suoraan asiaan. olen 160cm/55kg ja joulukuussa painoin noin 62kg josta sitten laihdutin noin 4kk aikana noin 9kg ja samalla lähti myös kuukautiset. viimeiset omat menkat oli helmikuun lopulla. huhtikuussa painoin 53kg kun tajusin että jokin mättää ja lopetin laihdutuksen seinään (onneksi). rupesin syömään ja painoa tullut se 2kg lisää ja nyt aika hyvin näyttää pysyvän tuossa 55kg enkä usko että enää tarvisi lihottaa kun normaalipainossa kuitenkin koko ajan menty ja rasvaa on kyllä. terkalla kävin ja antoi terolutit 10pv kuurin jolla testattaisiin estrogeenituotanto ja "menkat" alkoi samana päivänä kun otin viimeisen terolutin ja kestivät 5pv mutta olivat TODELLA niukat. siis siteeseen tuli ehkä pari tippaa verta ja sekin rusehtavaa. mietin tässä vaan että ehdinkö aiheuttaa jotain vakavempaakin kropalle tuossa parin kuukauden aikana ja riittääkö tässä nyt vaan odotella että kuukautiset tulee takaisin?
kuukautiset ja laihdutus
Anonyymi-ap
4
198
Vastaukset
- Anonyymi
Myös aivot on rasvaa.
- Anonyymi
Onko tuota en tienytkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuota en tienytkään
yli puolet on rasvaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yli puolet on rasvaa
Okei
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937508
- 403612
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32923Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652