Kymppi lähetti kivan kivoja kuvia, kiitos.
Voisiko jompikumpi aidon Thaimaan tuntijoista ja historioitsijoista ystävällisesti kertoa mitä tämän https://aijaa.com/1hPAk5 kuvan vasemmassa yläreunassa olevassa taulussa lukee?
Kysymys on siis esitetty lähinnä Senssulle ja Numballe.
Kymppi kohteliaasti voinee varmaankin antaa näille itseään vanhemmille herrasmiehille parisen tuntia aikaa haasteeseensa, ennen kuin kertoo, miten asia oikeasti on.
Kiitos kaikille tasapuolisesti etukäteen.
Tietääkö kukaan....
6
137
Vastaukset
- Anonyymi
Senssulla Simonkylässä ja Numballilla Chiang Maissa lienee löytyneen parempaa tekemistä, kuin palstalla päivystäminen. eivät "viitsi" vastata simppeliin kysymykseen?
Täytyykö MINUN nyt itse heille reppanoille kertoa vastaus?- Anonyymi
Joo kerro niin saat kaipaamasi internetorgasmin anona puskassasi.
- Anonyymi
Posso ja Tosiposso katoaa aina kuin kusi lumeen, kun tilanne menee kiusalliseksi.
Yksikkökaksikon molemmat vaimot ovat parasta aikaa Leppävaaran Sellossa ottamassa tanhutunteja, niin voin kertoa tuosta plakaatista.
Muutahan siitä ei saa selvää kuin että se on jonkin viranomaistahon myöntämä awardi ravintolalle hyvin hoidetusta asiakaspalvelusta ja ruoasta. "Hyvä isäntä"- tunnustuksen lisäksi siinä on kaiketi vuosiluvut ja allekirjoitukset.
Awardin myöntäjiä on kolme tahoa logoista päätellen joten saattaa olla että kyseessä on jopa TAT- turismiministeriön award. Onhan kyseessä vuodesta toiseen kärkipäässä keikkuvasta ravintolasta genressään.
2010 Anonyymi kirjoitti:
Posso ja Tosiposso katoaa aina kuin kusi lumeen, kun tilanne menee kiusalliseksi.
Yksikkökaksikon molemmat vaimot ovat parasta aikaa Leppävaaran Sellossa ottamassa tanhutunteja, niin voin kertoa tuosta plakaatista.
Muutahan siitä ei saa selvää kuin että se on jonkin viranomaistahon myöntämä awardi ravintolalle hyvin hoidetusta asiakaspalvelusta ja ruoasta. "Hyvä isäntä"- tunnustuksen lisäksi siinä on kaiketi vuosiluvut ja allekirjoitukset.
Awardin myöntäjiä on kolme tahoa logoista päätellen joten saattaa olla että kyseessä on jopa TAT- turismiministeriön award. Onhan kyseessä vuodesta toiseen kärkipäässä keikkuvasta ravintolasta genressään.
2010Sorry hyvä huippu-urheilijan näköinen, en osallistu noihin sun idioottimaisuuksiisi.
Jatka sinä tätä päiväkirjaasi päivittäin juuri siten kuten parhaan nautinnon siitä saat, ei haittaa minua lainkaan.
Posso ja tosiposso .... jep, mene kertomaan nuo juttus esson baarin amispöytään, siellä saat kaipaamaasi arvostusta ..... internetmiljonääri.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Sorry hyvä huippu-urheilijan näköinen, en osallistu noihin sun idioottimaisuuksiisi.
Jatka sinä tätä päiväkirjaasi päivittäin juuri siten kuten parhaan nautinnon siitä saat, ei haittaa minua lainkaan.
Posso ja tosiposso .... jep, mene kertomaan nuo juttus esson baarin amispöytään, siellä saat kaipaamaasi arvostusta ..... internetmiljonääri.Toisinaan jos vaimoltasi olisi kielitaito hukassa, sen vielä uskoisi, mutta kun se on ollut hukassa siitä lähtien kun vaihdoit mummon kanssa päikseen talot Hua Hinissa, eli suomeksi sanottuna silloin kun vaimo ei enää suostunut asumaan saman katon alla.
Anonyymi kirjoitti:
Toisinaan jos vaimoltasi olisi kielitaito hukassa, sen vielä uskoisi, mutta kun se on ollut hukassa siitä lähtien kun vaihdoit mummon kanssa päikseen talot Hua Hinissa, eli suomeksi sanottuna silloin kun vaimo ei enää suostunut asumaan saman katon alla.
Väärä maalitaulu sulla mutta jatka toki niin sulla on puuhaa 24/7.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103214Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403107IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442417Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2371043Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e139893