Minä ostan vain temu tuotteita, en osta suomesta mitään !
Minä ostan vain temu tuotteita, en osta suomesta mitään !
13
111
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva, kun kerroit. Itse en kyseistä paikasta ole löytänyt mitään hyödyllistä ostettavaa.
- Anonyymi
Jotkut asiat on Prismassa halvempia.
- AnonyymiUUSI
"Jotkut asiat on Prismassa halvempia."
Ja varmasti myös parempilaatuisia. Koti-Mikro -lehti tilasi noin 30 tietokone- ja elektroniikka-alan tuotetta muistaakseni neljästä kiinalaisesta verkkokaupasta. Niistä pari kolme oli kelvollisia. Lähes kaikki olivat kehnolaatuisia. Osa ei lainkaan vastannut kuvaustaan verkkosivulla.
Mitään sähköverkkoon liitettävää tavaraa lehden toimittajat eivät uskaltaisi noista kaupoista tilata, koska ne eivät täytä eurooppalaisia turvallisuuskriteerejä. Muuhunkin kannattaa kiinnittää huomiota kuin hintaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Jotkut asiat on Prismassa halvempia."
Ja varmasti myös parempilaatuisia. Koti-Mikro -lehti tilasi noin 30 tietokone- ja elektroniikka-alan tuotetta muistaakseni neljästä kiinalaisesta verkkokaupasta. Niistä pari kolme oli kelvollisia. Lähes kaikki olivat kehnolaatuisia. Osa ei lainkaan vastannut kuvaustaan verkkosivulla.
Mitään sähköverkkoon liitettävää tavaraa lehden toimittajat eivät uskaltaisi noista kaupoista tilata, koska ne eivät täytä eurooppalaisia turvallisuuskriteerejä. Muuhunkin kannattaa kiinnittää huomiota kuin hintaan.Samaa paskaa se prismakin myy, hinnat on vaan 100×:sia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa paskaa se prismakin myy, hinnat on vaan 100×:sia
Ei muuten myy! Temussa on kiinalaista halpakrääsää jotka voi olla vaarallisiakin.
- Anonyymi
SLAVA UKRAINI
SVOBODA ROSSII- AnonyymiUUSI
kyllä mun töpseissä viihtyy temulaturit eikä yks kään ole syttyny !
- AnonyymiUUSI
Mistäs ruokas ostat?
- AnonyymiUUSI
ulkomailta tilaan ruokani halvalla
ilmainen toimitus - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ulkomailta tilaan ruokani halvalla
ilmainen toimitusUlkomailta tilaan ruokani halvalla
ilmainen toimitus
http://www.ostaulkomailta.com/blog/ruokaa-ulkomailta/
- AnonyymiUUSI
Onneksi aloittaja joutuu kuitenkin "alvin" maksamaan Suomeen ja sekös häntä nyt kismittää.
- AnonyymiUUSI
valitettavasti free sipping
Ulkomailta tilaan ruokani halvalla
ilmainen toimitus
http://www.ostaulkomailta.com/blog/ruokaa-ulkomailta/ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
valitettavasti free sipping
Ulkomailta tilaan ruokani halvalla
ilmainen toimitus
http://www.ostaulkomailta.com/blog/ruokaa-ulkomailta/Ruokani tulee 1kerran kk trukkilavallinen 200e kotiin toimitettuna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337