Aiotaanko Ylläksellä pitää kiinni viimetalvisesta päätöksestä, että kävelytien ylittäessä ladun latupohjakin hiekoitetaan ?
Laittelin ykköspariani kuntoon hionnan jälkeen ja totesin, että ei näistä enään ole ykkössuksiksi. Kiitos Pirtun vieressä alamäen jälkeisen hiekotuskohdan.
Uutta paria ei saa alle tonnin.
Latujen hiekoitus Ylläksellä 2025-2026
8
277
Vastaukset
- Anonyymi
Tunturitien alituskohta on pahin. Siihen tullaan alamäkeen ja aiemmin hiekkamies oli nostanut levitintä. Nyt ei.
Siihen kaatui moni hiihtäjä. Jäiseksihän tuo kohta ei ole mennyt koskaan. - Anonyymi
Nyt saa hiekoittaa latupohjia !
- Anonyymi
Vähintään pitää laittaa varoituskyltti hiekoitetusta jalankulkuväylästä.
- Anonyymi
Näin kesäaikaan pitäisi latupohjia hoitaa eli lanata ja soraistaa. Talvella tehty hiekoitus on kyllä hölmöläisten hommaa.
- Anonyymi
Pajukkoa ja muita risuja olisi alettava niittämään sekä tasoittamaan pohjia. Latuverkko on vaarallinen vähäisen lumen aikaan.
- Anonyymi
Ennen latupohjia hoidettiin talkoilla. Nykyään ollaan niin laiskoja, ettei perse penkiltä nouse, sanotaan vaan, ettei paju pohojosessa kasua.
- Anonyymi
Kyllä Peräpohjolassa pajukkoa löytyy, Etelä-Mantereelta ei löydy.
- Anonyymi
Nyt jopa Kilpisjärvellä on pajukkoa ja lupiinia. Vaan talkoisiin ryhdytään heti juhannuksen jälkeen, jahka jäät alkavat olla sulia.
Lumenjäämissä voi vielä hiihtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466955
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505886- 1255076
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444617Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554018- 663175
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553110Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252772- 422374
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162303