Moi! Olen muuttanut jo parikymmentä vuotta sitten Hämeenlinnasta pois ja haluisin tulla kesällä visiitille lasten kanssa. Aiemmin Aulangolla oli sen 9r. golfkentän vieressä retkeilyalue, josta pystyi vuokraamaan pikkumökkejä Vanajan rannalta. Se retkeilyalue on varmaan lopettanut? Ja onkohan niitä mökkejä enää olemassa?
Onko sitä Aulangon reitkeilyaluetta Vanajan alueella vielä olemassa?
7
116
Vastaukset
- Anonyymi
Rautio ja kumppanit lopettivat koko alueen jo vuosia sitten suuressa viisaudessaan
- Anonyymi
Onneksi suljettiin ajat sitten ja mökit oli läpimätiä. Telttailu ei ole hyvä bisnes kun tuo mukanaan järjestyshäiriöitä. Lasten kanssa olisi todella vaarallista. Hotellit palvelee halvalla ja turvallisesti aamiaisesta lähtien.
- Anonyymi
Joo, on tullut reissattua ympäri maailmaa ja kaikki Sheratonit, Hiltonit etc. nähty. Nyt olisi vaan kiva tarjota lapsille hauska elämys, eli teltta- tai mökkimajoitus ilman mitään sen kummempia mukavuuksia.
Ja miten muka telttailu tuo mukanaan järjestyshäiriötä? Ainakin Ruissalon Campingissä olen nähnyt enimmäkseet perheitä ja pariskuntia, kun olen mennyt siitä läpi - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, on tullut reissattua ympäri maailmaa ja kaikki Sheratonit, Hiltonit etc. nähty. Nyt olisi vaan kiva tarjota lapsille hauska elämys, eli teltta- tai mökkimajoitus ilman mitään sen kummempia mukavuuksia.
Ja miten muka telttailu tuo mukanaan järjestyshäiriötä? Ainakin Ruissalon Campingissä olen nähnyt enimmäkseet perheitä ja pariskuntia, kun olen mennyt siitä läpiAjellut Ruissalo campingin läpi mihin? Suoraan mereen?
- Anonyymi
Palstavanhus taas uneksii
- AnonyymiUUSI
Rotanpaskakaupungissa ei ole kuin paskaa.
- AnonyymiUUSI
Oi siellä on nykyisten vuokralaisten toimesta laitettu mökit kuntoon ja rakennettu uusi mahtava huoltorakennus palvelemaan sinne jatkuvasti virtaavaa mökkeilijöiden ja karavaanarien paljoutta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50615