Tässä lista thaimaan 14 parasta tenttailu kohde.
Tuo 2. syrjäisilä seuduilla hieman arvelluttaa kun ei ole matka ilmastoin tilaitetta, että onko siellä hyönteisiä ja ötököitä sekä muuta sen sellaista jos vaikka Pippelisen ottaisi mukaan, että ei sitten saa syytettä lapsi rääkkäyksestä.
https://www.tripadvisor.com/Hotels-g293915-c3-zff29-Thailand-Hotels.html
No täytyy ensin opiskella kaikki guideista ja trippelistä.
By NumBåll (AITÅ lohi sopalla)
HUOMIO .... AITÅ.
HIEKKA KIRPUJA, ÅTTIÄISIÄ, METUUSOJA JA HYPPYKUKSAKUORIAISIA
4
102
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä paskaa poju oikein sönkötät, thaimaa on täynnä leirintäalueita, voit liikkua omilla varusteilla vai vuokrata ne, teltoissa on hyvä sisäpussukka joka estää tehokkaasti kaikki ötökät, thaimaassa on paljon ötökän karkoituskemikaaleja, osa suomessa laittomia, mutta todella tehokkaita, valtaosa thaikuista nukkuu lattialla, joten heille ei tuota mitään vaikeutta nukkua teltassa, itse olen intin jälkeen nukkunut muutaman yön teltassa, mutta hyvin vaatimattomissa pikkumökeissä muutamia kertoja, näissä on ötökkäverho suojana.
Mitähän elämää sinä oikeasti siellä sinun Thaimaassa vietät, kun se joka kerta eroaa minun kokemuksestani, pattaya ja jompparin rannoilla ei saa leiriytyä, ei ole koskaan saanut, eikä kukaan täysipäinen sinne edes menisi siellä on jabapäisiä pentuja paljon, ja sinulta varastetaan kaikki mitä irtisaadaan.- Anonyymi
Pasanen. Leiriytyminen ei vaadi telttaaeikä yöpymistä. Kaikki jotka ovat viikonloppuna olleet Jomtienilla, tietävät että se on täynnä thaimaalaisia perheitä niissä palmujen katveissa vilteillään tai sitten tuoli, varjo ja pöytäpaikoilla. Yhtään parkkiruutua ei rantakadulla ole vapaana kuin vasta kilometrien päässä eteläsuunnassa. "Jabapäiset nuoret" on sinun ikioma mielisairas keksintö. Sellaista ei ole ikinä ollut. Nuoriso ei hengaile rannoilla ja nuoriso ei käytä jabaa. He ovat diskoissa ja karaokebaareissa. Nuorisojengejä ei ole Pattayalla laisinkaan.
Hoidata tuo skitsofreniasi ajoissa.
- Anonyymi
Viipurissa on paljon nuoria leskiä. Ovat saaneet tapporahat ukoistaan, joten eivät aivan tyhjätaskujakaan.
- Anonyymi
Isä ja poikasonni katselivat lehmiä laitumella. Poika sanoi: "Juostaan yksi kiinni ja naidaan sitä".
Isäsonni sanoi: "Ei poikaseni, me kävellään sinne ihan rauhassa ja nussitaan niitä kaikkia"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372425Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752