töitähän et saa.
Jos on pitkä aikainen juoppo
12
165
Vastaukset
- Anonyymi
Sama se on lopputulos joi tai ei.
- Anonyymi
Ei töiden saaminen ole lainkaan olennaista.
Olennaista on vain se, saako (vähäisistä) töistä riittävän paljon rahaa ja muita etuja ja miellyttävä kohtelu lisäksi.
Työn olemassaololle on siis olemassa perusteet, ei töitä ilman niitä perusteita tehdä. Ei mitään taloudellisia ratkaisuja tehdä ilman että niillä on jotkin perusteet.
Pelkkä työntekemisen vaatiminen perusteena työlle ei ole minkäänlainen peruste työlle. - Anonyymi
Monet juopot ja holistitkin ovat töissä.oleellista ei ole dokaaminen vaan miten pärjäät töissä
- Anonyymi
Kuinka pitkä pitää olla ja kuinka aikaisin aloittaa juopottelu?
- Anonyymi
eipä töitä kaipaakaan, juopottelu on hauskempaa
- Anonyymi
Niin, voi keskittyä itseensä eikä huolehtia muista. Eihän juopolta odoteta muiden auttamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, voi keskittyä itseensä eikä huolehtia muista. Eihän juopolta odoteta muiden auttamista.
Jostain syystä jotkut täällä valittajat eivät itse osallistu köyhien auttamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain syystä jotkut täällä valittajat eivät itse osallistu köyhien auttamiseen.
Miksi joidenkin pitää maksaa paljon veroja mutta toiset eivät maksa. Ja kyse on terveistä aikuisista.
- Anonyymi
No mitäs sitten? Olisiko elämäsi jollain tavalla onnellisempaa, jos olisit lyhyt myöhäinen juoppo?
- Anonyymi
Trumppi ryhtyy rakentamaan kullitettua kupolia heillekin.
- Anonyymi
Kun on juovuksissa niin aika menettää merkityksensä.
Esimerkillinen kulauttelu tekee tepposet.
Tepon huoltaja . savo - Anonyymi
saamapuolen miehenä on mukavampaa, voi viettää vapaata ja vieläpä uhriutua kun ei saa enempää töissäkäyvien rahaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416