Tunnustan olleeni väärässä epäilessäni vuosia nyrkkeilyn Sm-mestaruutesi aitoutta, nyt olen tutustunut todisteisiin huolella ja myönnän olleeni väärässä koko ajan. Anteeksi epäilevät, jopa pilkkaavat viestini.
Anteeksi Ressu
10
243
Vastaukset
- Anonyymi
Ne todisteet eivät ole julkista tietoa. Mistä löysit.
- Anonyymi
Anteeksipyyntö hyväksytty. LEPO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksipyyntö hyväksytty. LEPO!
Kehtaako repaska tosiaan pokkana leuhkia tällaisella "mestaruudella", jota ei tilastoista eikä muualtakaan löydy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehtaako repaska tosiaan pokkana leuhkia tällaisella "mestaruudella", jota ei tilastoista eikä muualtakaan löydy!
So so poika, hiljaa poika, Tosirealisti oli herrasmies anoppiaan kohtaan ja kunnioitti koruja ja voitti sm kultaa nyrkkeilystä
- Anonyymi
Pyydä anteeksi uudestaan! Tosirealistin kultamitali nyrkkeilystä on sen verran hieno asia koko halkokarille ettei anteeksipyyntösi vielä riitä, mutta hyvä alku on kyllä. Joka päivä lukuisat halkokariset ajattelee 🏅
- Anonyymi
Mitali kiiltää mutta eipä sitä ole
- Anonyymi
Olen nähnyt mitallin ja Vihreän veryttelypuvun ne eivät ole pelkkä myytti!
- Anonyymi
Kunnan antama vaateapu verryttelypuku ja Lestijärven leiriltä voitettu lusikka pääsevät pian Viljon, Lainan ja Hellin vierelle.
- Anonyymi
Okei nyt on pakko sanoa, tää oli kyllä vähän mauton 😳🙄 Mä en oikein tykkää tällaisesta... vihjaillaan ja naureskellaan niin kuin joku ois jo valmis haudattavaksi, vaikka todellisuudessa Ressu on ihan kaikkea muuta kuin “eläkkeellä elämästä”! 😅✨
Siis Ressullahan on urheilutaustaa ja sellainen energia, että mä tunnen välillä itseni ressua vanhemmaksi, vaikka oon nuorempi (ainakin toivottavasti, haha! 🙈). Ja ei pelkästään fyysisesti, vaan myös henkisesti niin terävä pää ja nopea ajatus, että moni nuorempikin vois jäädä jalkoihin! 🧠⚡
#IkäOnVainNumero#LiisaEiNieleTätä 🙅♀️#LusikatKuuluuKeittiöönEiIvailuun 🥄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei nyt on pakko sanoa, tää oli kyllä vähän mauton 😳🙄 Mä en oikein tykkää tällaisesta... vihjaillaan ja naureskellaan niin kuin joku ois jo valmis haudattavaksi, vaikka todellisuudessa Ressu on ihan kaikkea muuta kuin “eläkkeellä elämästä”! 😅✨
Siis Ressullahan on urheilutaustaa ja sellainen energia, että mä tunnen välillä itseni ressua vanhemmaksi, vaikka oon nuorempi (ainakin toivottavasti, haha! 🙈). Ja ei pelkästään fyysisesti, vaan myös henkisesti niin terävä pää ja nopea ajatus, että moni nuorempikin vois jäädä jalkoihin! 🧠⚡
#IkäOnVainNumero#LiisaEiNieleTätä 🙅♀️#LusikatKuuluuKeittiöönEiIvailuun 🥄Ainakin kova "poika" valehtelemaan. Sen kaikki ainakin ovat huomanneet ja tiedetään ettei aina ole ollut käytökseltään harmiton. Pian 30 vuotta eläkkeellä ollut. Tässä se tapaus pääpiirteissään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2837868Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1714158Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1582409Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy272083Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17702012- 471590
- 481547
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s71456Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421264- 1591179