Hei
Jos tilanne on sen vaatinut niin olen ottanut sildenafiilia ja se on auttanut kyllä.
Nyt jostain syystä vaikka ottaisin täyden annoksen, lääke ei vaikuta mitenkään, ei edes nenä juurikaan mene tukkoon tai naama punota, jotka ovat ikäviä sivuoireita, ei auta erektiossa ja sivuoireetkin puuttuvat?
Minkähän takia lääke on menettänyt tehonsa?
Jos tilanne on sen vaatinut niin olen ottanut sildenafiilia ja se on auttanut kyllä.
Nyt jostain syystä vaikka ottaisin täyden annoksen, lääke ei vaikuta mitenkään, ei edes nenä juurikaan mene tukkoon tai naama punota, jotka ovat ikäviä sivuoireita, ei auta erektiossa ja sivuoireetkin puuttuvat?
Minkähän takia lääke on menettänyt tehonsa?
Vastaukset 2
Vanhimmat
Olet tilannut väärennettyjä pillereitä kovalla hinnalla.
Erektiohäiriösi on pahentunut. Lääkkeelle ei tule mitään toleranssia. Jos pilleri ei toimi niin pitää lisätä annosta tai siirtyä injektioihin.