suoraan asiaan. olen 160cm/55kg ja joulukuussa painoin noin 62kg josta sitten laihdutin noin 4kk aikana noin 9kg ja samalla lähti myös kuukautiset. viimeiset omat menkat oli helmikuun lopulla. huhtikuussa painoin 53kg kun tajusin että jokin mättää ja lopetin laihdutuksen seinään (onneksi). rupesin syömään ja painoa tullut se 2kg lisää ja nyt aika hyvin näyttää pysyvän tuossa 55kg enkä usko että enää tarvisi lihottaa kun normaalipainossa kuitenkin koko ajan menty ja rasvaa on kyllä. terkalla kävin ja antoi terolutit 10pv kuurin jolla testattaisiin estrogeenituotanto ja "menkat" alkoi samana päivänä kun otin viimeisen terolutin ja kestivät 5pv mutta olivat TODELLA niukat. siis siteeseen tuli ehkä pari tippaa verta ja sekin rusehtavaa. mietin tässä vaan että ehdinkö aiheuttaa jotain vakavempaakin kropalle tuossa parin kuukauden aikana ja riittääkö tässä nyt vaan odotella että kuukautiset tulee takaisin?
kuukautiset ja laihdutus
Anonyymi-ap
4
217
Vastaukset
- Anonyymi
Myös aivot on rasvaa.
- Anonyymi
Onko tuota en tienytkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuota en tienytkään
yli puolet on rasvaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yli puolet on rasvaa
Okei
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082685
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521896Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3971500Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531473Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3601379Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641268Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251266Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141196- 591036
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23938