mikä on pöyristyttävää, että sairaalta on estetty hoidon saaminen,
mutta pöyristyttävät on hinnat yksityiselläkin, uskaltaako pieneläkeläinen hätätilanteessa mennä enää yksityiselle yleislääkärillekään ?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011069268.html
Hallitus on nostanut julkisen terveydenhuollon pienituloisten saavuttamattomiin,
20
127
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt veroja reilusti alaspäin kun sillä ei saa mitään. Oikea suunta.
- Anonyymi
Hallitus hilaa rikkaitten veroja alaspäin. Verovajeen hallitus RYÖSTI
TYÖNTEKIJÖITTEN ELÄKERAHASTOSTA. Eikä maksa koskaan takaisin !
Sikamaista. Työntekijöitten maksamilla eläkerahoilla lahjoitetaan MILJARDI
veroalea isotuloisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitus hilaa rikkaitten veroja alaspäin. Verovajeen hallitus RYÖSTI
TYÖNTEKIJÖITTEN ELÄKERAHASTOSTA. Eikä maksa koskaan takaisin !
Sikamaista. Työntekijöitten maksamilla eläkerahoilla lahjoitetaan MILJARDI
veroalea isotuloisille.Persuhallitus on törkeä kusettajahallitus.
- Anonyymi
Menet terveyskeskukseen jonottamaan niinkuin ennenkin.
Toisaalta voi netin kautta uusia esim. reseptisi vahvan kirjautumisen kautta.
Aivan samalla tavalla kuin ennenkin.
Jos tarviit toimenpiteen menet terveyskeskukseen josta saat lähetteen keskussairaalaan jossa poliklinikalla pakottava hammas korjataan.
Kuten ennenkin.- Anonyymi
3 kertaa korkeammalla hinnalla. "Kiitos" persuhallituksen.
- Anonyymi
Kolmen kuukauden viiveellä ja kolme kertaa kalliimmalla hinnalla. Kiitos Persuhallituksen.
- Anonyymi
Arvoisat ministerit Riikka ja Petteri jääkää kesälomalle. Kansa ei jaksa katsoa teidän valehtelua ja toilailua. Suksikaa vittuun.
- Anonyymi
Arvoisat ??????
Mitä arvokkuutta he edustavat , kesälomaa ei yrittäjäkään voi pitää jos menee huonosti vaan tekevät työtä , kunnes asiat paranee..
Sitten on niin että kuten että sitä saa mitä tilaa. Ensinnäkin jonkun tulisi aukaista vanhusten silmät siitä että kun äänestivät yhden asian puoluetta niin saavat nyt sitten itse kantaa ongelmansa , nimittäin hallitus ei välitä tippaakaan miten heillä menee ja savatko aikoja mihinkään terveyskeskuksiin
- Anonyymi
Hallituksella on jäärpäinen pakko saada asiakkaitia yksityispuolelle,
onhan se laitaoikeistohallitus. Rikkaitten etuja ajava. - Anonyymi
Suomi ei ole ollut enää oikeusvaltio keväästä 2023, kun uusi hallitus tuli.
- Anonyymi
Suomi ei ole kansallisuusvalti eikä pskasakki-inisijöistä globalisaatiossa kukaan huolta pidä
- Anonyymi
Kohta rymisee ? Suomen kansan on vaikea jatkuvaa epäoikeudenmukaisuutta,
mitä hallitus harrastaa.- Anonyymi
Suomen kansa ottaa lisää ja haluaa lisää matuja afrikassa hoitamaan terveydenhuollon
pieni ja tuloisille ja uusi natseille ja lintmaaneille
- Anonyymi
pienituloisten marisijoiden on vain kärsittävä tai mentävä töihin
tai jos ei kumpaakaan niin ne voivat muutta neuvosto liittoon
ja sieltä vaikka minne - Anonyymi
KimmoKiljuvan -tour myy matkoja neuvostoliittoon pien tuloisille jotka
eivät pysty saavauttamaan muuta kuin neuvosto liiton
ja se riittää niille totetaan Kimo - Anonyymi
Tuskin mutta oletko huomannu kuinka eduskunta ei itse mitenkään osallistu talkoisiin palkoistaan tai eduistaan tinkimällä
- Anonyymi
"Talkoot" ei koskaan tarkoita, että isotuloiset niihin osallistuisivat mitenkään.
Ei Sipilä-Orpo-Soini hallituksenkaan aikana tarkoittanut.
- Anonyymi
"Talkoot" tarkoittaa rahvaan elämän kurjistamista. Ei eliitti siihen osallistu.
Vauras eliitti on se rahan vastaanottaja osapuoli, kun pienituloisilta leikataan.
Se oikein korostuu nyt kun PS on hallituksessa. - Anonyymi
Vaikea ymmärtää miksi köyhät persut vihaa duunareita.
Niiltähän persujen kelatuet tulee.- Anonyymi
Ei KELApersu sitä ymmärrä. Se on puolueensa aivopesemä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271924
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001670Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561276Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?631192Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31998Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44862Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798