suoraan asiaan. olen 160cm/55kg ja joulukuussa painoin noin 62kg josta sitten laihdutin noin 4kk aikana noin 9kg ja samalla lähti myös kuukautiset. viimeiset omat menkat oli helmikuun lopulla. huhtikuussa painoin 53kg kun tajusin että jokin mättää ja lopetin laihdutuksen seinään (onneksi). rupesin syömään ja painoa tullut se 2kg lisää ja nyt aika hyvin näyttää pysyvän tuossa 55kg enkä usko että enää tarvisi lihottaa kun normaalipainossa kuitenkin koko ajan menty ja rasvaa on kyllä. terkalla kävin ja antoi terolutit 10pv kuurin jolla testattaisiin estrogeenituotanto ja "menkat" alkoi samana päivänä kun otin viimeisen terolutin ja kestivät 5pv mutta olivat TODELLA niukat. siis siteeseen tuli ehkä pari tippaa verta ja sekin rusehtavaa. mietin tässä vaan että ehdinkö aiheuttaa jotain vakavempaakin kropalle tuossa parin kuukauden aikana ja riittääkö tässä nyt vaan odotella että kuukautiset tulee takaisin?
kuukautiset ja laihdutus
Anonyymi-ap
5
314
Vastaukset
- Anonyymi
Myös aivot on rasvaa.
- Anonyymi
Onko tuota en tienytkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuota en tienytkään
yli puolet on rasvaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yli puolet on rasvaa
Okei
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163295Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3653011Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752838Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362719Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582228- 491849
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141759- 831758
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181749- 571629