Anna mun kaikki kestää:
https://www.is.fi/digitoday/esports/art-2000011238495.html
"Suosikkilaite" on nyt bannassa.
... >>Venäjä on hankkinut huomattavia määriä videopeliohjaimia Kiinasta, uutisoi Japanin yleisradioyhtiö NHK.
Peliohjaimia on käytetty Venäjän aloittamassa hyökkäyssodassa droonien ohjaamiseen.
NHK:n mukaan Kiinan sosiaalisen median alustoilla toimii useita yrityksiä, jotka mainostavat toimittavansa ohjaimia laatikkokaupalla ja hoitavansa tullimuodollisuudet. Osassa mainoksia kysynnän kasvua on korostettu.
NHK soitti useille palveluitaan mainostavista yrityksistä. Erään kiinalaistoimijan mukaan bisnes lähti nousuun jo koronapandemian alettua, mutta Venäjän hyökättyä kysyntä on vain kasvanut. Kyseisen toimijan mukaan tavaraa lentää varastosta päivittäin.<< ...
Kohta käydään tähtien sotaa takapihoillamme. Alumiinitakkiset sädettävät meitä videopelien avulla.... 😣
Sotaa käydään jo videopelitasolla
Anonyymi-ap
7
84
Vastaukset
- Anonyymi
"Peliohjaimia on käytetty Venäjän aloittamassa hyökkäyssodassa droonien ohjaamiseen."
Tuo kertoo kaiken oleellisen asiasta.- Anonyymi
Putin on natsi ja fasisti.
- Anonyymi
Sotahaukat osaa manipuloinnin, macciavellismiä.
- Anonyymi
Jos jopa Legoja pystytään jotenkin hyödyntämään sodassa, niin niitäkin käytetään sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jopa Legoja pystytään jotenkin hyödyntämään sodassa, niin niitäkin käytetään sitten.
Dooneja ei pari vuottasitten kukaan ajatellut...nyt niitä piisaa.
- Anonyymi
Sikamaista aivopesua.
- Anonyymi
Diktatuurit tekee sitä aina, kieltävät ja lopettavat muut mediat, vain oma sallitaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755904Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213098- 1822558
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2232319- 192166
- 1031541
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3461402- 751313
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171206