Kokoomus on avannut Suomen ovet "työperäiselle maahanmuutolle" niin että suomalaiset omat nuoret kilpailee jo kesätyöpaikoistakin saati koko työkokemuksestaan vierasperäisen työvoiman kanssa. Sellaisen, joka tulee köyhästä maasta eikä huutele palkkojensa perään tai kuulu liittoihin. Tämä on todella huolestuttavaa. Kokoomus vihaa nuoria . Ja itse asiassa kaikkia suomalaisia.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d5802556-fb9e-43c8-82f3-11d6206837c1
Aikuistuminen on pirullista tässä maassa
Anonyymi-ap
2
312
Vastaukset 2
- Anonyymi
Vaikeata on ollut saada edes TET-paikkoja.
- Anonyymi
No millä vittu muuten tänne saadaan lisää ihmisiä ku kukaan ei tee enää lapsia. Ainoo tapa pelastaa tää uuppoova laiva ln et lasten teko lisääntyy. Ymmärrätkö sä että vanhuksia on ihan helvetisti ja mejän pitäs maksaa niitten eläkkeet. Tosin samaa mieltä siitä että suomalaiset edelle jos ite tulisin vieraaseen maahan ni varmaaan ymmärtäisin että sen maan kansalianen menee mun edelle ei se oo syrjintää ainakaan kun on kyse kesätyö paikoista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527