Puukotus Suomessa

Anonyymi-ap

Nyt on taas puukotettu siinä toivossa joku maksaa viihteestä tämä on tullut maailmalla tavaksi rikkaat maksavat saavat nähdä mitä toivovat

19

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kohta taas joku ajaa autolla väkijoukkoon ja saa tästä kolme sataa tuhatta euroa ja ensikertalaisena kymmenen vuotta linnaa ei paha kymmenessä vuodessa 300 000

      • Anonyymi00021

        Tässä on tulos kun marinin hallitus halusi mamuja suomeen mutta niitä tuli liikaa nyt on oulussa otettu omat keinot käyttöön mamut pelkää. Liika on liikaa


    • Anonyymi

      Maailma on muuttunut julmaksi paikaksi elää missä ihmisten hengellä leikitään kuten aikoinaan Roomassa gladiaattorit.

    • Anonyymi

      Maksettu keissi tällä kertaa ei haluttu kuolonuhreja.

      • Anonyymi

        Näistä on uutisoitu, että olisi myöskin Suomeen rantautunut.


    • Anonyymi

      Näitä tullaan näkemään Suomessa sosiaaliturva ei ole riittävän suuri ettei täällä tehtäisiin rikoksia.

      • Anonyymi

        Nälkä kasvaa syödessä kun saa ensin rahaa tekemättä mitään sitten sitä rahaa haluaa vain lisää tämän takia Suomessa olisi hyvä lopettaa rahan antaminen ei ruokita rikollisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nälkä kasvaa syödessä kun saa ensin rahaa tekemättä mitään sitten sitä rahaa haluaa vain lisää tämän takia Suomessa olisi hyvä lopettaa rahan antaminen ei ruokita rikollisuutta.

        Työssä olevat tietävät etteivät halua tehdä yhtään enempään vaikka saisivat lisää rahaa.


    • Anonyymi

      Tässä näemme Marinin hallituksen tulokset. Velkaa otettiin ja nuorille opetettiin miten mieluummin kannattaa jättäytyä tukien varaan. Nuoret pelaavat nyt tietokoneella, ei ole yhteisöllisyyttä eikä toveruutta.

      • Anonyymi

        Täsmälleen näin on.


      • Anonyymi

        Jaha. Vai Marinin hallitus. Orpon hallituksen aikanahan ei velkaa ole tehtykään. Paitsi kun tarvittiin rakkaitten veronalennuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaha. Vai Marinin hallitus. Orpon hallituksen aikanahan ei velkaa ole tehtykään. Paitsi kun tarvittiin rakkaitten veronalennuksiin.

        Älä änkytä.


      • Anonyymi

        Eihän tässäkään kukaan kuollut, eli rauhallisempaahan tuo on ollut pitkään versus Jokela ja Kauhava jotka ovat jo vanhempaa settiä.


      • Anonyymi

        Näin yksinkertaisestiko ajattelet tosiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin yksinkertaisestiko ajattelet tosiaan?

        No kyllä. Näitä nyt vaan sattuu välillä, eikä sille voi mitään.


    • Anonyymi

      Mitä tekevät Suomen viraomaiset estääkseen väkivallan kouluissa ?
      Koulu käy kehityskeskusteluja.
      Poliisi kuulee ja tehtailee lastensuojeluilmoituksia.
      Lastensuojelu vesittää rikostukintoja ja ohjaa terapeuttien piiriin.
      Sosiaaliviranomaiset leimaavat kaikki muut paitsi rikoksen tekijän.
      Missä välissä lapsista on tullut aikuisia ja missä välissä aikuiset ovat kasvaneet ulos lapsen hyväuskoisesta naiviudesta ?

      Ehkäpä vastauksia löytyy etsimällä kolmen numeron takaa ? Mitä numero 764 kertoo siitä kultista jota vastaan nyt taistelemme Suomen peruskouluissa.
      Niissä maailman parhaan koulutusjärjestelmän peruskivissä joissa liitokset narisee ja pohja on jo pettänyt.


      FBI opens inquiry into 764, online group that sexually exploits and encourages minors to self-harm.

      • Anonyymi

        Huumeista on tullut osa unelmaa ja käyttöhuoneita vaaditaan. Pennut on sekaisin siinä missä vanhempansakin jotka ei välitä. Alamäki alkoi 90-luvun laman jälkeisellä nousukaudella. Ja tietysti ihanat namu mamut lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumeista on tullut osa unelmaa ja käyttöhuoneita vaaditaan. Pennut on sekaisin siinä missä vanhempansakin jotka ei välitä. Alamäki alkoi 90-luvun laman jälkeisellä nousukaudella. Ja tietysti ihanat namu mamut lisäksi.

        Suomi synnyttää syrjätettyjä. Kodin ulkopuolella ei ole ollut turvallista ja myös kodin antama suoja ja turva on ulkoistettu yksityiselle rahastukselle.


    • Anonyymi00020

      No oulussa puukotukset kertoo mamuja on liikaa. Ihmiset on kyllästyneet ja ottavat omat keinot käyttöön. Siinäpähän mamut pelkää. Hahahahaahahah

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe