Uusi operaattori Suomeen: Giga Mobiili

Anonyymi-ap

Kodinkoneketju Gigantti on persutanut uuden yrityksen, Giga Mobiili Oy:n, joka aikoo toimia virtuaalisena mobiilioperaattorina, eli ei omaa infraa, vaan se käyttää muiden operaattoreiden verkkoja.

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/f842a4fe-c920-4045-ae8f-2fd910071310

35

6017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki ostamaan, tuleekohan prepaid?

      • Anonyymi

        Onko millään muulla virtuaalioperaattorilla prepaidia?


      • Anonyymi

        En todellakaan osta Giga mobiilia kun ei 1000 megasta oo :D


    • Anonyymi

      Mihinkä uuden yrityksen asiakkaat joutuvat sitten kun uuusi pulju on mennyt konkkaan pian alkuköhintänsäå jälkeen?

      • Anonyymi

        Globetel on porskuttanut aika kauan.


      • Anonyymi

        Tuskin menee kun ei se Moi Mobiilikaan konkkaa oo mennyt heti alkuunsa kunnes tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin menee kun ei se Moi Mobiilikaan konkkaa oo mennyt heti alkuunsa kunnes tuli.

        Moi oli alunperin itsenäinen juttu mutta sitten DNA osti sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi oli alunperin itsenäinen juttu mutta sitten DNA osti sen.

        Sehän on nykyään norjalaisten omistuksessa. Giga aikoo tehdä samalla tavalla, ensin hiukan muita halvempi ja kun saavat riittävästi asiakkaita, nostavat vähintään samalle tasolle kuin muilla tai kaikkein korkeimmaksi kuten moi, kyllä norjalaiset osaa rahastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on nykyään norjalaisten omistuksessa. Giga aikoo tehdä samalla tavalla, ensin hiukan muita halvempi ja kun saavat riittävästi asiakkaita, nostavat vähintään samalle tasolle kuin muilla tai kaikkein korkeimmaksi kuten moi, kyllä norjalaiset osaa rahastaa.

        Eikös Giganttikin ole norjalainen firma? Ne ostaa lopulta koko maailman, koska öljyfyrkkaa on vaikka muille jakaa.


    • Anonyymi

      MOI saa kilpailijan, joka on vielä kalliimpi.

      • Anonyymi

        Onse Moi kaalliimpi kuin itse DNA valitettavasti..


    • Anonyymi

      Tämä tarkoittaa sitä, ettei kikantiin voi mennä enää lainkaan. Pakkomyynti ja tyrkytys vituttaa jo nyt niin paljon, etten ole viitsinyt käydä ko. paskafirmassa kuin aivan pakon edessä. Nyt alkaakin sitten liittymienkin pakkomyynti, ja myyjät käyvät aggressiivisesti päälle tyrkyttämään paskaliittymiään. Verkkokaupassa saa sentään olla rauhassa ostoksilla.

      • Anonyymi

        Oletko joku työtön notkuja?

        Minä tilaan kamat noutopisteelle ja käyn ne sieltä. Ei tarvtse astua myymälään sisälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko joku työtön notkuja?

        Minä tilaan kamat noutopisteelle ja käyn ne sieltä. Ei tarvtse astua myymälään sisälle.

        No ensinnäkin noutopiste on sisällä. Työtyömyys ei liity mitenkään Gigantin myyjien röyhkeään käytökseen ja täysin kusipäiseen turhien vakuutusten, laitteiden ja liittymien pakkomyyntiin. Verkkokaupassa saa vielä toistaiseksi ostaa vaikka tulostimen, ilman että samalla tuputetaan puhelimia, liittymiä ja jotain vitun urheilukanavapaketteja ja nettipokseja.

        Muutamankin kerran on pitänyt oikoa asioita myyjille, kun olisi pitänyt ottaa Elisa Viihde poksi. Kehtasi väittää että siinä on parempi kuva ja blaablaa. Kysyin että miten se poksin kuva eroaa älytv sovelluksen laadusta. Mitään järkevää vastausta ei tullut. Puhui siis paskaa, jota myös valehteluksi sanotaan, jotta olisi saanut provikat turhan pömpelin myymisestä. Gigantin myyjillä ei tunnetusti moraalia ole, kun provikat ovat kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko joku työtön notkuja?

        Minä tilaan kamat noutopisteelle ja käyn ne sieltä. Ei tarvtse astua myymälään sisälle.

        No ensinnäkin noutopiste on sisällä. Työtyömyys ei liity mitenkään Gigantin myyjien röyhkeään käytökseen ja täysin kusipäiseen turhien vakuutusten, laitteiden ja liittymien pakkomyyntiin. Verkkokaupassa saa vielä toistaiseksi ostaa vaikka tulostimen, ilman että samalla tuputetaan puhelimia, liittymiä ja jotain vitun urheilukanavapaketteja ja nettipokseja.

        Muutamankin kerran on pitänyt oikoa asioita myyjille, kun olisi pitänyt ottaa Elisa Viihde poksi. Kehtasi väittää että siinä on parempi kuva ja blaablaa. Kysyin että miten se poksin kuva eroaa älytv sovelluksen laadusta. Mitään järkevää vastausta ei tullut. Puhui siis paskaa, jota myös valehteluksi sanotaan, jotta olisi saanut provikat turhan pömpelin myymisestä. Gigantin myyjillä ei tunnetusti moraalia ole, kun provikat ovat kyseessä.


      • Anonyymi

        Siellä oli ennenkin tyrkyttäjiä, kun sanoin että itsellä moi ja halvempi niin kohta norskit osti sen ja nyt on järjettömän kallis. Vaihdoinkin operaattoria välittömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko joku työtön notkuja?

        Minä tilaan kamat noutopisteelle ja käyn ne sieltä. Ei tarvtse astua myymälään sisälle.

        Useimmat käy liikkeessä katsomassa tuotetta ennen kuin ostavat, turhaa vaivaa ellei tykkää ja joutuu palauttamaan.


      • Anonyymi00036

        Täysin samaa mieltä!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jostain saanut päähäni että olisi DNA?


    • Anonyymi

      Prepaid paras.

      • Anonyymi

        America First, Finland Second


      • Anonyymi

        Vähän käyttävälle tosin pitää lisätä aina välillä saldoa että pysyy aktivisena:)


    • Anonyymi

      Dna liikkeessä myös kovaa tuputtamista, käsky tullut ylhäältä ja kestää asiointi, parempi tilata netistä on rauha valita.

    • Anonyymi

      Jos eivät edes kerro kenen verkossa toimivat niin kannattaako tosiaan mennä sokkona tilaamaan liittymää ja sitten alkaa se rumba kun toimivuus on mitä on.....

      • Anonyymi

        DNA:n verkossa? Hinnatkaan noissa liittymissä ei eroa muista huomattavasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        DNA:n verkossa? Hinnatkaan noissa liittymissä ei eroa muista huomattavasti?

        DNA:n verkossa kertovat operoivan. Sivustokin on kuin MOI:lla.


    • Anonyymi

      Hyvin on toiminut giga-liittymä. Otettiin kokeeksi, kun sai vielä satasen lahjakortin kaupan päälle. Näyttää siltä, että tässä pirtissä sanotaan Elisalle hyvästit. Jatkuvat hinnankorotukset ei enää kiinnostele.

      • Anonyymi

        On varmasti toiminu hyvin kun puhut DNA verkosta. Gigamobiililla ole omia verkkoja joten siis ainoa hyvä asia on että sait lahjakortin. Itse GIGAmobiilin järkipalveluista et ole sanonut sanaakaan, sillä jo 90-luvun lopulla jokaisella operaattorilla oli asiakaspalvelusivustot tai internet chatti joka toimi. Jopa huijausliittymillä, mutta gigamobiililla ei ole kumpaakaan vuonna 2025.


      • Anonyymi00037

        Samat kokemukset. Kävin Gigantissa muuta ostamassa, ja aika tehokkaasti Gigaa siinä samalla markkinoitiin (lue: tuputettiin). Elisan jokavuotiseen hinnannousuun kyllästyneenä otin. Muuten liittymä ja hintakin OK, mutta e-lasku ei ole heillä mahdollinen, mitä en älynnyt edes kysyä! On sen verran iso riesa huolehtia joka kuukausi lasku erikseen maksuun, että vaihdan pois, kun pääsen.


      • Anonyymi00038

        Miten sait sen toimimaan? Meillä toisessa puh.piti tänään aktivoida eikä pelitä lainkaan


    • Anonyymi

      Täysin paska palvelu..... Jäänyt 1900 luvulle

    • Anonyymi

      Tällä palvelulla ei ole asiakassivustoa.... Joten ainoa keino tilata uusi sim-kortti on puhelimitse tai sähköpostitse... Sähköpostiin en pääse koska siinä on 2-way vertificatio. Puhelinta ei ole, koska olen tilaamassa sim-korttia...

      Joten toisinsanoen "JÄRKI-liittymällä" ei ole asiakaspalevlua, koska sivustolla ei ole edes chattia. Gigantilla on joka myy liittymää, mutta he eivät voi auttaa koska gigamobiili ei näköjään ole Gigantin. Silti ainoa vaihtoehto mitä ehdotetaan on mennä GIGANTIN myymälään.

      Jokaisella kilpailijalla oli asiakassivusto jo viime vuosituhannella, jopa huijausliittymillä :D

      • Anonyymi

        Minulla on Giga-liittymä. Noh, sim meni puk-koodille, oma vikani. Yritin hakea liittymää koskevia asiakaspalvelutietoja; enpäs voikaan soittaa asiakaspalvelunumeroon ilman sim-korttia. Niinpä lähetin sähköpostin ajatellen, että jos he kerran auttavat puk-koodin saamisessa sähköpostitse, niin varmaankin ovat varautuneet vastaamaan siihen nopeasti. Vaan ei.

        Olen nyt ollut vuorokauden ajan ilman mahdollisuutta käyttää liittymääni, josta maksan, koska odotan vastausta SÄHKÖPOSTIIN. Liikkeessä pääsen käymään toivottavasti huomenna.

        Olisivat voineet pykätä tämän pystyyn vasta sitten, kun ovat saaneet rakenneltua esim. sovelluksen ja chatbotin. Ei ole kuuna päivänä ollut näin vaikeaa ja hidasta saada puk-koodi. Asiakaspalvelu pitää olla kunnossa - tämä ei mene jatkoon.


    • Anonyymi00035

      Laskuttavat liittymästä 100€ muistutusmaksuja ja avausmaksuja vaikka liittymä onkin peruttu ja pysytty vanhalla operaattorilla.
      Peruutukset ei tuonne mene perille.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      81
      3548
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2363
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      140
      2006
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1606
    5. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      63
      1244
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1217
    7. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1062
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      59
      903
    9. Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta

      Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      73
      898
    10. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      77
      879
    Aihe