Mikäköhän mahtaa olla derbissä vikana (DRD 2013). Ajelin ja pysähdyin, pysähdyttyäni lähin ajelee ja sitten ei menny komonen enää pesään. Avasin kopan ja ilman kytkinkoppaa nätisti meni vaihteet---> koppa kiinni ja kytkin ei palauttanu kunnolla mutta vaihteet meni silti paikoillaan nätisti, käynnistin polkasin ykköselle, sitte sammu ja vaihteet taas jumissa. Liittyykö tohon kytkimeen jotenkin ja siihen että ei palauta vai liittyykö vaihdepolkimen alseliin vai onko joku rikki rattaissa.Ennen siis ongelmaa meni vaihteet ihan hyvin ajossa.
Derbin vaihteiden vika ja kytkin
Anonyymi-ap
4
166
Vastaukset
- Anonyymi
Piti kirjoittaa kolmonen pesään*
- Anonyymi
se mihin vika liittyy selviää kun tutkit kytkimen ja vaihteiston.
- Anonyymi
No juu juu tottakai tässä just availemassa, mutta sillä vaan että tulisiko jollain jotaki mieleen nyt heti asiaan liittyen. Kyllä mä sen älyyn.
- Anonyymi
No kyllä mä sen älyyn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1514763BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2053984- 2123188
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1093049Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main842873- 1251720
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok121625- 611329
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2471176MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1491145