Helsingin Sanomissa taas juttua romaneista ja taas tutut haastateltavat. Kun pitää tehdä juttua miten tavallisia ja asiansa hoitavia romanit ovat, niin ketäpä muita olisikaan haastateltavina🤔
Asuminen | Romanien kodeissa toistuvat samat piirteet – Heidi ja Mertsi Ärling esittelevät kotinsa
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000011099289.html
Metsiä ja Heidiä haastatellaan - koska muita sopivia ei ole
7
377
Vastaukset
- Anonyymi
Toinen työllistyy romanien yhdistyksessä ja toinen naisvankien kanssa🤣
- Anonyymi
🤣🤣
- Anonyymi
Raineri-serkkua tullaan myös haastattelemaan parin kuukauden päästä kunhan Raineri pääsee pois kivitalosta. Raineri sanoo suorat sanat mm rasismista. Että näin!
- AnonyymiUUSI
Noh, mitä siitä, ootteko kateellisia Mertsille ja Heidille?
Hyö tekevät sentään palkallista työtä, Mertsi Opetushallituksessa, valtion hommissa ja Heidi Romanomission leiviää helsingissä.
Eivätkä nosta yhteiskunnan tukia!!!- AnonyymiUUSI
Näinhän se on, ettei rasisteille mikään kelpaa. Ja kyllä aikojen saatossa on lehdistössä haastateltu ja kuvattu monia romaneja koteineen. Mertsi ja Heidi nyt sattuvat tällä hetkellä olemaan ”julkkiksia”, joten lehdistön on helppo ottaa heihin ensimmäiseksi yhteyttä.
- AnonyymiUUSI
Mie oon heille kateellinen! Miksi miuta ei koskaan haastatella vaikka oon viisas jeeno ja ÄO:ni on 146.
T: Möhis
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855412Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423591Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611936Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2921769- 471606
- 951427
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81322