilleet toisiaan. Tyttöystävä oli ajatellut että kun tyyppi oli minun hyvä kaveri, niin kaverille voisi antaa, kun olin kertonut että ennen häntä ollut tyttöystävä oli ollut kolmenkimpassa minun ja toisen minun kaverin kanssa. Olin kyllä huomannut sen että kotiin tullessa ensimmäinen kohde kenkien ja takin riisumisen jälkeen oli mennä heti vessaan ja suihkuun ja epäilin ettei se johtunut pelkästä tupakansavusta ja hyväilyistä. Sitä jatkui aika pitkään senkin jälkeen kun tyttöystävä oli paljastanut että odottaa "minulle" lasta.

• Anonyymi

Juurihan tunnustit itsekin hänet raiskanneesi tuo sana väkisin eli et siis kysynyt lupaa niin kuin nyky laki edellyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurihan tunnustit itsekin hänet raiskanneesi tuo sana väkisin eli et siis kysynyt lupaa niin kuin nyky laki edellyttää

Pitääkö lupa olla kirjallisena vai riittääkö väite että kyllä lupasi antaa?

• Anonyymi

Niinku sanotaan että ei järvi soutamalla kulu. Jos vaimosi olisi epärehellinen niin se olisi eri asia. Itse olen isokullisena miehenä pannut useita varattuja naisia eikä ole johtanut eroihin. Useimmat kylläkin olleet luvalla vieraissa. Joidenkin kanssa olen jutellut jälkeen niin ovat kertoneet petipuuhien piristyneen kotona.
      JTG.

• Anonyymi

Ole onellinen että on saanut muutakin kun sinua.Aisurin tehtävä on ihana. Se on hyvän itsetunnon omaavan merkki.Kutsukaa kotiin isokyrpänen pääset näkemään ja liukaile. On onnea.

• Anonyymi

Kostoksi vieraisiin ilman kumia!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      33
      2906
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      133
      2461
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      16
      2134
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1873
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1386
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1327
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1304
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1007
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      144
      985
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      939
    Aihe