Joka toisella (vähintään) ukrainalaisella on tuberkuloosi. Tätä tautia nyt parannellaan esim.Kokkolassa veronmaksajien rahoilla... verikokeet viikon välein, ja lääkityksen vie hoitopuoli kotiovelle. Näitä sotien sankareita on Suomessa 70 000. Ei yllätä, että väkeä lappaa tänne piiloon kun samalla saadaan ilmainen hoito kaikelle mahdolliselle, joka on pois suomalaiselta veronmaksajalta. Sitten kitistään, että PerusSuomalaiset vie köyhiltä kaiken...
Tuberkuloosi
11
184
Vastaukset
- Anonyymi
Persuedustajat kannattavat ja noudattavat porvari-ideologian mukaisia toimia vahvasti. On poljettu oman kansan vähäosisia ja tuntuvasti. Siksi persujen kannatus on romahtanut. Porvarit kuitenkin tulevat äänestämään Kokoomusta seuraavissa eduskuntavaaleissa.
- Anonyymi
Mestari on suuri Ukrainan ystävä ja silloinhan erimieliset hiljennetään, myös persuissa.
Ei saa edes kysyä miksi taistelukuntoiset- ja ikäiset ukrainalaiset miehet ovat nyt ja edelleen euroopassa "töissä."- Anonyymi
Vähän lillukanvarsi tämä aihe yrittää mennä huutelemaan persujen hameenhelmojen takaa.
- Anonyymi
Hoitamattako pitäisi jättää? Tartuttamaan muita.
- Anonyymi
Löytyykö suomalaiselle ilmaista hoitoa?
- Anonyymi
Palautus rintamalle.
- Anonyymi
Hallitus tämän kritiikittä sallii.
- Anonyymi
Persut lähti hallitukseen vain ajakseen oman moponsa suohon.
- Anonyymi
Solifer?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Solifer?
Ihan persujen oman "pappatunturin" ovat jo itse syvälle suohon polkeneet.
- Anonyymi
Ostetaan kaikille tulijoille verovaroin uusi Tsaika. Tuo Kaalimaan Kadillak
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638103Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592442Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 25806
- 55793
- 64792
- 67784
- 46756
- 11746
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683