Ja hauskinta tässä on se että sinä et ole koskaan koskaan edes nähnyt Thaimaasta, ja minusta tuo on varsin sairasta.
Sairaan hauska kommentti sensei saparohännältä, todellakin
7
169
Vastaukset
- Anonyymi
Pasaselle on tässä kertynyt jo parin päivän aikana tietämystä Chiang Maissa asumisesta, jossa ei ole koskaan käynyt ja sähköteknillistä tietämystä, jota ei ole koskaan opiskellut eikä työkseen tehnyt. Kokkauspuolella hän on myös aivan ässä youtube-videoineen ja ruiskuineen.
- Anonyymi
Minulla on kertynyt sähköopillista tietämystä jo 40 vuotta sitten, kyllä olen opiskellut, ja tehnyt jopa työtä alalla, älä sotke Senssua tähän kuvioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kertynyt sähköopillista tietämystä jo 40 vuotta sitten, kyllä olen opiskellut, ja tehnyt jopa työtä alalla, älä sotke Senssua tähän kuvioon.
Ja miten se asiaa muuttaa ethän sinä ole thaimaassa käynytkään, taso"mies".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin sitten jo noin ura nro 11. tarinoidesi mukaan. Sitä M1-uraa et ole avannut tarkemmin, mutta lähetteen tiesit ja et ole ollut kuin 10 vuotta suomalaisessa työelämässä joten siellä lienee vastaus siihen missä se suurin osa työiästä on vietetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin sitten jo noin ura nro 11. tarinoidesi mukaan. Sitä M1-uraa et ole avannut tarkemmin, mutta lähetteen tiesit ja et ole ollut kuin 10 vuotta suomalaisessa työelämässä joten siellä lienee vastaus siihen missä se suurin osa työiästä on vietetty.
Ei minulla ole mitään sähköalanuraa mutta tiedän asioista verraten paljon... Kuuluu alani yleissivistykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole mitään sähköalanuraa mutta tiedän asioista verraten paljon... Kuuluu alani yleissivistykseen.
Sinulla jotain sivistystä? Anna mun kaikki kestää!
- Anonyymi
Nämä pattaya aiheiset kommentit kertovat kaiken olennaisen suomalaisten välisistä suhteista ulkomailla, eikä ainoastaan thaimaassa. Välttäkää suomalaisia, niitä näkee kotimaassa riittävän usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1906728- 1551943
- 1131648
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️521149Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41879