Näin päivänä eräänä ku mies oletettu kantoi sinne yhden laatikon tavaraa sisään. Tuleeko rax Pizzabuffet vai peräti Mac Donalds?
Mitä entiselle annen grillille tulee?
24
1601
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin ihan heti mitään tulee ja tänne sotkamoonhan on tulossa myös se pitsa automaatti laite niin saa sitten pitsat kellon ajasta riippumatta ostettua.
- Anonyymi
Tuota automaatti ajatusta vois laajentaa muihinkin asioihin.
Terveyden huolto aitom.,
Jäätelöautom.,juoma-autom. Yms
- Anonyymi
Parlamentti tiesi kertoa melko varmana että Five Gyus burgeri ketju tulisi.
- Anonyymi
Mamas burgerpaikka vois avata siiten viimein.
- Anonyymi
Minä näin että päivänä eräänä mies kantoi kaksi laatikkoa sisältä ulos.Nyt äkkiä arvailemaan mitä siinä laatikossa lienee ollut.Ettei vaan olisi ollut tyhjiä laatikoita.
- Anonyymi
Pizzalaatikoita?
- Anonyymi
No tuliko tuonne mittään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuliko tuonne mittään?
Tulossa on vaan ei kyl pizzapaikkaa.
- Anonyymi
Sotkamossa on jo hyvä pizza paikka, nimeltään Sotkamon pitzza,toista ei tarvita keskustaan.
- Anonyymi
Siihen voisi suunnitella käteenveto konttorin sotkamon typerys jätkille.
- Anonyymi
Huutonaurua, jos siihen Rax Buffet avattais :D
- Anonyymi
Siihen voisi perustaa rautatie museon, jossa Kuhmolaiset voisivat käydä kiillottamassa kiskon pätkää.
- Anonyymi
Sotkamolaisille gay paikka
- Anonyymi
Liekkö kantanut keskusliikkeen vanhoja evinruden pahvilootia.
- Anonyymi
Los Pollos Hermanos
- Anonyymi
Outoa että hyvä grilli pilattiin näin. Toimihan tuo ennen mutta sitten mentiin uudistamaan uusin tuottein.
- Anonyymi
Outoa? Edellinen omistaja osasi tehdä grilliruokia ja seuraava ei. Sen pituinen se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa? Edellinen omistaja osasi tehdä grilliruokia ja seuraava ei. Sen pituinen se.
No siksihän se on outoa juuri. Konsepti olisi pitänyt säilyä samanlaisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siksihän se on outoa juuri. Konsepti olisi pitänyt säilyä samanlaisena.
Edellinen teki itse.. Uusi ei kai osannut ja jätti työntekijöiden huoleksi ja lopputulos oli lappu luukulle.
- Anonyymi
Tuleeko siihen Saimin baari?
- AnonyymiUUSI
Saattaa siihen baarikin tulla.
- Anonyymi
Oli tänään joku katselmus ulkona paikan suhteen eli saattaa siihen joku yrittäjä lähi aikoina tulla kaiketi mutta jää nähtäväksi...
- AnonyymiUUSI
Tulispa siihen vaikka toinen turkkilainen kebab paikka.
- AnonyymiUUSI
Tuleeko siihen Nesteen parlamentti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432191Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist168864Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675