Minä ostan vain temu tuotteita, en osta suomesta mitään !
Minä ostan vain temu tuotteita, en osta suomesta mitään !
26
290
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva, kun kerroit. Itse en kyseistä paikasta ole löytänyt mitään hyödyllistä ostettavaa.
- Anonyymi
Jotkut asiat on Prismassa halvempia.
- Anonyymi
"Jotkut asiat on Prismassa halvempia."
Ja varmasti myös parempilaatuisia. Koti-Mikro -lehti tilasi noin 30 tietokone- ja elektroniikka-alan tuotetta muistaakseni neljästä kiinalaisesta verkkokaupasta. Niistä pari kolme oli kelvollisia. Lähes kaikki olivat kehnolaatuisia. Osa ei lainkaan vastannut kuvaustaan verkkosivulla.
Mitään sähköverkkoon liitettävää tavaraa lehden toimittajat eivät uskaltaisi noista kaupoista tilata, koska ne eivät täytä eurooppalaisia turvallisuuskriteerejä. Muuhunkin kannattaa kiinnittää huomiota kuin hintaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jotkut asiat on Prismassa halvempia."
Ja varmasti myös parempilaatuisia. Koti-Mikro -lehti tilasi noin 30 tietokone- ja elektroniikka-alan tuotetta muistaakseni neljästä kiinalaisesta verkkokaupasta. Niistä pari kolme oli kelvollisia. Lähes kaikki olivat kehnolaatuisia. Osa ei lainkaan vastannut kuvaustaan verkkosivulla.
Mitään sähköverkkoon liitettävää tavaraa lehden toimittajat eivät uskaltaisi noista kaupoista tilata, koska ne eivät täytä eurooppalaisia turvallisuuskriteerejä. Muuhunkin kannattaa kiinnittää huomiota kuin hintaan.Samaa paskaa se prismakin myy, hinnat on vaan 100×:sia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa paskaa se prismakin myy, hinnat on vaan 100×:sia
Ei muuten myy! Temussa on kiinalaista halpakrääsää jotka voi olla vaarallisiakin.
- Anonyymi
SLAVA UKRAINI
SVOBODA ROSSII- Anonyymi
kyllä mun töpseissä viihtyy temulaturit eikä yks kään ole syttyny !
- Anonyymi
Kuolema Zelenskyille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolema Zelenskyille
Kuolema Putlerille ja hänen kleptofasismilleen!
- Anonyymi
Mistäs ruokas ostat?
- Anonyymi
ulkomailta tilaan ruokani halvalla
ilmainen toimitus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ulkomailta tilaan ruokani halvalla
ilmainen toimitusUlkomailta tilaan ruokani halvalla
ilmainen toimitus
http://www.ostaulkomailta.com/blog/ruokaa-ulkomailta/
- Anonyymi
Onneksi aloittaja joutuu kuitenkin "alvin" maksamaan Suomeen ja sekös häntä nyt kismittää.
- Anonyymi
valitettavasti free sipping
Ulkomailta tilaan ruokani halvalla
ilmainen toimitus
http://www.ostaulkomailta.com/blog/ruokaa-ulkomailta/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valitettavasti free sipping
Ulkomailta tilaan ruokani halvalla
ilmainen toimitus
http://www.ostaulkomailta.com/blog/ruokaa-ulkomailta/Ruokani tulee 1kerran kk trukkilavallinen 200e kotiin toimitettuna
- Anonyymi
Paljonko leipä maksaa temussa? Entä maito?
- Anonyymi
Jotkut jutut on Temussa tosi edulisisia.
- Anonyymi
Saako Temusta läylykauhoja?
- Anonyymi
Taas jänskättää
Windows 11 alkoi tänä aamulla taas lataamaan päivityksiä. - Anonyymi
Aloittajaääliö varmaan käy paskallakin Kiinassa?
- Anonyymi
Minä vältän ihan kaikkea "Made in China", jos vain on mahdollista.
- Anonyymi
Kiinassa valmistettuihin kuluttajaelektroniikkaa sisältäviin tuotteisiin on piilotettu "vakoilupiirejä"
Tässä alla on yksi esimerkkitapaus:
USA:ssa heräsi pelko: ”Voi fyysisesti tuhota sähköverkon”
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000011242830.html
Kannattaa myös hakea: o.mg cable, niin näkee että mitä on mahdollisetsi piilotettu pelkään lataus/data kaapeliin. Itse en ostaisi mitään elektroniikkaan liittyviä tuotteita kiinasta.- Anonyymi
Minä olen käyttäny ostovoimaa ja tilasin 200e tavaraa temusta, suomessa olis maksanut melkein 1000e
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen käyttäny ostovoimaa ja tilasin 200e tavaraa temusta, suomessa olis maksanut melkein 1000e
hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvä
Hallitus valittaa kun ei ole ostovoimaa ?
Hallitus valittaa kun ei ole ostovoimaa ?... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitus valittaa kun ei ole ostovoimaa ?...Minä olen käyttäny ostovoimaa ja tilasin 200e tavaraa temusta, suomessa olis maksanut melkein 1000e
Hallitus valittaa kun ei ole ostovoimaa ?...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu655638Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204337Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172926- 1712254
- 171946
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1321819- 951392
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771008