Hallitus on nostanut julkisen terveydenhuollon pienituloisten saavuttamattomiin,

Anonyymi-ap

mikä on pöyristyttävää, että sairaalta on estetty hoidon saaminen,
mutta pöyristyttävät on hinnat yksityiselläkin, uskaltaako pieneläkeläinen hätätilanteessa mennä enää yksityiselle yleislääkärillekään ?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011069268.html

20

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt veroja reilusti alaspäin kun sillä ei saa mitään. Oikea suunta.

• Anonyymi

Hallitus hilaa rikkaitten veroja alaspäin. Verovajeen hallitus RYÖSTI
        TYÖNTEKIJÖITTEN ELÄKERAHASTOSTA. Eikä maksa koskaan takaisin !
        Sikamaista. Työntekijöitten maksamilla eläkerahoilla lahjoitetaan MILJARDI
        veroalea isotuloisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitus hilaa rikkaitten veroja alaspäin. Verovajeen hallitus RYÖSTI
        TYÖNTEKIJÖITTEN ELÄKERAHASTOSTA. Eikä maksa koskaan takaisin !
        Sikamaista. Työntekijöitten maksamilla eläkerahoilla lahjoitetaan MILJARDI
        veroalea isotuloisille.

Persuhallitus on törkeä kusettajahallitus.

• Anonyymi

Menet terveyskeskukseen jonottamaan niinkuin ennenkin.
      Toisaalta voi netin kautta uusia esim. reseptisi vahvan kirjautumisen kautta.
      Aivan samalla tavalla kuin ennenkin.
      Jos tarviit toimenpiteen menet terveyskeskukseen josta saat lähetteen keskussairaalaan jossa poliklinikalla pakottava hammas korjataan.
      Kuten ennenkin.

• Anonyymi

3 kertaa korkeammalla hinnalla. "Kiitos" persuhallituksen.

• Anonyymi

Kolmen kuukauden viiveellä ja kolme kertaa kalliimmalla hinnalla. Kiitos Persuhallituksen.

• Anonyymi

Arvoisat ministerit Riikka ja Petteri jääkää kesälomalle. Kansa ei jaksa katsoa teidän valehtelua ja toilailua. Suksikaa vittuun.

• Anonyymi

Arvoisat ??????
        Mitä arvokkuutta he edustavat , kesälomaa ei yrittäjäkään voi pitää jos menee huonosti vaan tekevät työtä , kunnes asiat paranee..
        Sitten on niin että kuten että sitä saa mitä tilaa. Ensinnäkin jonkun tulisi aukaista vanhusten silmät siitä että kun äänestivät yhden asian puoluetta niin saavat nyt sitten itse kantaa ongelmansa , nimittäin hallitus ei välitä tippaakaan miten heillä menee ja savatko aikoja mihinkään terveyskeskuksiin

• Anonyymi

Hallituksella on jäärpäinen pakko saada asiakkaitia yksityispuolelle,
      onhan se laitaoikeistohallitus. Rikkaitten etuja ajava.

• Anonyymi

Suomi ei ole ollut enää oikeusvaltio keväästä 2023, kun uusi hallitus tuli.

• Anonyymi

Suomi ei ole kansallisuusvalti eikä pskasakki-inisijöistä globalisaatiossa kukaan huolta pidä

• Anonyymi

Kohta rymisee ? Suomen kansan on vaikea jatkuvaa epäoikeudenmukaisuutta,
      mitä hallitus harrastaa.

• Anonyymi

Suomen kansa ottaa lisää ja haluaa lisää matuja afrikassa hoitamaan terveydenhuollon
        pieni ja tuloisille ja uusi natseille ja lintmaaneille

• Anonyymi

pienituloisten marisijoiden on vain kärsittävä tai mentävä töihin
      tai jos ei kumpaakaan niin ne voivat muutta neuvosto liittoon
      ja sieltä vaikka minne

• Anonyymi

KimmoKiljuvan -tour myy matkoja neuvostoliittoon pien tuloisille jotka
      eivät pysty saavauttamaan muuta kuin neuvosto liiton
      ja se riittää niille totetaan Kimo

• Anonyymi

Tuskin mutta oletko huomannu kuinka eduskunta ei itse mitenkään osallistu talkoisiin palkoistaan tai eduistaan tinkimällä

• Anonyymi

"Talkoot" ei koskaan tarkoita, että isotuloiset niihin osallistuisivat mitenkään.
        Ei Sipilä-Orpo-Soini hallituksenkaan aikana tarkoittanut.

• Anonyymi

"Talkoot" tarkoittaa rahvaan elämän kurjistamista. Ei eliitti siihen osallistu.
      Vauras eliitti on se rahan vastaanottaja osapuoli, kun pienituloisilta leikataan.
      Se oikein korostuu nyt kun PS on hallituksessa.

• Anonyymi

Vaikea ymmärtää miksi köyhät persut vihaa duunareita.
      Niiltähän persujen kelatuet tulee.

• Anonyymi

Ei KELApersu sitä ymmärrä. Se on puolueensa aivopesemä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe