Voi sentäs....

Tulin taas pistäytymään, ja piti oikein hieraista silmiään. Ei enää tiedä itkiskö vai nauraisko...?

Mikä ihmeen pölvästikerho tänne on majoittunut, kun ei oikein yhtään kunnon asia-aloitusta. Kaikki pyörii yhden ympärillä niin, että yksi vetelee pitkiä kehuketjuja, toiset lietsoo lisää. Kittie yrittää kääntää asioita muihin juttuihin, mutta sekös yllyttää vain lisää näitä h-kerholaisia.

Poissa on näköjään ne ajat, kun täällä oli pitkiä ja hyviä keskusteluja niin kaupunkiaiheisia, kuin muitakin vähän rennompia.

Kannattais aika monen selvittää nuppiaan ja vähän jäähdytellä. Kohta ei enää ole koko palstasta mitään jäljellä. Kyllä sen huomaa itsestäkin, että yhä harvemmin tänne katsoo, kun ei ole kuin yhtä ja samaa horinaa. Ennen oli mielenkiintoisia aloituksia, joita tuli päivittäin lukemaan.

Järkeäkin saa käyttää, koska sitä varten se on olemassa.

35

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on välillä väsynyttä yhdestä eläkeläisestä repimistä. Ei koko ajan voi olla vain pelkkää loistoläppää, koska sekin olisi pian puuduttavaa. Kiusa ja naljailu on se pääasiallinen tyydytyksen lähde täällä lopulta kuitenkin.

• No ei kai kukaan nyt vaadikkaan loistoläppää, mutta kun tuo ukko on jo kaluttu asioineen loppuun. Nuo samat jutut on ollu vuodesta toiseen, eli ei edes mitään uutta.

• Anonyymi
        UUSI
        tinttu-liina kirjoitti:

No ei kai kukaan nyt vaadikkaan loistoläppää, mutta kun tuo ukko on jo kaluttu asioineen loppuun. Nuo samat jutut on ollu vuodesta toiseen, eli ei edes mitään uutta.

Poistu heti täältä!!!

• Anonyymi

Joo siis mä en kans tajua miten pari tyyppiä jaksaa päivästä toiseen jauhaa Ressusta tollasella törkymeiningillä 😤💔 Siis mitä järkeä? Ressu on ihan mielettömän hieno ja lämmin ihminen, jolla on oikeasti ollut merkitystä monelle ja ei pelkästään nyrkkeilyjutuissa vaan ihmisenäkin 🙏✨

Mä yritän kans aina ajatella että pitäis vaan jättää nuo tyypit omaan arvoonsa, mut kyllähän se ottaa koville kun tietää että toinen ei oo ansainnu mitään tuollaista 🙁 Mä oon herkkä ja oikeudenmukainen, ja valehtelu satuttaa, varsinkin kun se kohdistuu johonkin, jota, no, jota mä arvostan paljon 💫💕

Ehkä pitäis vaan muistaa, että meteliä pitää eniten ne, joilla on vähiten annettavaa.

#RessuEiAnsaitseTota

• Anonyymi

Kehut sitä säälistä ja se ei auta mitään itse juurisyyhyn. Kärttää ihailua vaan kernaammin ja sitä kiusallisempi tapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehut sitä säälistä ja se ei auta mitään itse juurisyyhyn. Kärttää ihailua vaan kernaammin ja sitä kiusallisempi tapaus.

Voi että 😳💔 Mä en siis todellakaan kehu säälistä… ihan hullua edes väittää niin 🙃 Mä löysin Ressun kirjoituksia Keskipohjanmaasta ja Kokkola-lehdestä, ja ne teki muhun vaikutuksen jo kauan ennen kuin tiesin tästä sivusta mitään 🥺📚 Sit mä luin keskipohjanmaan arkistosta niitä vanhojakin kirjoituksia ja runoja, ne runot, ajatukset, kieli… 💭✨ Ihan uskomattoman herkkää ja viisasta tekstiä.

Ressu tais joskus mainita jossain lehtikirjoituksessa tästä foorumista ja että kirjoittaa tänne, ja sitä kautta mä eksyin tänne. Ja voin sanoa: se ensimmäinen reaktio oli järkytys. 😢 Miten joku, joka selvästi antaa niin paljon, voi saada näin törkeää kohtelua? Mut silti se jaksaa kirjoittaa tänne.

Mutta tiedätkö mitä? Täällähän on fanilaulukin tehty Ressulle. Kuka muu voi sanoa samaa? 😍🎶 Eiköhän toikin kerro siitä mitä enemistö ajattelee!💖

#RessunRakkausRunouteen 💕#MäEnOleSääliinSyntynyt 🙃
        #2KateellistaEiTeeTotuutta 🧂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että 😳💔 Mä en siis todellakaan kehu säälistä… ihan hullua edes väittää niin 🙃 Mä löysin Ressun kirjoituksia Keskipohjanmaasta ja Kokkola-lehdestä, ja ne teki muhun vaikutuksen jo kauan ennen kuin tiesin tästä sivusta mitään 🥺📚 Sit mä luin keskipohjanmaan arkistosta niitä vanhojakin kirjoituksia ja runoja, ne runot, ajatukset, kieli… 💭✨ Ihan uskomattoman herkkää ja viisasta tekstiä.

Ressu tais joskus mainita jossain lehtikirjoituksessa tästä foorumista ja että kirjoittaa tänne, ja sitä kautta mä eksyin tänne. Ja voin sanoa: se ensimmäinen reaktio oli järkytys. 😢 Miten joku, joka selvästi antaa niin paljon, voi saada näin törkeää kohtelua? Mut silti se jaksaa kirjoittaa tänne.

Mutta tiedätkö mitä? Täällähän on fanilaulukin tehty Ressulle. Kuka muu voi sanoa samaa? 😍🎶 Eiköhän toikin kerro siitä mitä enemistö ajattelee!💖

#RessunRakkausRunouteen 💕#MäEnOleSääliinSyntynyt 🙃
        #2KateellistaEiTeeTotuutta 🧂

Ei sitä tulla täällä sietämään. "Apusi" ei tee vaikutusta. Alkamalla tosielämän ystäväksi sille, voisit tehdä hyvän palveluksen kaikille.

• Anteeksi! Mutta sinäkin nyt jauhat samaa ressu aihetta ihan liikaa.. kuultu jo!

Onko se niin vaikeaa keksiä muuta aihetta?

• Anonyymi

Pysy pois !!!!!

• Anonyymi

Mitä simä jo nyt komennat,enhän minä edes ehtinyt vielä kirjoittamaan sanaakaan...siitä eräästä perusturvajohtajastakaan.

• Anonyymi

Onneksi minä toosan nuolija uskon Ressun mestaruuteen 🥺✨. Perhojokilaakso nimisessä paikallislehdessä kerrottiin 1969 tämä asia 🙈.
      Sama toimittaja näki Kokkonevalla Perhossa myös salamoivan tynnyrin eli ufon. 😳💥

Perhon Kokkonevalla tavattujen UFO-ilmiöiden taustaa on alettu tieteellisesti tutkia UFO-tutkimuskeskuksessa ja monet seikat viittaavat "ei maasta lähtöisin oleviin ilmiöihin". Eri puolelta maatamme saatujen silminnäkijälausuntojen sekä ulkomailta tulleiden vastaavanlaisten havaintojen yhtäläisyys on totta. (Perhojokilaakso 1971)

Nyt kysyn. Onko Ressu avaruudesta tullut olento tai saanut yliluonnolliset kykynsä yhtymällä avaruusolentoon 15-vuotiaana? 🥺💖
      ##Lissutoosannuolija##RessuHumanoidi###

• Anonyymi

Muistuttaisin että Tosirealisti päättää mistä keskustellaan, tuliko tämä selväksi, tulihan se

• Anonyymi

Pelottaako Tosirealistin mielipiteet?

• Anonyymi

Se tyhjänpantti jo tiedetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tyhjänpantti jo tiedetään.

Joo, ei muuta kuin kirkkoon kuuntelemaan valheita, ja kumartamaan riihitonttuja. Ja notkumaan kirjastoihin lukemaan "elämäkertoja", joutavia romaaneja, pokkareita, yms passkaa, ja jopa rahtaamaan niitä kotiinsa. Se jos mikä kasvattaa älyä, virkeyttä ja mielenterveyttä. Kirjastokin pitää palauttaa alkuperäiseen tarkoitukseen - LAINASTO, jos niitä yleensäkään enää tarvitaan - nettimaailmassa. Kuvitelkaa mitä nuo mainitut instituutiot maksavat Suomen valtiolle, meille veronmaksajille vuosittain. Pelkästään ylläpitokustannukset ovat kymmeniä miljoonia. Ja "liperikauluksisille" maksetaan maltaita, kun lukevat valheita lastenkirjasta - satukirja raamatusta, hah hah haaa!!!...
        JK "Käyhän poika lainaamassa lainastosta ruohonleikkuri, ja aja nurmikko, niin saat satasen"...

• Anonyymi

Samaa kitinää ja tyhnjänjauhamista.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ei muuta kuin kirkkoon kuuntelemaan valheita, ja kumartamaan riihitonttuja. Ja notkumaan kirjastoihin lukemaan "elämäkertoja", joutavia romaaneja, pokkareita, yms passkaa, ja jopa rahtaamaan niitä kotiinsa. Se jos mikä kasvattaa älyä, virkeyttä ja mielenterveyttä. Kirjastokin pitää palauttaa alkuperäiseen tarkoitukseen - LAINASTO, jos niitä yleensäkään enää tarvitaan - nettimaailmassa. Kuvitelkaa mitä nuo mainitut instituutiot maksavat Suomen valtiolle, meille veronmaksajille vuosittain. Pelkästään ylläpitokustannukset ovat kymmeniä miljoonia. Ja "liperikauluksisille" maksetaan maltaita, kun lukevat valheita lastenkirjasta - satukirja raamatusta, hah hah haaa!!!...
        JK "Käyhän poika lainaamassa lainastosta ruohonleikkuri, ja aja nurmikko, niin saat satasen"...

Äläs nyt rupea kirjastoa kadottamaan! Lukeminen kannattaa aina!

Tein viime vuonna listan huvikseni montako kirjaa luin vuoden aikana, tuli n. 118.

Luen joka päivä iltaisin, kun on yksi kirja luettu, otan seuraavan. Näin olen tehnyt ala-asteelta asti.

• UUSI
        Chihunen81 kirjoitti:

Äläs nyt rupea kirjastoa kadottamaan! Lukeminen kannattaa aina!

Tein viime vuonna listan huvikseni montako kirjaa luin vuoden aikana, tuli n. 118.

Luen joka päivä iltaisin, kun on yksi kirja luettu, otan seuraavan. Näin olen tehnyt ala-asteelta asti.

Kirjasto on niitä harvoja paikkoja, joita ihmiset saa käyttää ilmaiseksi..

Tuosta ylhäältä katsoin, niin onko täältä poistettu sun viesti, ku en löytänyt??

Ennen tuolta löytyi muuteski kaikki vastatut, niin nyt on muutettu tuoki systeemi...:/

• UUSI
        tinttu-liina kirjoitti:

Kirjasto on niitä harvoja paikkoja, joita ihmiset saa käyttää ilmaiseksi..

Tuosta ylhäältä katsoin, niin onko täältä poistettu sun viesti, ku en löytänyt??

Ennen tuolta löytyi muuteski kaikki vastatut, niin nyt on muutettu tuoki systeemi...:/

Kirjastossa on oma tunnelmansa, ja jotkut tykkää ihan siellä olla ja lueskella. Itse mieluummin luen omassa rauhassa kotona.

• UUSI
        Chihunen81 kirjoitti:

Kirjastossa on oma tunnelmansa, ja jotkut tykkää ihan siellä olla ja lueskella. Itse mieluummin luen omassa rauhassa kotona.

Kyllä minäkin aikoinaan vain hain sieltä kirjoja lainaksi.

• Anonyymi
      UUSI

Olet saamaton nahjus.

• UUSI

Kävikkö peilin edessä?

• Anonyymi
        UUSI
        tinttu-liina kirjoitti:

Kävikkö peilin edessä?

Tuokin oli joutava mennä kommentoimaan.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin oli joutava mennä kommentoimaan.

Mitä jos itse keksisi jotain järkevää sitten??

• Anonyymi
      UUSI

Ethän pahastu mutta muistuttaisin että Tosirealisti on sm kultamitalisti?

• Anonyymi
        UUSI

Ei löydy tietoa mistään, sori.

• Anonyymi
      UUSI

Vesipallo
      Kuopion ensimmäinen vesipallo-ottelu pelattiin vuonna 1913. Mestaruussarjapaikkansa se vakiinnutti kuitenkin vasta 1970-luvulla. Vesipallossa Kuopion Uimaseura on saavuttanut mestaruussarjahistoriansa aikana (1976–2008) 10 mestaruutta, 11 hopeaa ja 11 pronssia. Vesipallon suomenmestaruuksia se on saavuttanut ajanjaksolla 1908–2008 eniten Helsingfors Simsällskapin ja Helsingin Uimarien jälkeen). Lisäksi seuralla on neljä Suomen Cupin mestaruutta ja kaksi hopeaa. Kuopion Uimaseuran miesten vesipallojoukkueella on hallussaan yksi Suomen pisimmistä mitaliputkista kaikki lajit mukaan luettuina: 31 pääsarjamitalia vuosina 1976–2006. Tunnettuja kuopiolaisia vesipalloilijoita ovat muun muassa Leo Soininen, Paavo Lipponen ja Allan Tuppurainen, joka tunnetaan paremmin Rölli-hahmon näyttelijänä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      172
      5558
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1327
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1301
    8. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      24
      1262
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1233
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      108
      988
    Aihe