Kokoomus on avannut Suomen ovet "työperäiselle maahanmuutolle" niin että suomalaiset omat nuoret kilpailee jo kesätyöpaikoistakin saati koko työkokemuksestaan vierasperäisen työvoiman kanssa. Sellaisen, joka tulee köyhästä maasta eikä huutele palkkojensa perään tai kuulu liittoihin. Tämä on todella huolestuttavaa. Kokoomus vihaa nuoria . Ja itse asiassa kaikkia suomalaisia.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d5802556-fb9e-43c8-82f3-11d6206837c1
Aikuistuminen on pirullista tässä maassa
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikeata on ollut saada edes TET-paikkoja.
- Anonyymi
No millä vittu muuten tänne saadaan lisää ihmisiä ku kukaan ei tee enää lapsia. Ainoo tapa pelastaa tää uuppoova laiva ln et lasten teko lisääntyy. Ymmärrätkö sä että vanhuksia on ihan helvetisti ja mejän pitäs maksaa niitten eläkkeet. Tosin samaa mieltä siitä että suomalaiset edelle jos ite tulisin vieraaseen maahan ni varmaaan ymmärtäisin että sen maan kansalianen menee mun edelle ei se oo syrjintää ainakaan kun on kyse kesätyö paikoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174