Nyt on taas puukotettu siinä toivossa joku maksaa viihteestä tämä on tullut maailmalla tavaksi rikkaat maksavat saavat nähdä mitä toivovat
Puukotus Suomessa
19
309
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta taas joku ajaa autolla väkijoukkoon ja saa tästä kolme sataa tuhatta euroa ja ensikertalaisena kymmenen vuotta linnaa ei paha kymmenessä vuodessa 300 000
- Anonyymi00021
Tässä on tulos kun marinin hallitus halusi mamuja suomeen mutta niitä tuli liikaa nyt on oulussa otettu omat keinot käyttöön mamut pelkää. Liika on liikaa
- Anonyymi
Maailma on muuttunut julmaksi paikaksi elää missä ihmisten hengellä leikitään kuten aikoinaan Roomassa gladiaattorit.
- Anonyymi
Maksettu keissi tällä kertaa ei haluttu kuolonuhreja.
- Anonyymi
Näistä on uutisoitu, että olisi myöskin Suomeen rantautunut.
- Anonyymi
Näitä tullaan näkemään Suomessa sosiaaliturva ei ole riittävän suuri ettei täällä tehtäisiin rikoksia.
- Anonyymi
Nälkä kasvaa syödessä kun saa ensin rahaa tekemättä mitään sitten sitä rahaa haluaa vain lisää tämän takia Suomessa olisi hyvä lopettaa rahan antaminen ei ruokita rikollisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nälkä kasvaa syödessä kun saa ensin rahaa tekemättä mitään sitten sitä rahaa haluaa vain lisää tämän takia Suomessa olisi hyvä lopettaa rahan antaminen ei ruokita rikollisuutta.
Työssä olevat tietävät etteivät halua tehdä yhtään enempään vaikka saisivat lisää rahaa.
- Anonyymi
Tässä näemme Marinin hallituksen tulokset. Velkaa otettiin ja nuorille opetettiin miten mieluummin kannattaa jättäytyä tukien varaan. Nuoret pelaavat nyt tietokoneella, ei ole yhteisöllisyyttä eikä toveruutta.
- Anonyymi
Täsmälleen näin on.
- Anonyymi
Jaha. Vai Marinin hallitus. Orpon hallituksen aikanahan ei velkaa ole tehtykään. Paitsi kun tarvittiin rakkaitten veronalennuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha. Vai Marinin hallitus. Orpon hallituksen aikanahan ei velkaa ole tehtykään. Paitsi kun tarvittiin rakkaitten veronalennuksiin.
Älä änkytä.
- Anonyymi
Eihän tässäkään kukaan kuollut, eli rauhallisempaahan tuo on ollut pitkään versus Jokela ja Kauhava jotka ovat jo vanhempaa settiä.
- Anonyymi
Näin yksinkertaisestiko ajattelet tosiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin yksinkertaisestiko ajattelet tosiaan?
No kyllä. Näitä nyt vaan sattuu välillä, eikä sille voi mitään.
- Anonyymi
Mitä tekevät Suomen viraomaiset estääkseen väkivallan kouluissa ?
Koulu käy kehityskeskusteluja.
Poliisi kuulee ja tehtailee lastensuojeluilmoituksia.
Lastensuojelu vesittää rikostukintoja ja ohjaa terapeuttien piiriin.
Sosiaaliviranomaiset leimaavat kaikki muut paitsi rikoksen tekijän.
Missä välissä lapsista on tullut aikuisia ja missä välissä aikuiset ovat kasvaneet ulos lapsen hyväuskoisesta naiviudesta ?
Ehkäpä vastauksia löytyy etsimällä kolmen numeron takaa ? Mitä numero 764 kertoo siitä kultista jota vastaan nyt taistelemme Suomen peruskouluissa.
Niissä maailman parhaan koulutusjärjestelmän peruskivissä joissa liitokset narisee ja pohja on jo pettänyt.
FBI opens inquiry into 764, online group that sexually exploits and encourages minors to self-harm.- Anonyymi
Huumeista on tullut osa unelmaa ja käyttöhuoneita vaaditaan. Pennut on sekaisin siinä missä vanhempansakin jotka ei välitä. Alamäki alkoi 90-luvun laman jälkeisellä nousukaudella. Ja tietysti ihanat namu mamut lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumeista on tullut osa unelmaa ja käyttöhuoneita vaaditaan. Pennut on sekaisin siinä missä vanhempansakin jotka ei välitä. Alamäki alkoi 90-luvun laman jälkeisellä nousukaudella. Ja tietysti ihanat namu mamut lisäksi.
Suomi synnyttää syrjätettyjä. Kodin ulkopuolella ei ole ollut turvallista ja myös kodin antama suoja ja turva on ulkoistettu yksityiselle rahastukselle.
- Anonyymi00020
No oulussa puukotukset kertoo mamuja on liikaa. Ihmiset on kyllästyneet ja ottavat omat keinot käyttöön. Siinäpähän mamut pelkää. Hahahahaahahah
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481