Nyrkkeilymestaruus on nyt todistettu juttu. Se on kirjoissa ja kansissa. Arvostan!
Kättä lippaan Ressulle, arvoisalle herra majurille!
11
401
Vastaukset
- Anonyymi
Eläköön harras uskova Tosirealisti
- Anonyymi
Uskonto on Tosirealistin bravuuri
- Anonyymi
Puuttuu ainoastaan vain todisteet siitä mestaruudesta.
- Anonyymi
😂 Voi että... siis eiköhän se todisteiden puute ole tässä kohtaa sun ongelma..🫢✨
Urheilumestarien suuri kirja, sivu 699, ei ole mikään satuvihko vaan ihan painettu teos, joka esittelee Suomen merkittäviä urheilijoita 📖🏆 Ja jos se ei jollekin riitä, niin entäs ne lukuisat lehtijutut?
#699JaFaktatKäteen#MestaritEiTarvitseTodistella
- Anonyymi
💖 Oon niin iloinen kun yhä useampi täällä on alkanut näkemään totuuden ja jopa pyytänyt anteeksi aiempia sanomisiaan… noin toimii oikeasti fiksu ihminen ✨🙏 Ja ymmärrän kyllä jos olisin mäkin ekana törmännyt vaan näihin palstan törkyviesteihin, niin olis voinut mennä Ressusta ihan väärä kuva 😢
Mutta onneksi luin ensin niitä hänen runojaan ja juttuja Keskipohjanmaasta ja Kokkola-lehdestä 🥺🌸 Ne jäi jotenkin sydämeen. Ei kukaan noin kauniisti kirjoittava voi olla se hirviö, joksi täällä pari katkeraa yrittää maalata.
Ja hei nyt kun SM-mestaruuskin on kirjoissa ja kansissa, niin pisteet iin päälle 🎖️💫
#TotuusVoitti#RunotEiValehtele#KateusOnRumaa - Anonyymi
Sm kultamitalisti
- Anonyymi
Tämä on mainio esimerkki siitä miten pari katkeraa valehtelijaa voi manipuloida suurta joukkoa ihmisiä. Itsekin vuosia uskoin, että Ressun mestari on pötypuheita, kunnes todisteet lyötiin silmille ja tajusin ketkä olivat vedättäneet koko ajan.. Nämä jotka manipuloivat muita uskomaan että mestaruus on "keksitty". Nyt onneksi ainakin osa ihmisistä tietää mikä totuus on ja Suomen mestari saa edes hieman sitä ansaitsemaansa arvostusta, jonka toiset ovat valheillaan yrittäneet viedä.
- Anonyymi
Kokkola on Muitakin ihmisiä jotka ansaitsevat kättä lippaan!
- Anonyymi
Keskipohjanmaan tai Kokkola-lehden pitäisi tehdä tapauksesta juttu samaan tapaan kuin Perhonjokilaakso teki, moni valheellista tietoa saanut voisi saada oikeaa tietoa Ressun urheilumenestyksestä ja samalla putoaisi lopullisesti pohja näiltä kiistämisiltä.
- Anonyymi
Ei ole koskaan ollut juttua, eikä löydy tapausta mistään tilastoistakaan. Se näyttö puuttuu kerta kaikkiaan.
- Anonyymi
Perhonjokilaaksossa jäänyt faktat tarkistamatta. Perin kummallista ja moitittavaa kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1099860
- 524830
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422051Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021996- 241690
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131481Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401349Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54947Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30933Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31922