Siis tota oon ihastunu yhteen tyyppiin jota en tunne hirveen hyvin, tai kyl se pelaa korista samassa seurassa mut se ei varmaan tiiä kuka mä oon. Niin miten voisin kiinnittää sen huomion ja saada sen huomaamaan mut? Ja mul ei siis oo mitää snappii tai instagramii ku vanhemmat ei anna
Tarviin apua!
Anonyymi-ap
2
104
Vastaukset
- Anonyymi
No se riipou ehkä myös vähän sun iästäs ja sukupuolestas. Ja sen toisen iästä mut ei kandee lähtee ainakaan mun mielest esittämään mitää oo oma ittes koita päästä tilanteisiin mis voit puhuu sil. Mut jos sil ei oo mitään kiinnostusta edes kaveri mieles ni voi mennä vaikeeks. Koita löytää joku keino miten saat ittes sen tietoon.
- Anonyymi
Sori kun en vastannj oikeen sun kysymykseen mut on niin vähän tietoo et aika vaikee lähtee ratkomaan sun ongelmaa🙂 käyttekö esim samois treeneis vai tapahtumis tai missä näät sen niinku?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840