Ohi ajaessamme näimme värikkäitä sirkustelttoja???
Onko torilla joku sirkus tai pomppulinna?
15
2004
Vastaukset
- Anonyymi
Opettele lukemaan,tai mene kysymään.
- Anonyymi
Kyllä siellä alkavat sirkusesitykset klo 12.00. Kuuluisa kunnallissähläri ja turkoosi toyotamies esittävät säveltämiään faktoja ja totuuksia. Kannattaa mennä katsomaan.
- Anonyymi
Onko tarjoilua?
- Anonyymi
Kiireistä on elämä maalla kun ei kerkeä edes torilla pysähtymään.
- Anonyymi
juu, varsinkin kun tullaan iltasella mökille ja ohi ajaessa lapset huomaavat sirkusteltat mutta mitään sirkukseen viittaavia kylttejä ei näy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu, varsinkin kun tullaan iltasella mökille ja ohi ajaessa lapset huomaavat sirkusteltat mutta mitään sirkukseen viittaavia kylttejä ei näy
Lasten takia pysähtyisin katsomaan mistä on kyse, mut jokane tavallaan..
- Anonyymi
Eläintenpitorikoksista tuomitut juoppolallit siellä soittelee, illan pääesiintyjä kaatumatautimanni
- Anonyymi
Ja näitä tuntuu Sysmässä piisaavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja näitä tuntuu Sysmässä piisaavan.
Saahan niitä olla
- Anonyymi
sirkukselta vaikuttaa
- Anonyymi
Torikahvila
- Anonyymi
Eikö Lintan kuistin pitänyt avata kahvila vasta kesäkuun alussa?
- Anonyymi
On sentään auki.
- Anonyymi
Siellä on uusi teltta,pomppulinna sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 47750
- 40731
- 39698