Pitäisikö huolestua jo

Anonyymi-ap

Olen 7 luokalla ja koulu on jo lopussa olen saanut kaksi hylättyä kokeesta ja on vähän yli 100 tuntia poissaoloja. Minua tressaanutta hirveästi että jäänkö luokalle vai mitä tulee tapahtumaan tulevaisuudessa.

Toivottavasti joku voisi vastata tähän

4

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tee tehtäviös chatgptllä ja saat egkä 5+

• Anonyymi

Ei kannata. Ihan oikeesti se vaan tuhoo sun elämän. Sulla pitää olla se oikee tieto ja taito eikä vaan taito kopsaa tekoälyn tekemää tekstiä. Se ei pidä sua hengissä tulevaisuudessa. Jos tehtävät on vaikeita nii voit hakea Googlesta vinkkiä mut ei mieluiten koko vastausta. Ja käytä kirjaa! Jos tuntuu et pystyt pyytää apua vaik opettajalta niin pyydä!

• Anonyymi

Moikka! Oon lintsannut ite tosi paljon koulusta varsinkin 7-8lk (nyt menos 9lk) ja kannattaa hakea apua jos koulu on vaikeeta. Oon ite autisti ja maskaaminen, ihmiset ja koulu ympäristö vei voimat loppuun. Olin tooosi kuormittunut kaikesta (oon vieläkin) ja lintsaaminen aiheutti ongelmia, vaikka oli hyvä syy olla pois jos ei oikeesti jaksa kun maata sängyssä. Tiiän kuinka vaikee on päästä siitä kierteestä pois mut jos on rutiineissa fixattavaa nii tee töitä sen eteen ja pidä päiväkirjaa onnistumisista ja epäonnistumisista. Tee kotona kouluhommia rauhallisessa tilassa ja koita tehä siitä kivaa. Älä ajattele et teet koulu hommia ja koita saada sellanen hyvä asenne niitä tehtäviä kohtaan. Tee nättejä muistiinpanoja ja pidä taukoja mut pidä huolta et palaat sen 15 min tauon jälkeen ihan oikeesti niihin tehtäviin. Laita vaik puhelimeen hälytys. Älä tee koulusta koko elämää. Ei oo sun vika et koulu on vaikeeta. Tee koulupäivän ajan hyvin tehtäviä jne ja sit ELÄ ELÄMÄÄS. Älä stressaa liikaa koulua, vaikka on vaikee olla stressaamatta mut jos stressaat nii koulusta tulee sun koko elämä. Yritä parhaas. Se riittää. Mut oo oikeesti rehellinen itelles et onko sun paras ihan oikeesti se et esim nukut koko päivän vai pystytkö tekeen enemmän. Älä valehtele muille et sun paras on huonompi kun mitä se on. Usko ittees ja tee se ihan oikea sun paras. MUTTA jos sun paras vaatii sun koko elämän ja kaikki voimat nii se on liikaa. Se on ylisuorittamista ja pitkällä aikavälillä se väsyttää sut ihan täysin ja menee asiat huonompaan suuntaan. Yritä parhaas mennä kouluun tai jos et pysty millään nii tee sun päivärytmi sellaseks et se koulu aika olis kouluhommia tai edes jotain työtä. Tsemppii!!!

• Anonyymi

On ok tehä yläkoulu 4 vuodessa!!! Saat aikaa miettiä tulevaisuutta ja omaa elämää ja ehit sisäistää oikeesti enemmän asiaa!!! T. 4 vuodessa yläkoulun käyjä (menos 9lk)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      25
      2513
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1004
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      871
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      855
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      827
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      807
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      790
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      63
      762
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      694
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      135
      688
    Aihe