Svartholman historiallisella merilinnoituksella Loviisassa puhaltavat uudet tuulet, kun uusi ravintolayrittäjä Niina Utter aloittaa toimintansa linnakesaarella.
Ja siitä alkaa kuran tarjoilu. Laadusta tai mausta on mikroranskiksen makuinen näkemys. Pilalla tämäkin paikka. JOS olen väärässä, kokemuksien perusteella en, voin myöntää.
Svartholman ravintola pilattu
6
144
Vastaukset
- Anonyymi
Nå mutta toinen yrittäjäkös se siinä sättii vaikka ei ole kohde edes auki?
- Anonyymi
Eikös tätä Utteria potkittu Ruukista pois? Terveysviraston vaatimuksesta?
- Anonyymi
Kun maalaa muovista puristetun rustiikkituolin pinnan mustaksi ja laittaa siihen kullan värisen nailonkangaspehmusteen, niin saa aivan upeaa palautetta niiltä, jotka paklaavat myös naamaansa.
- Anonyymi
Joo. Kuulostaa ihan Kruunanilta jossa hinta ja laatusuhde eivät kohtaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalliit hinnat ja mautonta pöperöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiva raportti 30.11.2023.
Omavalvonnan lämpötilakirjauksissa oli pieniä puutteita. Ruuan jäähdytyksen lämpötilakirjauksissa oli toistuvasti puutteita. Säännöllistä jäähdyttämistä varten ei ole jäähdytyslaitetta. Omavalvonnan mukaisissa.tarjoilulämpötilojen kirjauksissa oli puutteita. Allergeeneja ja gluteenia sisältävien elintarvikkeiden erillään pidossa oli pieniä puutteita.
Oiva-raportti ei ollut esillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33662
- 60659
- 52627
- 50615