Ja hauskinta tässä on se että sinä et ole koskaan koskaan edes nähnyt Thaimaasta, ja minusta tuo on varsin sairasta.
Sairaan hauska kommentti sensei saparohännältä, todellakin
7
122
Vastaukset
- Anonyymi
Pasaselle on tässä kertynyt jo parin päivän aikana tietämystä Chiang Maissa asumisesta, jossa ei ole koskaan käynyt ja sähköteknillistä tietämystä, jota ei ole koskaan opiskellut eikä työkseen tehnyt. Kokkauspuolella hän on myös aivan ässä youtube-videoineen ja ruiskuineen.
- Anonyymi
Minulla on kertynyt sähköopillista tietämystä jo 40 vuotta sitten, kyllä olen opiskellut, ja tehnyt jopa työtä alalla, älä sotke Senssua tähän kuvioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kertynyt sähköopillista tietämystä jo 40 vuotta sitten, kyllä olen opiskellut, ja tehnyt jopa työtä alalla, älä sotke Senssua tähän kuvioon.
Ja miten se asiaa muuttaa ethän sinä ole thaimaassa käynytkään, taso"mies".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin sitten jo noin ura nro 11. tarinoidesi mukaan. Sitä M1-uraa et ole avannut tarkemmin, mutta lähetteen tiesit ja et ole ollut kuin 10 vuotta suomalaisessa työelämässä joten siellä lienee vastaus siihen missä se suurin osa työiästä on vietetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin sitten jo noin ura nro 11. tarinoidesi mukaan. Sitä M1-uraa et ole avannut tarkemmin, mutta lähetteen tiesit ja et ole ollut kuin 10 vuotta suomalaisessa työelämässä joten siellä lienee vastaus siihen missä se suurin osa työiästä on vietetty.
Ei minulla ole mitään sähköalanuraa mutta tiedän asioista verraten paljon... Kuuluu alani yleissivistykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole mitään sähköalanuraa mutta tiedän asioista verraten paljon... Kuuluu alani yleissivistykseen.
Sinulla jotain sivistystä? Anna mun kaikki kestää!
- AnonyymiUUSI
Nämä pattaya aiheiset kommentit kertovat kaiken olennaisen suomalaisten välisistä suhteista ulkomailla, eikä ainoastaan thaimaassa. Välttäkää suomalaisia, niitä näkee kotimaassa riittävän usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368