Hieno ralli tulossa. Mikä lauantain paras EK? Missä hyvät liipit.
PH Peltiasennus Ralli 28.6
23
879
Vastaukset
- Anonyymi
ek 2 ja 3 parhaat paikat, ei vaan ehdi kun toiseen.
- Anonyymi
Mitenhän mukamas ei kerkeä🤣 ek2 ja 3 ajetaan eri päivinä😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenhän mukamas ei kerkeä🤣 ek2 ja 3 ajetaan eri päivinä😃
EI KERKEE, USKO JO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI KERKEE, USKO JO!
Kerkee kerkee!!!
- Anonyymi
Jos jätettäis täällä paikoista huutelu pienemmälle viimeksikin saatiin mäntsälästä 10 säkki kun paikasta ei ennakkoon huudeltu
- Anonyymi
Höpöhöpö!🤣🤣🤣
- Anonyymi
Nyt puhuu nyymit asiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö!🤣🤣🤣
"höpöhöpö" mene youtubesta katsomaan jos et usko 🤣 se oli ainoa paikka mistä ei täällä huudeltu ja samoin myös ainoa paikka mikä kunnolla toimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"höpöhöpö" mene youtubesta katsomaan jos et usko 🤣 se oli ainoa paikka mistä ei täällä huudeltu ja samoin myös ainoa paikka mikä kunnolla toimi
Kaikki jotka haluaa saa paikat selville, typerää kuvitella että joku niitä täältä etsii...tervetuloa nykyaikaan!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki jotka haluaa saa paikat selville, typerää kuvitella että joku niitä täältä etsii...tervetuloa nykyaikaan!!!
Olen kartturina toiminut 6 vuotta nyt tällä kaudella lopetin ja voin kokemuksella sanoa että varikolla pyörii pääasiassa nämä Suoli24 paikat mitä täällä huudellaan niin se vaan on... Ja ei näköjään Mäntsälän vanhaa paikkaa ollut saanut kuskit tietoon 🤔 voi myös vaikuttaa se ettei täällä huudeltu siitä yhtään eikä mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kartturina toiminut 6 vuotta nyt tällä kaudella lopetin ja voin kokemuksella sanoa että varikolla pyörii pääasiassa nämä Suoli24 paikat mitä täällä huudellaan niin se vaan on... Ja ei näköjään Mäntsälän vanhaa paikkaa ollut saanut kuskit tietoon 🤔 voi myös vaikuttaa se ettei täällä huudeltu siitä yhtään eikä mitään
jos on 6 v ollu kartturina pitäis jo tietää, että rallissa ei ole varikkoa
niitä on jokkiksessa, sprinteissä ja rata-ajoissa esim
- Anonyymi
Tehdään niin ettei puhuta mitään,kaikki saa itse ettiöä ja varmasti tulee olemaan hyvä reitti
- Anonyymi
Niinpä jos ei pilattaisi kesän hienointa kisaa! Voin sanoa kun olen kartturina toiminut 6 vuotta, ennenkun penkalla olo alkoi kiinnostaa enemmän tällä kaudella. Niin kyllä se sana kiirii, ihan täältä Suoli24 asti varikolle... Ja usein täällä kerrottiin paikat niin tarkasti, että pystyttiin google mapsista ottamaan kilometrit haltuun ja osattiin varoa kaikkia miinoja. Ja sen lisäski että katsojilla on vähemmän nähtävää, se tekee myös kisasta epäreilua. Kun osalla "pimeeseen" ajavista on omat varotukset.
- Anonyymi
Olen Ek4.lla lähettämässä. Aion jälleen varoittaa kilpaijoita mahdollisesta paikasta antamalla tarkat kilometrit mahdolliseen paikkaan . Niin usein saan kiitoksia siitä rallikuskeilta.
Terveisin "Jartsa", kuka tuhosi 97 junnu sm kisassa upean Toyotansa.- Anonyymi
Harmi että hieno toyota rikottu Jartsan oman tyhmyyden takia 🥲
- Anonyymi
Kyllä mennään taas merkiltä merkille hamu kisa 16 huomioo!
- Anonyymi
Hyvä HaMu merkkilinja on oikein, kisoja ei tehdä katselijoille vaan kilpailijoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä HaMu merkkilinja on oikein, kisoja ei tehdä katselijoille vaan kilpailijoille.
Vaarallista jos alkaa kaikkia kääntyviä mutkia laittamaan huomiolle sitten ulosajot tapahtuu kovempi vauhtisissa paikoissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaarallista jos alkaa kaikkia kääntyviä mutkia laittamaan huomiolle sitten ulosajot tapahtuu kovempi vauhtisissa paikoissa
Jos rallissa on vain 16 merkkiä voi olla, että siellä on kuitenkin enemmän mutkia.
Miten muuten erotat nuotissasi (kai sä ajat?) kovavauhtisen ja jonkun muun mutkan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko niitä muitakin kuin kääntyviä mutkia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos rallissa on vain 16 merkkiä voi olla, että siellä on kuitenkin enemmän mutkia.
Miten muuten erotat nuotissasi (kai sä ajat?) kovavauhtisen ja jonkun muun mutkan?"vain" 16 merkkiä 🤣 Huomiomerkkejä pitäisi käyttää vaarallisiin paikkoihin ei kurviin missä max 60kmh vauhtia ja pehmeä pelto takana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"vain" 16 merkkiä 🤣 Huomiomerkkejä pitäisi käyttää vaarallisiin paikkoihin ei kurviin missä max 60kmh vauhtia ja pehmeä pelto takana
Huomiomerkkejä käytetään huomiota vaativiin paikkoihin.
Vaarallisiin paikkoihin laitetaan tarvittaessa vaaranmerkit.
Rallin erikoiskokeilla ei ole määritelty max nopeutta.
Kannattaa tutustua rallin sääntöihin jos tuntuu epävarmalta.
- Anonyymi
Ompas runkipenoille mielekäs reitti tehty.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333426Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162763Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102014IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81139Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451107- 80986