Vanhin romani, jota olen haastatellut hänen homoseksuaalisuudestaan, on 74-vuotias mies. Jos tämä iäkäs haastattelemani mies olisi perinteinen romanimies, en olisi koskaan voinut haastatella häntä seksuaalisuuteen liittyvistä asioista selvästi nuorempana romanina ja vielä naisena. Kulttuuristen sääntöjen mukaan ja asian arkaluontoisuuden vuoksi meidän ei pitäisi keskustella näistä asioista missään eikä mitenkään.
Mitä tarkoittaa maine mies
Anonyymi-ap
4
550
Vastaukset
- Anonyymi
Tuoko on siis mielestäsi mainemies vai mitä tarkoitat kirjoituksellasi?
- Anonyymi
Miksei kaaleet ei osallistu prideen?
- Anonyymi
Hassunkuriset vaatteet olisi jo omasta takaa.
- Anonyymi
Mulle on jäänyt sellainen käsitys, että kovinkaan moni mustalainen ei ole seksuaalisen tasa-arvon kannalla. Voisitteko jotenkin todistaa mun ennakkoluulon vääräksi?
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582637Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1202399
- 241903
- 241711
- 301636
- 1721579
- 371285