Tätä pohditaan tässä tuubissa... Eikö kukaan enää halua olla ihan vaan naisia rakasta nainen? Tai sit lesbo?
https://www.youtube.com/watch?v=tv8_0lLLWtM
Ovatko lesbot tänään musuja tai transmiehiä? Missä kaikki lesbot on?
3
151
Vastaukset
- Anonyymi
En usko että mitään muusuutta on todella olemassa. Se on traumapohjainen uskomus, jolle ovat alttiita heikon mielenterveyden omaavat (sekä autistit, syrjäytyneet, seksuaalista väkivaltaa kohdanneet) sekä nuoret idealistiset henkilöt, koska ovat kasvaneet "aktivistipuheen" kanssa, eivätkä osaa kritisoida sitä lgbt-yhteisön normien ulkopuolelta katsottuna. Nykyään myös julkisen keskustelun lynkkausmentaliteetti varmaa vaimentaa sitä, ettei transnarratiivia haastavia puheenvuoroja juuri näy, vaikka meitä erimielisiä onkin.
Minulle lesbous tarkoittaa vain (bio)naisista kiinnostunutta (bio)naista, sitä ei lgbt/queer-aktivismipuhe muuta miksikään jatkossakaan. - Anonyymi
Sen sijaan että yhteiskunnan pitäisi taipua pienen ongelmaisen vähemmistön epäeettisiin ja naisten oikeuksia loukkaaviin sääntöihin, pitäisi "transsiksi" itsensä kokeman ottaa vastuu oman päänsä selvittämisestä pitkässä, haastavassa yksilöterapiassa.
Fyysiset hoidot ovat vain todellisten ongelmien väistämistä suurimmalle osalla transpolien asiakkaista. - Anonyymi
Aikuisilla lesboilla syy voi olla sisäistetty homofobia tai naisviha, mitä pitäisi työstää.
Osa porukasta selvästi kaihtaa kaikkea naisellisuuteen liittyvää, mukaan lukien se, että on rinnat. Ihaillaan (liikaa) maskuliinisuutta, puhutaan teennäisellä äänellä ja sitä larpataan kaikin keinoin, jopa oman hyvinvoinnin kustannuksella. Ko. presentaation omaksuminen voi johtaa vinoutuneeseen ajatteluun, että miehenä olisi helpompaa ja omat ongelmat katoaa tuosta vain. Mikä ei ole tervettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361