Kuukauden harasstanut lajia ja todennut seuraavaa.

Anonyymi-ap

Osa kätköistä löytyy heti. Osaa saa hakea jonkinkaa. Sitten on kätköjä jotka ei löydy millään. Ei millään. Ihan liian vaikeita piiloja. Multi ja mysteerit onkin sitten jo ihan hepereaa. Ihan matemaatikoille tarkoittetuja tehtäviä. Kirjeet tai runot menee vielä.

Virtuaalit onkin sitten taas vähn turhan helppoja, mutta nämä ovatkin vissiin lapsille suunnattu.

9

252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo onhan niitä kätköjä joita ei vaan löydy. Antaa sitten vaan olla ja menee seuraavalle kätkölle. Vinkkinä kätköä jota ei löydä niin kannattaa katsoa oliko joku jättänyt galleriin. (geo ohjelmasta wiev gallery) jotain kuvia. Näiden kuiven tutkinta auttoi kerran löytämään yhden katkön toisella hakukerralla ja aloittajan kannataa hakea vaan peruskätköjä ja vituaaleja sekä kirjeitä. Sitten kun niitä on löytänyt tarpeeksi kannataa vasta siirtyä multeihin ja mysteereihin.

• Anonyymi

Itelläkin on muutamia kätköjä joita en ole löytänyt. Jotkut tekee ihan liian vaikeita kätköjä, Sitten taas jotkut tekee han naurettavan helppoja. Pitäisi saada jonkin välimuoto. Ei liian helppoa eikä liian vaikeaa kätköä.

• Anonyymi

No niitähän on. Sen kun katsot kätkön D-arvoa, siitähän se selviää.

• Anonyymi

Itellä yli 1000 kätköä ja noin 10 jäänyt löytämättä ja ovat ihan perus kätköjä eli ei multeja eikä mysteereitä. Osa on vaan vaikeita piiloja. Ei löydä ei.

Multeja ja myystereitä on sitten enempikin lähialueeltakin ratkomatta. Muutaman olen onnistunut ratkomaan, mutta jossain pitäis lukea kokonainen kirajakin naatteja varten niin antaa olla.

• Anonyymi

Korjataan vielä eli on toki yli 1000 joukossa muutamia multeja ja mysteereitä sekä kirjeitä ja virtuaaleja, mutta pääasiassa peruskätköjä.

• Anonyymi

Virtuaalit on käteviä siellä, mistä purkkikätköt jästitään herkästi. Vaikkapa kaupungin keskustoissa.

• Anonyymi
        UUSI

Noita virtuaaleja olen ihmettellyt, että miski noin helppoja?. Tyyllin etsi keskustasta patas ja kuvaa se ja itsesi.

No mysteereissä sitten päästään päinvastaiseen kysymykseen, että miksi näin vaikeita?

• Anonyymi

Kyllä jotkut multit ja mysteerit on aika helppoja, mutta on sitten taas tosi vaikeitakin.

• Anonyymi

Joo en minäkään kaikkia ole löytänyt. Joitain ei vaan löydä vaikka kuinka hakee!.
      Jotkut sitten löytyy taas vähän turhankin helposti. Esim linnun pöntöt/laudat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3924
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2629
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2607
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2395
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2248
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      306
      2130
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1859
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1518
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe