Ohi ajaessamme näimme värikkäitä sirkustelttoja???
Vastaukset 15
- Anonyymi
Opettele lukemaan,tai mene kysymään.
- Anonyymi
Kyllä siellä alkavat sirkusesitykset klo 12.00. Kuuluisa kunnallissähläri ja turkoosi toyotamies esittävät säveltämiään faktoja ja totuuksia. Kannattaa mennä katsomaan.
- Anonyymi
Onko tarjoilua?
- Anonyymi
Kiireistä on elämä maalla kun ei kerkeä edes torilla pysähtymään.
- Anonyymi
juu, varsinkin kun tullaan iltasella mökille ja ohi ajaessa lapset huomaavat sirkusteltat mutta mitään sirkukseen viittaavia kylttejä ei näy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu, varsinkin kun tullaan iltasella mökille ja ohi ajaessa lapset huomaavat sirkusteltat mutta mitään sirkukseen viittaavia kylttejä ei näy
Lasten takia pysähtyisin katsomaan mistä on kyse, mut jokane tavallaan..
- Anonyymi
Eläintenpitorikoksista tuomitut juoppolallit siellä soittelee, illan pääesiintyjä kaatumatautimanni
- Anonyymi
Ja näitä tuntuu Sysmässä piisaavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näitä tuntuu Sysmässä piisaavan.
Saahan niitä olla
- Anonyymi
sirkukselta vaikuttaa
- Anonyymi
Torikahvila
- Anonyymi
Eikö Lintan kuistin pitänyt avata kahvila vasta kesäkuun alussa?
- Anonyymi
On sentään auki.
- Anonyymi
Siellä on uusi teltta,pomppulinna sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510