Työpaikkoja lähtee

Anonyymi-ap

Uuraisilla toimiva Parman tehdas suljetaan. Työllisti usean paikkakuntalaisen ja lähikaupunkien asukkaita. On tämä maailman tilanne hurjaa. Työpaikkoja lähtee ja työttömien sanktiot kiristyy. Työttömiä paljon enemmän kuin avoimia työpaikkoja.

15

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä. Ja sitten vaan työttömiä kyykytetään ja patistetaan hakemaan jatkuvalla syötöllä olemattomia töitä...

• Anonyymi

Joukossa myös iäkkäämpiä työntekijöitä.Kohtuutonta,että pitää hakea töitä tiuhaan tahtiin,vaikka etukäteen tiedetään miten vaikeaa työnsaanti on.Eikä se nuoremmillakaan helppoa ole.

• Anonyymi

Hyvä vaan. Paska paikka.

• Anonyymi

Kyllä se toimeentulo on merkittävä asia. Vai saatko sinä vastikkeetonta rahaa ettei töitä tarvitse tehdä? Kelan rahoilla siis elelet eli veronmaksajien rahoilla. Parman miehet on tainnut sinunkin elämääsi rahoittaa veroja maksamalla!

• Anonyymi

Oikeassa olet, tosi huono työilmapiiri!

• Anonyymi

60-vuotiaita ukkoja, ei ne mistään mitään töitä enää saa. Yleistuelle vaan kyykytettäväksi.

• Anonyymi

Kohta pääsevät jo eläkkeelle. Onnekkaita ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida tänä päivänä eläkkeelle sen helpommin kuin ennen. Jos työvuosia on, niin kyllä saa hakea työpaikkoja kuukausittain sen jälkeen kun velvoite tulee aikanaan. Kiristetään koko ajan työttömien asioita ja ehtoja ja samaa tulevat Parman miehetkin kokemaan. Ikänsä puolesta eläkkeelle pööseväg on eri juttu mutta kyllä siellä on nuorempia kymmenittäin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilemättä. Eläkeputki Uuraisten malliin

• Anonyymi
    • Anonyymi

Johan siellä Parmalla yksi pääsi hengestäänkin kun oli tehnyt omia virityksiä. Ja 80-luvulla se yksi betonilla työskennellyt poika vetäisi kurviin niin lujaa et henki pois. Eipä tuota betonia kukaan jää kaipaamaan

• Anonyymi

Olin 80-luvulla töissä betonilla, myös huutokauppakeisari oli samalla muotilla raudoittamassa! Muistelen että 60-luvulla myös oli kuoleman tapaus.

• Anonyymi

Kyllä varmaan irtisanotut kaipaavat tuloja elämäänsä eli juuri sitä työpaikkaa. Eläminen kun maksaa niin ilman töitä on vaikea olla. Vai onko antaa vinkkejä mistä tänä päivänä löytää helpolla uusia työpaikkoja?

• Anonyymi

Mistään virityksistä ei tässä ollut kyse.

• Anonyymi

Miten noi sun jutut kuuluu parman sulkemiseen. Nuo oli onnettomuuksia ei tehdas niitä aiheuttanut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5238
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3742
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3145
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3035
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3025
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1868
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1838
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1815
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1741
    Aihe