PH Peltiasennus Ralli 28.6

Anonyymi-ap

Hieno ralli tulossa. Mikä lauantain paras EK? Missä hyvät liipit.

63

2943

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ek 2 ja 3 parhaat paikat, ei vaan ehdi kun toiseen.

• Anonyymi

Mitenhän mukamas ei kerkeä🤣 ek2 ja 3 ajetaan eri päivinä😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenhän mukamas ei kerkeä🤣 ek2 ja 3 ajetaan eri päivinä😃

EI KERKEE, USKO JO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EI KERKEE, USKO JO!

Kerkee kerkee!!!

• Anonyymi

Jos jätettäis täällä paikoista huutelu pienemmälle viimeksikin saatiin mäntsälästä 10 säkki kun paikasta ei ennakkoon huudeltu

• Anonyymi

Höpöhöpö!🤣🤣🤣

• Anonyymi

Nyt puhuu nyymit asiaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö!🤣🤣🤣

"höpöhöpö" mene youtubesta katsomaan jos et usko 🤣 se oli ainoa paikka mistä ei täällä huudeltu ja samoin myös ainoa paikka mikä kunnolla toimi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"höpöhöpö" mene youtubesta katsomaan jos et usko 🤣 se oli ainoa paikka mistä ei täällä huudeltu ja samoin myös ainoa paikka mikä kunnolla toimi

Kaikki jotka haluaa saa paikat selville, typerää kuvitella että joku niitä täältä etsii...tervetuloa nykyaikaan!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki jotka haluaa saa paikat selville, typerää kuvitella että joku niitä täältä etsii...tervetuloa nykyaikaan!!!

Olen kartturina toiminut 6 vuotta nyt tällä kaudella lopetin ja voin kokemuksella sanoa että varikolla pyörii pääasiassa nämä Suoli24 paikat mitä täällä huudellaan niin se vaan on... Ja ei näköjään Mäntsälän vanhaa paikkaa ollut saanut kuskit tietoon 🤔 voi myös vaikuttaa se ettei täällä huudeltu siitä yhtään eikä mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kartturina toiminut 6 vuotta nyt tällä kaudella lopetin ja voin kokemuksella sanoa että varikolla pyörii pääasiassa nämä Suoli24 paikat mitä täällä huudellaan niin se vaan on... Ja ei näköjään Mäntsälän vanhaa paikkaa ollut saanut kuskit tietoon 🤔 voi myös vaikuttaa se ettei täällä huudeltu siitä yhtään eikä mitään

jos on 6 v ollu kartturina pitäis jo tietää, että rallissa ei ole varikkoa
        niitä on jokkiksessa, sprinteissä ja rata-ajoissa esim

• Anonyymi

Tehdään niin ettei puhuta mitään,kaikki saa itse ettiöä ja varmasti tulee olemaan hyvä reitti

• Anonyymi

Niinpä jos ei pilattaisi kesän hienointa kisaa! Voin sanoa kun olen kartturina toiminut 6 vuotta, ennenkun penkalla olo alkoi kiinnostaa enemmän tällä kaudella. Niin kyllä se sana kiirii, ihan täältä Suoli24 asti varikolle... Ja usein täällä kerrottiin paikat niin tarkasti, että pystyttiin google mapsista ottamaan kilometrit haltuun ja osattiin varoa kaikkia miinoja. Ja sen lisäski että katsojilla on vähemmän nähtävää, se tekee myös kisasta epäreilua. Kun osalla "pimeeseen" ajavista on omat varotukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä jos ei pilattaisi kesän hienointa kisaa! Voin sanoa kun olen kartturina toiminut 6 vuotta, ennenkun penkalla olo alkoi kiinnostaa enemmän tällä kaudella. Niin kyllä se sana kiirii, ihan täältä Suoli24 asti varikolle... Ja usein täällä kerrottiin paikat niin tarkasti, että pystyttiin google mapsista ottamaan kilometrit haltuun ja osattiin varoa kaikkia miinoja. Ja sen lisäski että katsojilla on vähemmän nähtävää, se tekee myös kisasta epäreilua. Kun osalla "pimeeseen" ajavista on omat varotukset.

Hah hah haa...ei ihme jos ette pärjännyt kun jarrua saa painaa joka "paikassa" ne pärjää jotka uskaltaa ajaa...

• Anonyymi

Olen Ek4.lla lähettämässä. Aion jälleen varoittaa kilpaijoita mahdollisesta paikasta antamalla tarkat kilometrit mahdolliseen paikkaan . Niin usein saan kiitoksia siitä rallikuskeilta.

Terveisin "Jartsa", kuka tuhosi 97 junnu sm kisassa upean Toyotansa.

• Anonyymi

Harmi että hieno toyota rikottu Jartsan oman tyhmyyden takia 🥲

• Anonyymi

Kyllä mennään taas merkiltä merkille hamu kisa 16 huomioo!

• Anonyymi

Hyvä HaMu merkkilinja on oikein, kisoja ei tehdä katselijoille vaan kilpailijoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä HaMu merkkilinja on oikein, kisoja ei tehdä katselijoille vaan kilpailijoille.

Vaarallista jos alkaa kaikkia kääntyviä mutkia laittamaan huomiolle sitten ulosajot tapahtuu kovempi vauhtisissa paikoissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaarallista jos alkaa kaikkia kääntyviä mutkia laittamaan huomiolle sitten ulosajot tapahtuu kovempi vauhtisissa paikoissa

Jos rallissa on vain 16 merkkiä voi olla, että siellä on kuitenkin enemmän mutkia.
        Miten muuten erotat nuotissasi (kai sä ajat?) kovavauhtisen ja jonkun muun mutkan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko niitä muitakin kuin kääntyviä mutkia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos rallissa on vain 16 merkkiä voi olla, että siellä on kuitenkin enemmän mutkia.
        Miten muuten erotat nuotissasi (kai sä ajat?) kovavauhtisen ja jonkun muun mutkan?

"vain" 16 merkkiä 🤣 Huomiomerkkejä pitäisi käyttää vaarallisiin paikkoihin ei kurviin missä max 60kmh vauhtia ja pehmeä pelto takana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"vain" 16 merkkiä 🤣 Huomiomerkkejä pitäisi käyttää vaarallisiin paikkoihin ei kurviin missä max 60kmh vauhtia ja pehmeä pelto takana

Huomiomerkkejä käytetään huomiota vaativiin paikkoihin.
        Vaarallisiin paikkoihin laitetaan tarvittaessa vaaranmerkit.
        Rallin erikoiskokeilla ei ole määritelty max nopeutta.
        Kannattaa tutustua rallin sääntöihin jos tuntuu epävarmalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan kaatojen ihannointi ja etsiminen on sairasta puuhaa, katsellaan mielummin hienoja ajosuorituksia ja upeita rakennettuja autoja. Nää kaatopellet ajaa tonnin pösöllä eikä niillä ole mitään käryä paljon laji maksaa. Ja sekin että kalustoa tuhotaan ja ulosajoja tulee paljon vähentää automaattisesti lajin osallistujamääriä. Menkää kattoo jokkista jos kaatoja haluatte sinne ne teidän tonnin pösötkin kuuluu.

• Anonyymi

Ompas runkipenoille mielekäs reitti tehty.

• Anonyymi

Huoh.Vanhat paikat huomiolla rauhotettu...

• Anonyymi

oikea homma niin pitääkin

• Anonyymi

Ja uudet toimii kahta kauheammin

• Anonyymi

Klo 12:00 27.6 pääsee tutustumaan reittiin ja etsimään paikat.

• Anonyymi

Paikat on jo etsitty, reittiin on päässyt tutustumaan jo huhtikuun alussa.

• Anonyymi

Kyllä on runkkareilla varaa valita kun kaikki vanhat paikat kisassa mukana!

• Anonyymi

Jaa taitaa pe-la yöksi tulla monelle peltitöitä jotta pääsee lauantaina jatkamaan..
      Teijotalot 2011 ek4

• Anonyymi

Eiköhän oo merkillä viimeks oli kun ajettiin

• Anonyymi

2023 vuoden pelto oikea on reitillä sekä myös ek2 on vanha kallionkierto.

• Anonyymi

Ette näköjään osaa ylempiä keskusteluja lukea noh mitäs sitä odottaiskaan Suoli24 runkkareilta

• Anonyymi

Merkillä on

• Anonyymi

Merkillä kumpikin

• Anonyymi

Missä on lauantain aloitus EK 3

• Anonyymi

Katso kartasta perjantai iltana tai lauantai aamusta

• Anonyymi

Karjaa Backgränd

• Anonyymi

Se ajetaan Brasbyntien ja Romsarbyntien välillä, lähtö hiukan ennen klo 11.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ajetaan Brasbyntien ja Romsarbyntien välillä, lähtö hiukan ennen klo 11.

Sulku ja ihanne aikoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulku ja ihanne aikoja?

Sulku on klo 9.00-19.00.

• Anonyymi

Kaikki paikat otettu pois huomioilla, tökköä tarjolla vain.

• Anonyymi

Missä myydään reittikarttoja ja mihin aikaan pe myynti alkaa ?

• Anonyymi

Mihin hemmettiin tarvitsette niitä reittikarttoja kun kaikki EK:t ovat olleet jo kuukausia netissä?

• Anonyymi

Myynti alkaa pe klo 12, reittikarttoja (hinta 20 €, sisältää lipun yhdelle), myydään seuraavissa paikoissa:

Shell Karjaa
        ST1 Virkkala
        ABC Pickala
        Neste Österby

• Anonyymi

Miksi pitää ajaa kaksi päiväisenä jos olis ajettu vaan la ni ois tullu paljon enemmän osallistujia

• Anonyymi

Tätä minäkin ihmettelin.

• Anonyymi

Kummalle perjantain pätkälle ootte menossa?

• Anonyymi

Toiselle😂

• Anonyymi

Mä ainakin meen ykköselle vanhaan huomiomerkkipaikkaan mistä ilmeisemmin unohtui se merkki tällä kertaa....

• Anonyymi

Juu sen takia koska siinä on valtionmerkki😀

• Anonyymi

Olis kiva tietää kauempaa tulevana et missä järjestyksessä lauantain pätkät ajetaan, ajosuunnalla ei niin väliä. Kun ei rallipaketin myyntipisteitä ole "matkan" varrella

• Anonyymi

Sama fiilis täällä. Oon pari viikkoa yrittänyt selvittää, missä järjestyksessä ne lauantain pätkät ajetaan, kun haluaisin nähdä just yhden tietyn EK:n. Tänään menin jopa Karjaan Shellille kyselemään, että mistä liput saa, mutta eihän siellä tiedetty mitään, eikä sieltä edes saanut yksittäisiä lippuja, vaan pelkkiä rallipasseja.

Lopulta sain tiedon siitä helvetin EK:n ajankohdasta vasta siinä vaiheessa, kun seisoin kassalla ja käytännössä revin sen rallipassin käsiini. Ei mitään selkeää infoa missään.

Aivan järjetöntä puuhastelua koko touhu. Laitoin vielä järjestäjille viestiä Facebookissa ja viesti luettiin, mutta eipä tietenkään vastattu. Ihan oikeasti vituttaa. Ei mikään ihme, ettei laji kiinnosta isompaa yleisöä, jos viestintä on tätä tasoa.

• Anonyymi

Mä voisin vaikka ostaa rallikartan netistä, mut ei taida näissä pienemmissä ralleissa olla yhtään yhmistä mikä osaisi hoitaa verkkokauppaa. Ainoa taitaa suomessa olla secto ralli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voisin vaikka ostaa rallikartan netistä, mut ei taida näissä pienemmissä ralleissa olla yhtään yhmistä mikä osaisi hoitaa verkkokauppaa. Ainoa taitaa suomessa olla secto ralli

Tämä olisi paras vaihtoehto, että voisi ostaa ainakin reittikartan netistä. Satoja kilometrejä kun ajaa, niin ei kehtaisi turhaan ajaa ensin jonnekin keskustaan ostamaan reittikarttaa. Ainakaan jos ei yötä ole.
        Onhan joissain ralleissa ollut reittikartta ilmaiseksi ladattavissa netissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä olisi paras vaihtoehto, että voisi ostaa ainakin reittikartan netistä. Satoja kilometrejä kun ajaa, niin ei kehtaisi turhaan ajaa ensin jonnekin keskustaan ostamaan reittikarttaa. Ainakaan jos ei yötä ole.
        Onhan joissain ralleissa ollut reittikartta ilmaiseksi ladattavissa netissä.

Toistan taas itseäni. Reittiosuudet ja sulkuajat ovat olleet jo kuukausia netissä. Kun näitä tutkii etukäteen tarkemmin saa hyvän käsityksen missä järjestyksessä ja mihin aikaan EK:t ajetaan. Käyttäkää tähän Google Mapsia ja Street View toimintoa.

• Anonyymi

Eihän tästäkään voi muuta kun itseä syyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toistan taas itseäni. Reittiosuudet ja sulkuajat ovat olleet jo kuukausia netissä. Kun näitä tutkii etukäteen tarkemmin saa hyvän käsityksen missä järjestyksessä ja mihin aikaan EK:t ajetaan. Käyttäkää tähän Google Mapsia ja Street View toimintoa.

Kyllä reitit löytyvät netistä, mutta ei sieltä löydy kaikkea tarvittavaa tietoa. Itse tykkään käydä vähintään kahta pätkää katsomassa, toinen paikka saa olla mielellään sellainen, missä joku kylätoimikunta myy makkaraa ja kahvia.
        Mielelläni tuen rallin järjestäjiä ja kylätoimikuntia.

• Anonyymi

Olipa mukava olla kisan paikassa, kun ei ollu yhtäkään "ammattilaiskatsojaa" mälisemässä jonnin joutavia.

• Anonyymi

Minä taas tykkään kun on osaavat ihmiset liinojen kanssa auttamassa autot tielle. Samoin kuskit.
        T. ex-kuski

• Anonyymi

mikäs ek oli mielestäsi kisan paikka

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      145
      2720
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      1995
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1614
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe