Meidän kotihoidossa sh:t saavat itse valita asiakaskäynnit, ja jatkuvasti he ottavat kaikkein helpoimmat asiakaskäynnit itselleen, mitään "vaikeita" asiakkaita he eivät ota, esim vaativat haavanhoidot tms. Talon autoja he eivät ota ikinä itselleen ja aloittavat päivänsä asiakkailta, siis niiltä helpoilta, tulee hyvät kilometrikorvaukset ja voi nukkua hieman pidempään. Jatkuvasti tulee viestejä lähäreille kuinka pitää kirjata nämä vaikeat paikat, usein huutomerkkien kanssa. Sitten lääkärikierrolla sairaanhoitajat kritisoivat lähäreitä kuinka he eivät osaa tehdä sitä ja tätä.
Ja johtoporras on täynnä tällaisen asenteen omaavia sairaanhoitajia naurettavilla fil kand tutkinnoilla. Juuri eilen meidän sh oli sitä mieltä, että on tärkeää esihenkilön olevan sh, varmaankin siksi että saavat lusmuilla jatkossakin...
Sairaanhoitajat kotihoidossa.
3
166
Vastaukset
- Anonyymi
Olet sie aikamoinen sadunkertoja.
- Anonyymi
Millaisia ovat aloittajan mielestä "helpot" käynnit - ja millaista on "vaativa" haavanhoito?
Ei haavanhoito ole vaativaa, jos sen osaa. Jos et osaa ja koet haavanhoidon vaativaksi, olet lisäkoulutuksen tarpeessa. Pitäähän sitä kritisoida, jos muut eivät osaa.
Mitä se muuten sinun ahteriasi kirvelee, jos eivät käytä talon autoja? Jää autoja muiden käytettäviksi. Eivät ne mahdolliset kilometrikorvaukset sinun palkastasi ole pois.
Ja kyllä sillä koulutuksella kuule on vain merkitystä. Sh:illa ja johtajilla on sellaisia tehtäviä ja vastuualueita, joista sinulla ei ole käsitystäkään. Ottaisitko itse lähärinä työpariksesi henkilön, jolla ei ole koulutusta, osaamista eikä kokemusta hoitotyöstä? Jospa vain hoitaisit ne omat työsi muiden työntekijöiden kyttäämisen sijasata.
Jäi epäselväksi, mikä tämän aloituksesi tarkoitus oli. Kenties halusit vain päästä nillittämään. Helpottiko edes? - Anonyymi
No ap, tulehan vastaamaan. Vai menikö pupujussi pöksyyn kun et saanutkaan kannatusta kirjoituksellesi? Tyypillistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892578Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2011642- 1161570
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411441Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641202Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻75985- 56959
- 45847
- 63839
- 61825