Jos haluaa pysyä Windows kympissä, mihin, miten ja milloin sen vuosimaksun voi maksaa?
Olisiko selkeät suomenkieliset sivut, joiden kautta maksun voisi suorittaa luotettavasti?
Windows 10 tuen maksullinen jatko?
13
280
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on Windows 10:n versio 22H2?
Mistä sen näkee, onko tuo päivitys kymppikoneessa? Milloin se on tullut ja onko se tuolla merkinnällä asennetuissa päivityksissä?
Jatkopäivitykset kotikoneille W 10 PRO ja W10 HOME?- Anonyymi
Asetukset:
Kirjoita hakukenttään: Näytä päivityshistoria
- Anonyymi
Minä en maksa, asensin Linux mintin.
- Anonyymi
Eikö kympin päivittämisen yksitoistaseen voi korvata asentamalla jonkun muun palomuuri/virustorjuntaojelman kuin se Windowsin oma?
- Anonyymi
Ei se mitään hyödytä. Virustorjunnat/palomuurit eivät paikkaa käyttöjärjestelmän aukkoja.
- Anonyymi
Ms = Maksa maksa, Osta osta!
- Anonyymi
Kysyttiin, mihin voi maksaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyttiin, mihin voi maksaa?
Olisiko se paikka oma microsoft tili jossa ohjataan pidemmälle. Mutta tämähän selviää syksyllä.
- Anonyymi
Aktivoi kympin TSforge metodilla, niin siihen tulee päivitykset 2028 loppuun asti. Ei maksa mitään.
- Anonyymi
Mikäs tuo tuollainen TSforge metodi on? En ole koskaan kuullutkaan moisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs tuo tuollainen TSforge metodi on? En ole koskaan kuullutkaan moisesta.
Laiton ja mahdollisesti haittaohjelmia.
- Anonyymi
Microsoft itse jakaa TSforge aktivointia omilla sivuillaan, ja kaikki voivat ladata ja käyttää sitä ilmaiseksi. Github on ollut MS:n omistama ja ylläpitämä palvelu 2018 lähtien. Kyseessä on cmd-skripti, joka käyttää Windowsin omia powershell komentoja ESU aktivointiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiton ja mahdollisesti haittaohjelmia.
TSforgen voi ladata ainoastaan Githubista (eli MS:n omilta palvelimilta) osana Microsoft Activation Scripts sovellusta. MS itse saa kyllä jakaa ko. skriptiä jolla WIndows aktivoidaan, eikä se ole tällöin laiton.
Kysessä on cmd-skritpi, josta kuka tahansa voi tarkistaa mitä se tekee ja miten se toimii. Se ei muokkaa windowsin komponentteja ja toimii myös ilman nettiyhteyttä, ja ottaa ESU-päivitykset pysyvästi käyttöön käyttäen Windowsin omia Powershell-komentoja. Samat komennot laittessa ajetaan silloinkin jos ostaa maksullisen päivityspaketin.
Aktivoinnin jälkeen cdm-tiedoston voi poistaa, ja ESU-päivitykset tulevat kymppiin 3 vuoden ajan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204277Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702237
- 171936
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261792- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998